Shezzit schreef:Eigenlijk vind ik het vele bloot op TV wel meevallen: het enige waaraan ik me erger zijn die clips van (veelal donkere rappers) die zelf met zo'n onderuitgezakte pens zich door 10 bloedmooie half naakte vrouwen laten omringen: Get real, zo gaat het er echt niet aan toe bij hun thuis denk ik. Maarja, dan zap ik gewoon.
Denk dat het wél zo gaat... Want die dikke vette viespeuken (ongeacht huidskleur) hebben wel een bankrekening waar je U tegen zegt, of op zn minst meerde dikke vette auto's voor de deur staan. Ze strooien met diamanten... ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die daarvoor uit de kleren gaan en dat zijn géén professionele prostituees.
Tuurlijk is op tv niet de enige bron van overdadig bloot (want dat soort clips op TMF vind ik écht walgelijk, maar vooral heel erg NEP, heb nog nooit iemand met zulke dikke tieten gezien
), maar als je het aan wilt pakken moet je natuurlijk érgens beginnen. Hoewel ik wel wegzap. Denk dat als de kijkcijfers bij TMF dalen, ze vanzelf wel iets anders gaan uitzenden. Dus mijn 'kijk' krijgen ze iig niet
Vind het teveel moeite om er tegen te gaan actievoeren, zie mezelf al op Mediapark in Hilversum lopen
. Mijn kids mogen later alleen niet naar dat soort troep kijken, dan ben ik maar ouderwets 
Ben nu stiekem ook wel benieuwd naar wie er achter het SA zit, maar ik vrees dat we daar niet achterkomen. Ze zal zich niet openlijk melden hier, evt wel mee gaan discussiëren, maar niet toegeven dat zij achter het SA zat. Jammer hoor, is niet goed voor mijn nieuwsgierige geest