@ manie
Dit zou jou dus nooit overkomen?!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sorane schreef:Die hond wist dondersgoed dat hij wat fout deed! Honden zijn dan dieren, maar zeer zeker niet achterlijk.
Sorane schreef:
@ manie
Dit zou jou dus nooit overkomen?!
Farouche2 schreef:Aachh! Arm kind, wat zal die een pijn hebben gehad...
door_ schreef:@ vanessa: ik krijg een kind, en denk maar niet dat mijn katten of honden ook maar zullen DENKEN aan het kwaad doen van mijn kind!
Voor die tijd heb ik ze al mores geleerd, de hond is ondergeschikt aan de baas, punt!
Ik ben het met je eens dat je de hond moet voorbereiden op de komst van een kindje, ik zal dat met de katten ook gaan doen, natuurlijk, maar misschien hebben deze mensen dat ook wel gedaan....
Ik gaf viennanova deze tip omdat ik weet hoe dit kan uitpakken, de hond van mijn ouders is namelijk ook op deze mnaier de soep ingedraaid, en een geweldig beest, maar dus niet te vertrouwen omdat ie zo dominant is... vandaar....
manie schreef:
NEE!
manie schreef:Blijkbaar hebben deze ouders ook heerlijk liggen doorslapen terwijl hun kind toch minimaal moet hebben gehuild........
Citaat:
Farouche2 schreef:
Sorane; Tjs...Als je duidelijk de baas bent, zal de hond neit veel doen. Heb zelf een Mastino, zier er heel 'gevaarlijk' uit. Vroeger vechthond geweest,en dat zit dus ook in het bloed. Maar...Hij zal noiot iemand kwaad doen. Hij heeft een goed hard. Hij zal je alleen iets doen, als je hem ECHT kwaad maakt, maar dan doe je ECHT iets fout.
Dus, misschien was dat baby'tje wel wakker, en was de hond adar. Dat baby'tje gewoon beetje dinge zitte doen bij die hond, zonder het besef dat het fout kan gaan. Hond word boos, en ja...
manie schreef:Ik zou die hond best in huis willen nemen!
Waarschijnlijk vind hij kinderen alleen iets minder geslaagd en is het verder een prima hond.
Blijkbaar hebben deze ouders dit ook nooit achter hun hond gezocht, dus waarom zou hij mij zomaar aanvallen.
Ups schreef:@sorane: jij kunt beter stoppen met autorijden, fietsen, paardrijden, skeeleren, uitgaan, eten, medicijnen slikken.. enz
Ongelukken gebeuren overal! Dat zegt niks over een schuldvraag. Sommigen krijgen een lel van een paard. Hoor niet vaak dat er dan een paard wordt afgemaakt. Sommigen worden aangereden door een auto, wat net zo verschrikkelijk is voor de dader als het slachtoffer... Zo,n foto op het internet zetten vind ik dan ook geen enkele toegevoegde waarde hebben voor deze discussie... Er gebeurt altijd wel eens wat! That's live!!
door_ schreef:@ Vanessa: inderdaad een verkeerde interpretatie.... mn katten zijn mn alles, en tuurlijk zijn die ook belangrijk, maar, ik vind wel dat ze moeten snappen dat ze lager staan dan ALLE mensen in huis, dus ook de baby....
Sorane schreef:
Dus als jij je kindje dood in zijn bedje vind dan zeg je ook That's live!!?
Tja het is maar welke waarde je eraan hecht he!
Wat skeeleren, uitgaan eten ed met deze hond te maken hebben mag je me nog even uitleggen!
Quellian schreef:Ach... De hond wordt afgemaakt en dan is het hele probleem verholpen