Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yindey

Re: Vrouwen voelen zich op het strand wit en dik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 13:07

Ik ben redelijk tevreden over mezelf. Ik ben een beetje mollig, maar ben tevreden.
Waar ik me aan erger is aan mensen die zeuren over mijn spierwitte benen! Ik word gewoon bijna niet bruin, helaas pindakaas! Ik heb er zelf geen problemen mee Haha!

Ik heb de afgelopen dagen wat mensen op het strand gezien (van mager tot vol) maar heb nooit het idee gehad dat t er totaal niet uitzag eigenlijk. Ik heb ook niet het gevoel gehad dat ik bekeken werd.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 13:13

Ik schaam me alleen een beetje voor m'n buik als ik m'n bikini aan heb maja .. Voor de rest ben ik redelijk te vreden. Haha!

Kijk overigens wel veel na andere mensen, maar meestal denk ik dan alleen wat, zeg het vaak niet tegen andere. Tong uitsteken Met de veronderstellign dat andere dat ook wel van mij doen. Clown

Okselhaar vind ik ronduit ránzig, en bikinilijn ook als er echt plukken onderuit komen. *LOL* Scheve mond

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:27

ik ben ook niet blij met mijn buik als ik in bikini loop. Maar dit houdt me niet tegen. Voel me ook niet ongelukkig ofzo. Mensen nemen me maar zo als ik ben! Dus ook maar met mijn niet strakke buik *LOL*
Trots op mijn borsten ben ik trouwens ook. Net als ik niet onteveden ben met mijn kont. Ok, die is niet superdun, maar hij hangt niet en is stevig Tong uitsteken

edit: haargroei werk ik keurig bij. Ook bij mannen vind ik kort okselhaar een verzorgder gezicht Lachen

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:03

Ik ben de laatste jaren wel ietwat aan de volle kant, vind ik zelf, maar heb daar weinig moeite mee. Ik let altijd goed op wat ik eet en drink veel water. Beweging krijg ik zat.

Het zit gewoon in de famillie om wat mollig te zijn. Niemand heeft mij overigens ooit dik genoemd.

Puilend schaamhaar vind ik niet mooi en te strakke kleding bij mollige mensen ook niet, maar verder vind ik dat iedereen het voor zichzelf moet weten.
Echt magere vrouwen zonder borsten vind ik ook niet zo mooi trouwens, vooral als je heel veel botten in het decolete ziet en op de rug, Brrr.

Het enige waar ik me soms wel wat aan erger als hele slanke vrouwen zo afgeven op dikkere mensen of zeuren dat ze te dikke bovenbenen hebben! Ik denk dan altijd: Wat denk je dan wel niet van mij??!!

Geschoren mannen vind ik mietjes. Het maakt mij niet uit of een man veel haar heeft of ietwat een buikje. Ik val meer op een man met een interessant gezicht dat een bepaalde uitstraling heeft. Prototype ' knappe' mannen vind ik saai om naar te kijken en vaak ook om mee om te gaan Slapen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 09:37

...Daarom ga ik dus niet naar het strand Lachen

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:10

goh nou ik voel me juist dun..

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:22

Yvonnelind schreef:
Geschoren mannen vind ik mietjes.
Nors opkijken

Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 13:03

Yvonnelind schreef:

Ik vind ongeschoren mannen ranzig! Misselijk

joel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 13:11

ohw ohw hoor ze klagen hier Haha! allemaal zeurtrutten Vork (goed bedoeld hoor)

ach wees eens jezelve gewoon Lachen ieder mens man/vrouw is al speciaal genoeg van zichzelve Lachen
knappe meiden zijn mooi om heen te kijken maar dan heb je meestal ook alles al opgenoemd Sigaar

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 13:13

joel schreef:

ach wees eens jezelve gewoon Lachen ieder mens man/vrouw is al speciaal genoeg van zichzelve Lachen
knappe meiden zijn mooi om heen te kijken maar dan heb je meestal ook alles al opgenoemd Sigaar

Goh wat ben ik het weer met je eens Joël!
Meeste meiden/vrouwen die er goed uitzien hebben een minder goed karakter.
En dat komt omdat ze weten dat ze er goed uit zien. Koe

Kortom; wees gewoon jezelf, en wees trots op je lichaam! Lachen

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 13:24

Het is toch te gek voor woorden dit onderzoek

Dit zou betekenen dat alleen mooie mensen op het strand mogen komen Haha!

Ik zelf hecht erg veel waarde aan persoonlijke verzorging.
Dit is iets waar je wel degelijk iets aan kunt doen,in tegenstelling tot overgewicht.
Verzorgde voeten en geschoren benen,oksels en bikinilijn lijkt me wel het minste waar je als vrouw zijnde op kunt letten voor jezelf.

