En de andere filmpjes.

Verschrikkelijk, echt een drama. Als er maar nooit zoiets nog een keer gebeurd.
Al vindt ik het van een toren nog steeds raar dat die zo super netjes in elkaar zakte.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamy schreef:Ze denken ook dat er verschillenden 'bommen' geplaatst zijn in die torens om hem zo netjes in elkaar te laten zakken zeg maar.
Schimmelig schreef:Gebouw #7 etc, bijvoorbeeld. Daar is geen logische verklaring voor
malie schreef:het lijkt me logisch eigenlijk nu dat zembla (nederlandse zender + nederland is is een kameraad van amerika). Als ze iets anders zeggen word bush wel boos he.
malie schreef:Ik geloof niks meer van de regering in nederland en amerika. Daarom neem ik ook niet iets zomaar klakeloos over van Zembla en ook neit van die docu's maar de docu's hebben zoveel bewijzen. Er zijn zoveel documakers over dit onderwerp en iedereen zegt hetzelfde.
Loontjuh schreef:Nu is trouwens op SBS6 de docu waar ik het eerder over had, over die twee filmmakers.
Cayenne schreef:Ik moet wel zeggen dat ik het vreemd vind hoe Flight 93 volkomen verdwenen was nadat het neerstortte op dat veld in het bos. Dat daar helemaal niets van terug is gevonden is toch wel erg raar.