Noodoproepen van 11 september vrijgegeven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mango_

Re: Noodoproepen van 11 september vrijgegeven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:27

Krijg er helemaal de kriebels van. Scheve mond Dat gesprekje dat je hoort, vrouw in paniek, en dan zo'n hulpverlener die enorm rustig blijft praten. Super.

En de andere filmpjes. Scheve mond Ik krijg een enorm naar gevoel als je die mensen ziet springen uit de toren. Die zijn vast zo verschrikkelijk bang geweest dat ze niet meer wisten wat ze moesten.

Verschrikkelijk, echt een drama. Als er maar nooit zoiets nog een keer gebeurd.

Al vindt ik het van een toren nog steeds raar dat die zo super netjes in elkaar zakte. Clown Precies hetzelfde als dat ze een flat oid. opblazen omdat 'ie weg moet. Nagelbijten / Gniffelen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:28

Ze denken ook dat er verschillenden 'bommen' geplaatst zijn in die torens om hem zo netjes in elkaar te laten zakken zeg maar.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:30

Ik weet niet of jullie gisteren hebben gekeken, maar die complot theorie zoals die van Alex Jones is al compleet achterhaald. Er werd bijvoorbeeld gezegd dat de onderdelen van het vliegtuig die bij het pentagon werd gevonden niet van dat vliegtuig konden zijn, maar er is inmiddels bewezen dat de complot theorie voor geen meter onderbouwd is, want het is wel degelijk hetzelfde vliegtuig geweest. Ook werd er gezegd dat zo'n groot vliegtuig niet zo'n kleine krater kan slaan, ook dit is niet waar. Bovendien was het niet klein. Er zijn zat foto's die bewezen dat er wel degelijk een enorm gat in het Pentagon zat, net zo groot als het vliegtuig dat er in gevlogen was.

Zo waren er nog wel meer dingen in die anderhalf uur durende theorie genoemd die niet eens onderbouwd kunnen worden.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:33

Dat geloof ik wel hoor Cayenne. Ik geloof de rest alleen niet. Gebouw #7 etc, bijvoorbeeld. Daar is geen logische verklaring voor

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:51

Ik blijf veel dingen niet geloven heel veel dingen.
Zoals het feit dat je niks van een vliegtuig zag bij of liever gezegd in het pentagon.
Kerozime kan nooit zo heet worden om het skelet van een vliegtuig te verpulveren.
En het feit dat er wel grotere rampen zijn geweest waar er toch genoeg wrakstukken zijn gevonden.
En dat van flight 93 dat vliegtuig moet wel uit de lucht zijn geschoten maar dan niet zomaar met een raket.
Want ook daar zijn er niet of nauwelijks stukken gevonden.
En dat is simpel weg onmogenlijk.

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:57

Maybe a local Bermuda Triangle? Haha!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:31

Jamy schreef:
Ze denken ook dat er verschillenden 'bommen' geplaatst zijn in die torens om hem zo netjes in elkaar te laten zakken zeg maar.

Ja, en bij Zembla zei een expert dat dat echt bijna onmogelijk is, want dat kost je jaren.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:34

Kippenvel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:13

Schimmelig schreef:
Gebouw #7 etc, bijvoorbeeld. Daar is geen logische verklaring voor

Daar is een hele logische verklaring voor, aldus voor de regeringBush dus....

Neem aan dat jullie de Zembla-docu hebben gezien gisteren?
Daar in werden een aantal dingen weerlegt, w.o. de zogenaamde explosies, en het niet-vliegtuig wat in het Pentagon is gevlogen.

Alleen bleven ze steken bij gebouw 7, aangezien daar een aantal zeer belangrijke afdelingen in zaten, CIA, een bureau wat wallstreet controleerd, en in dat laatste zit het venijn, aangezien er voor de aanslagen vele put-optie's zijn gedaan op de vliegtuigmaatschappijen die in het WTC, Pentagon, en gelukkig ergens in een bos, zijn gestort.. Dus er handelde mensen met voorkennis, dus men wist er vanaf, dus dan is het wel makkelijk als het controlerend orgaan opeens niet meer de info kan leveren die dat kan traceren... peecee's etc zijn allemaal kaduuk..

