Luckystory schreef:
Met die vader van Nathalie heb ik echt medelijden. Die man is er echt kapot van. En kon er zelf ook niets aan doen, want hij was niet eens in de buurt. De eerste paar dagen toen het gebeurd was, was hij trouwens (volgens het nieuws) helemaal ingestort. En elke dag als hij op tv komt, ziet hij er net iets slechter uit. Die zit er echt helemaal door.
Daar had ik inderdaad nog het meeste medelijden mee, hoe hij de eerste keer een oproep lanceerde op tv en gewoon nauwelijks kon praten van verdriet, kreeg er bijna zelf tranen van in de ogen.
Over familieverhoudingen onthoudt ik alleen dat dat het nadeel is van nieuwe samengestelde gezinnen: na een tijd wordt het nogal moeilijk om te volgen welk kind nu bij wie hoort

Die sms die was binngekomen, was naar trouwens naar alle waarschijnlijkheid van een grappenmaker(leuk onderwerp om een grap mee uit te halen hé

Citaat:Dat ze denken dat ze ontvoerd zijn kan ik begrijpen, maar waarom zijn ze er zo stellig in dat het door meer dan 1 persoon gedaan is?
Als er uberhaupt al een ontvoerder is geweest en de kinderen niet ongelukkig in een van de grotten of rivieren zijn getuimeld, want daar zijn/waren ze ook aan het zoeken.