Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Als je niet het voorrecht had gehad te kunnen studeren en straks jarenlang op een flatje in de sociale woningbouw zou moeten wonen, zou je wel anders piepen!
faye schreef:euhm volgens mij is nog altijd een vwo diploma vereist......
Bealy schreef:Nederland is het enige West-Europese land waaruit meer mensen vertrekken dan er binnenkomen, dus waar iedereen nou zo bang voor is?
Migratiesaldo EU-landen
Whiz schreef:faye schreef:euhm volgens mij is nog altijd een vwo diploma vereist......
Uh en die haal je dan toch zelf? Je kunt trouwens ook HBO gaan studeren hoor daar kun je ook nog een aardige boterham mee verdienen.
faye schreef:Ik geloof dat jij niet helemaal begrijpt dat niet iedereen de vermogens heeft om dat aan te kunnen. Heeft niks met willen of er meer voor doen te maken
faye schreef:Als je niet het voorrecht had gehad te kunnen studeren en straks jarenlang op een flatje in de sociale woningbouw zou moeten wonen, zou je wel anders piepen!
Bealy schreef:faye schreef:Als je niet het voorrecht had gehad te kunnen studeren en straks jarenlang op een flatje in de sociale woningbouw zou moeten wonen, zou je wel anders piepen!
Gut, oordelen is zó lekker makkelijk hé? Maar goed, ik heb lang genoeg in zo'n flat gewoond, na mijn verhuizing woon ik nu op een kamertje van ongeveer 10 m2. Maar ach, ik ben snel tevreden hoor.
faye schreef:En zou je ook zo tevreden zijn als je wist dat je de komende 20 jaar zo moest leven? Kijk, ik kan me voorstellen dat je dat in je studententijd prima vind, maar de meesten gaan er dan ook vanuit dat een dergelijke situatie tijdelijk is......
Cer schreef:Dat zeg je goed Bealy, met zn ALLEN. En niet alleen proberen het de 'nieuwe' inwoners zo makkelijk mogelijk te maken... die mogen er ook wel wat voor doen...
want dat gevoel bekruipt mij wel steeds meer hoor...
Whiz schreef:Cer schreef:Dat zeg je goed Bealy, met zn ALLEN. En niet alleen proberen het de 'nieuwe' inwoners zo makkelijk mogelijk te maken... die mogen er ook wel wat voor doen...
want dat gevoel bekruipt mij wel steeds meer hoor...
Ik kan je uit ervaring vertellen dat die ''nieuwe inwoners'' niets liever willen dan dat!!! Die willen juist in de maatschappij passen. Die willen graag werken, die willen meedelen in de maatschappij.