Voor de Bush-regering zeer prettig, aangezien mijn idee van dit hele zaakje is, dat ze het wel wisten, maar dat het makkelijker was om zo oorlogje te spelen... Maar die explosies van het WTC, nee, dat is gewoon bezwijken onder het gewicht.

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:16

het lijkt me logisch eigenlijk nu dat zembla (nederlandse zender + nederland is is een kameraad van amerika). Als ze iets anders zeggen word bush wel boos he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:20

malie schreef:
het lijkt me logisch eigenlijk nu dat zembla (nederlandse zender + nederland is is een kameraad van amerika). Als ze iets anders zeggen word bush wel boos he.

nee, dat geloof ik echt niet, ZEMBLA is heel objectief in hun docu's.

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:34

Ik geloof niks meer van de regering in nederland en amerika. Daarom neem ik ook niet iets zomaar klakeloos over van Zembla en ook neit van die docu's maar de docu's hebben zoveel bewijzen. Er zijn zoveel documakers over dit onderwerp en iedereen zegt hetzelfde.

Als nl zegt dat amerika het wel zelf gedaan heeft, wat denk je dan wat er gaat gebeuren over de wereld. Daar hebben de machtmensen geen zin in en daarom gebeurd het ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:45

Nee, dat snap ik, daarom wordt er zo lekker laconiek mee omgegaan. De waarheid zullen we nooit weten, history repeats, zeg maar ( Kennedy etc...)
Maar het eerdere argument van je, vond ik nergens op slaan.
BNN, Nederlands zender, zond de docu Loose Chance uit, dus dan zouden we nu ruzie hebben met Amerika? ....

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:12

malie schreef:
Ik geloof niks meer van de regering in nederland en amerika. Daarom neem ik ook niet iets zomaar klakeloos over van Zembla en ook neit van die docu's maar de docu's hebben zoveel bewijzen. Er zijn zoveel documakers over dit onderwerp en iedereen zegt hetzelfde.

Zembla vind ik juist heel objectief. Ze nemen geen meningen over en vragen experts of de mogelijkheid zou kunnen zijn dat....
En ook de dingen die twijfelachtig zijn laten ze zien. Vond het een heel goede docu.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:12

Nu is trouwens op SBS6 de docu waar ik het eerder over had, over die twee filmmakers.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:47

Loontjuh schreef:
Nu is trouwens op SBS6 de docu waar ik het eerder over had, over die twee filmmakers.

Die ben ik nu ook aan het kijken.

Het blijft echt onwerkelijk.....

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:27

Ik moet wel zeggen dat ik het vreemd vind hoe Flight 93 volkomen verdwenen was nadat het neerstortte op dat veld in het bos. Dat daar helemaal niets van terug is gevonden is toch wel erg raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:07

Cayenne schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik het vreemd vind hoe Flight 93 volkomen verdwenen was nadat het neerstortte op dat veld in het bos. Dat daar helemaal niets van terug is gevonden is toch wel erg raar.

Neergehaald door een bommenwerper? snel opgeruimd?
tenminste, zoiets vermoed ik dan..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:23

Tja, er werd ook gezegd geloof ik dat het vliegtuig ergens anders gelandt was en dat de passagiers dus nog gewoon leven, dat vind ik dan weer te ver gaan tegenover de nabestaanden Scheve mond

Lara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 00:25

Ik vind alles nog steeds erg raar. Dat van het pentagon is niet waar. Ik ben er zelf geweest en heb de plek gezien waar het vliegtuig naar binnenvloog en dit gat is toch wel erg groot. Je moet er ook rekening mee houden dat je erg veel met photoshop etc kan doen Knipoog In het WTC heb je natuurlijk ook gasleidingen die ontploffen door de verschrikkelijk hitte. Ik vind sommige filmpjes er hard tegenover de nabestaanden.

BasiNami

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:15

Heel boeiend die theoriën!
Ik heb alle documentaires niet gezien de afgelopen dagen, ben ze nu aan het downloaden..
Zou het niet zo kunnen zijn dat flight 93 idd is neergehaald omdat ze bang waren dat hij anders in NOG weer een gebouw zou storten?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 14:42

Heftig zeg..

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 15:26

*No words*