Als je maar lang genoeg naar iemand kijkt valt er altijd wel iets te bekritiseren.
Hebben ze geen dikke kont of benen,dan is er wel iets anders te vinden.
Zelf vind ik dat je anderen pas kunt bekritiseren als je zelf perfect bent.
Dit betekent dus dat iedereen maar het beste zijn mond over anderen kan houden Clown

UIterlijk is zoiets relatiefs.(ben blij dat ik wat betreft niet veel te klagen heb,al voel ik me ook wel eens dik)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 16:43

griebels schreef:
Yvonnelind schreef:

Ik vind ongeschoren mannen ranzig! Misselijk

Mannen zijn mannen en bij mannen hoort nou eenmaal haar... tjah! Een beetje bijwerken is fijn, maar als ze daar beneden alles weghalen ziet het eruit als een heel zielig worstje.. Ach gut Clown

Vrouwen zouden wel alles af moeten scheren, vind ik. Er is niets zo vies als van dat lange okselhaar, plukken schaamhaar of beenhaar van tenminste 1 cm die onder kledij uitkomen! Bah!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:00

IK hoor wel bij die vrouwen in het berichtje. Ik vind de meeste mensen zonder kleren inderdaad afstotelijk, zowel mannen als vrouwen. Ik hoor daar zelf bij hoor, ik ben echt niet mooier dan de rest. MAar dit is voor mij echt de reden om liever te zwemmen in een prive zwembad waar weinig andere mensen zijn. Dan hoef ik ze namelijk niet te zien, en zij mij niet. NOem het maar raar, maar dat is zoals ik het voel.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:31

Pletje123 schreef:
Mannen zijn mannen en bij mannen hoort nou eenmaal haar... tjah! Een beetje bijwerken is fijn, maar als ze daar beneden alles weghalen ziet het eruit als een heel zielig worstje.. Ach gut Clown

Vrouwen zouden wel alles af moeten scheren, vind ik. Er is niets zo vies als van dat lange okselhaar, plukken schaamhaar of beenhaar van tenminste 1 cm die onder kledij uitkomen! Bah!

Dus bij vrouwen zijn plukken schaamhaar wel vies en bij mannen niett??
Het hoeft voor mij niet kaal, maar een beetje bijwerken is toch wel het minste wat je kan doen als een vrouw je daar gaat verwennen Knipoog

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:18

hehe bij mannen hoort dat haar en gewoon en bij vrouwen niet Scheve mond Sorry bij vrouwen hoort het ook anders groeide het er niet!
Ik vind mannen met plukken haar overal geen gezicht Ik ga dus helemaal met Griebels mee Haha!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:27

Nee, ik voel me niet dik en wit op het strand.
Ook al heb ik best een "vrouwelijk" figuur op sommige plaatsen (lees: brede heupen, wat grotere cupmaat, etc) alles is nog altijd mooi in verhouding.
Ik zou best mn figuur van 18 jarige terug willen, maar daar ben ik tot nog toe veel te lui voor Haha!

Ik moet eerlijk zeggen dat als ik een dik iemand achter een enorm bord friet zie zitten, dat ik dan wel denk "joh zou je dat nou wel doen" maar dat blijft bij denken voor mezelf, want ik weet de achtergrond niet, en daarnaast is het mijn zaak helemaal niet wat iemand eet Lachen

Wat ik wel erg naar vind zijn van die vrouwen van 50 met enorme hangtieten die alle kanten op zwabberen wanneer ze topless lopen. Rolleyes Ik zou me werkelijk doodschamen.
Als het nog enigzins fatsoenlijk eruit ziet en je op je handdoekje blijft, alla, maar je moet niet lekker door de geloven willen rennen met een uitgelubberde cup E van 50 jaar oud die alle kanten opwappert.. Rolleyes
Maar da's mijn mening..

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 13:35

Ik voel me prima. Ben niet dun, maar ook niet dik.

Waar ik me zo ontzettend aan erger is alle zeurende mannen!
Die mannen zeiken maar over vrouwen met vetrolletjes en dikke buiken enz.
Maar als ik al die gore dikke bierbuiken zie waar ze dan zo trots mee zie sjouwen dan walg ik pas!

