Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iiRus schreef:JEZUS;
als jullie het stom vinden, en vinden dat hij het doet om aandacht te krijgen;
waarom maken jullie er dan zooo'n GIGANTISCH probleem van.
beetje dom hoor..;s je behandel `m nu as een fan; terwijl jullie dat niet zijn ''zegge jullie''.
Nou jullie zoeke `t maar lekker uit, ik ga er me woorde nie aan vuil make;
doeiii
..
ZO GOED..
iiRus schreef:wattee
Whiz schreef:
Stuk beter
kjoetie schreef:wat·ten1 (de ~ (mv.))
1 zachte, veerkrachtige massa van ongekaarde katoenvezels, gezuiverd en ontvet als verband-, vul- en verpakkingsmiddel gebruikt
o0marije0o schreef:ik dacht dattie een "vaste" vriendin had![]()
@ iiRus
Voel je jezelf aangevallen ofzo?je zit iedereens mening/reactie af te katten? Misschien de volgende keer het iets netter neer zetten? Voor ons ook wat fijner lezen
Klijn schreef:Zelf zeker nooit iets geroepen als je wat gedronken had?
Urielle schreef:Klijn schreef:Zelf zeker nooit iets geroepen als je wat gedronken had?
Nee, ik val iedereen om zijn nek met de mededeling dat ik van ze hou, ik vind mezelf ongelofelijk grappig als ik zat ben terwijl ik alleen irritant ben, maar zulke opmerkingen komen in de zatste toestand gelukkig mijn strot niet uit. Dat zijn namelijk geen opmerkingen die ik in mezelf onderdruk maar opmerkingen die ik oprecht verafschuw.
kjoetie schreef:wat·ten1 (de ~ (mv.))
1 zachte, veerkrachtige massa van ongekaarde katoenvezels, gezuiverd en ontvet als verband-, vul- en verpakkingsmiddel gebruikt
iiRus schreef:Okee; Ja sorry maar zo denk ik er over
Kimmie_Paard schreef:Nee ouwe, wat een vies ventje! Ik was hem al lang weer vergeten, kan je hem nog een bn-er noemen? Hij heeft ooit een liedje gemaakt, met allemaal van die half naakte wijven bij een zwembad met zo'n raar dansje, bah viezerik.