Ook nog steeds geen gegevens van zijn gsm? Heeft ie ergens geld opgenomen? Nog ontwikkelingen? Wat voor actie onderneemt de politie in deze gevallen eigenlijk?
Frustrerend is dit, en ik ken deze jongen niet eens...
Ik stond in m'n lunchpauze bij de balie van de RET en achter mij stonden 2 meiden waarvan 1 zei dat hij haar heel bekend voor kwam. Hopelijk komt daar meer uit.
wat ontzennd rot voor jullie om zo in onzekerheid te zitten. de mail met deze gegevens zijn mijn email al ene aantal keer gepasseerd dus er zit in iedergeval beweging in. ik hoop voor jullie dat hij snel terecht is!
Jeej wat erg! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat hij zo snel mogelijk gevonden wordt! Ook ik houd mijn ogen open en zal de link van ''zijn website'' doorsturen naar bekenden. Veel sterkte!
hallo allemaal,bedankt iedereen dat jullie zo met ons meeleven.ondertussen hebben we nog steeds niks van tim vernomen.wel word ijn tante geregeld gebeld door mensen die denken hem gezien te hebben.op verschillende plekken.dus dat gaaft iig hoop dat ie nog in leven is.maar ook van zijn kant horen we niks.......