Laatst las ik de Fancy of Cosmogirl ofzo en daar stond een stuk in over wat vrouwen bij mannen niet mooi vonden op het strand en andersom. Nou alles jongens die geïnterviewd waren, waren skriele kereltjes..zonder spieren..van die lopende skeletjes en één had de opmerking "vrouwen met vetrolletjes zouden eigenlijk zo'n omslagdoek om hun middel moeten dragen op het strand". Nou dat vind ik dus echt niet normaal. Als hij zelf nou zo mooi, gespierd, gebruind en knap was dan mochtie zijn mond opentrekken. Maar zo'n dun scharminkeltje die zoiets durft te zeggen Misselijk

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 13:50

Daar ga ik helemaal in mee! Alsof zij de enige zijn die eisen mogen stellen! Wie de schoen past trekke hem aan!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:09

hmhm..

ik ben zelf gewoon.. gewoon zegmaar.. niet heel slank, niet dik, gewoon, zegmaar stevig gebouwd.. bij m'n benen ben ik spieren aan het kweken (veel fietsen op hoger tempo, skaten Haha! ) en tsja..

mja, iedereen is zoals ie is.. en ik voel me vaak best onzeker, vooral op het strand/zwembad eigenlijk.. en mn benen die maar niet bruin willen worden Sigaar rest is overigens wel mooi bruin..

ya, ongeschoren oksels vind ik heel vies.. bikinilijn als er plukken haar onderuit komen.. iemand zei eens 'ik ben een mens, geen barbiepop' en daar kan ik me in vinden, eigenlijk.. zolang het er niet aan alle kanten onderuit komt vind ik het wel best hoor Vork

benen.. ya moet iedereen zelf weten, ik vind het prettiger als ze wel glad zijn, maar ieder voor zich he Knipoog

Desiree: privézwembad.. had ik 't maar!!

ik ga liever hier in de tuin onder de tuinslang staan dan naar het zwembad te gaan hoor Knipoog

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:12

Ik niet, als mensen mij te dik vinden dan kijken ze maar lekker een andere kant op!!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:14

BeLoVeD schreef:
Ik niet, als mensen mij te dik vinden dan kijken ze maar lekker een andere kant op!!

kan ik me ook heel goed in vinden, ik zeg het ook wel heel vaak maar ik trek het me toch wel aan als iemand me uitmaakt voor dikzak oid..

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 14:15

BeLoVeD schreef:
I

Laatst las ik de Fancy of Cosmogirl ofzo en daar stond een stuk in over wat vrouwen bij mannen niet mooi vonden op het strand en andersom. Nou alles jongens die geïnterviewd waren, waren skriele kereltjes..zonder spieren..van die lopende skeletjes en één had de opmerking "vrouwen met vetrolletjes zouden eigenlijk zo'n omslagdoek om hun middel moeten dragen op het strand". Nou dat vind ik dus echt niet normaal. Als hij zelf nou zo mooi, gespierd, gebruind en knap was dan mochtie zijn mond opentrekken. Maar zo'n dun scharminkeltje die zoiets durft te zeggen Misselijk

Nou kan 75% van de vrouwen wel ingepakt op het strand gaan liggen, want er zijn meer vrouwen met rolletjes dan zonder. Vork

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:49

ach joh.. mijn buik is niet meer zo strak als vroeger, maar ik zie er tenminste vrouwelijk uit, mooie rondingen Lachen
ik ben gewoon lekker, whahaha Haha! nee hoor!!! maar: ik voel me nu goed in mijn vel, en als je jezelf voorhoudt dat je er mag zijn, is alles een stuk prettiger!

ik heb ook veel mindere tijden gekend, ik weet wel waar ik het over heb dus. het is vreselijk om jezelf niet durven te vertonen, af te vragen wat mensen wel niet van je denken, denken dat iedereen naar je kijkt..

Touwladder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:22

Faelivrin schreef:
joel schreef:

Goh wat ben ik het weer met je eens Joël!
Meeste meiden/vrouwen die er goed uitzien hebben een minder goed karakter.
En dat komt omdat ze weten dat ze er goed uit zien. Koe

Kortom; wees gewoon jezelf, en wees trots op je lichaam! Lachen

Dus wanneer je er goed uitziet heb je dat vooroordeel alvast mee... Koe
Ik ben heel blij met mezelf maar merk vaak in gesprekken dat mannen niet hadden verwacht dat ik aan de Universiteit studeer, een conversatie kan voeren enz...Aangezien ik redelijk getrained en blond ben...

Alsof je dan alleen maar mooi en arrogant kan gaan zitten wezen...schei toch uit.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:38

Sja als je je rot voelt op het strand in bikini, ga dan niet naar het strand in bikini (dus ofwel doe geen bkini aan maar bijv een badpak, of ga gewoon niet naar het strand en verzin leukere dingen).
En ja ik heb ook weleens vol walging gekeken naar mensen in bikini waarvan het broekje simpelweg niet te zien was door de vetrollen die erover heen kwamen, maar dan nog is het hun keus, en ik kan altijd nog een andere kant op kijken Knipoog