Viervoudig moordenaar trouwt in de gevangenis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evelijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:13

Tja.. allemaal roepen om hardere straffen, het blijkt dat het allemaal niet helpt. Maatschappij wordt er niet beter van als ze langer achter de tralies zitten. Ik begrijp dat je als slachtoffer of nabestaande wil dat de dader nooit meer de buitenlucht ziet. Echter zijn er in landen met zwaardere straffen ook meer misdaden en niet opeens minder.
Tja.. maar bij een hotel hoef je niet te luisteren naar wat anderen vinden dat je moet doen en kan je gewoon weer naar huis als jij er zin in hebt. Na 3 dagen lang alleen tv kijken zou ik gillend gek worden.
Besef dat als alles strenger wordt de beweegruimte voor jezelf ook kleiner wordt. Ik wil mijn vrijheid en privacy niet opgeven omdat er zieke/gestoorde/gevaarlijke mensen rondlopen.
Je hebt als gevangen recht om te mogen trouwen en seksuele omgang met je partner. Ben wel blij hoor dat het hier geen Thailand is ofzo wat betreft gevangenissen.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:14

Hmm, denk dat dat wel af zou schrikken, een Thais systeem.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:15

Een oom van mij was jaren geleden cipier in de Bijlmer en ook ik ben wel eens samen met hem naar zijn werk geweest. Idd een viersterren hotel. Ze mogen alles behalve vrij naar buiten wandelen. Een verblijf waar menig bejaarde zijn/haar ogen uit zou kijken en jaloers op kan zijn.

Edit: idd Thaise gevangenissen voor langgestraften daar ben ik ook voor....(heej alweer eens??)

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:24

Ik zal zeggen aan diegene dat hij volgende keer dan beter een moord kan plegen dan iets kleins doen, blijkbaar heb je het dan gelijk een stuk beter voor elkaar
Bij 'ons' kon er van alles gehuurd worden maar het kostte klauwen vol geld (sowieso het dagelijks onderhoud al) en die bedragen waren alleen te betalen als je de belasting goed had getild of je had een bankoverval gedaan

Evelijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 18:50

Als het Thais systeem zou afschrikken zouden die gevangenissen niet zo vol zitten.

Nessah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:00

Ik denk niet dat het enorm afschrikt.. Misschien een beetje maar veel zou het niet uitmaken. Maar ik vind wel degelijk dat de straffen hier wel het aller uiterste zijn..!Hoezo moet iemand die straf heeft ee tv op zijn kamer dan? Kost alleen maar extra geld als je het aan mij vraagt en ik heb geen zin belasting te betalen wat ook gedeeltelijk naar die sector gaat. Lekker een tv kopen voor een moordenaar... Haha ik vind het te zot voor woorden.. En hij speelt goed toneel en is binnen paar jaar weer op vrije voet.

mesastamp

Re: Viervoudig moordenaar trouwt in de gevangenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 08:08

ik ken de familie persoonlijk van de marinier dus lastig om een oordeel te geven maar ik vind het wel niet kunnen dat hij inderdaad gewoon kan trouwen zeg.... jeetje wat een schok voor de nabestaanden... eveneens familie v an het slachtoffer trouwens... vreselijk

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 14:12

WTH!
Waar hebben ze hun huwelijksnacht doorgebracht?
Is er wel plek om even met zn 2en te zijn.
Sjonge.. Wie wil dat nou? Los van het feit dat die man een crimineel is!
Ongelovelijk. Daar krijg je als vrouw zijnde dacht ik ook niet een goede naam van.

Lante

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 14:16

Sluit die maffe tr*t ook meteen maar op (ergens anders uiteraard).
Als je zo'n gestoorde actie plant (trouwen met die S.), dan ben je in mijn ogen toch ècht rijp voor een paar jaar TBS...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 09:11

Ik ken hun!!!!
Hij heeft eerst in herkenbosch vastgezeten die man. Zij kwam elke woensdag op bezoek bij hem, ienie mine rokje aan, lang blond haar, bril en nooit wat zeggen tegen andere mensen, altijd arrogant kijken. Hij is groot breed en bruin en had altijd hoofddoekje om.
Jaar geleden hebben ze al besloten om te trouwen, wist ik toen al. Vond idd ook bizar, maar die 20 jaar gaan er al 1/3e vanaf, voorarrest ook, en tbs, tjaa... dat kan levenslang zijn. Ligt aan de behandelaarder

Marga62

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:52

Liefde maakt blind, steke blind.

Met dit soort stellen kan ik geen medelijden hebben.
En maar klagen want ze hebben het zo slecht daar in lui lekkerland: (sporten, cursusje, eigen tv-tje, vrouwtje regelmatig op bezoek)

Snap zo'n vrouw al helemaal niet, als is dan je jeugdliefde.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:28

Wát belachelijk. Ja sorry hoor, maar je zit niet voor je plezier in de gevangenis! Ik vind het echt niet kunnen, echte straf moet zo iemand krijgen. En dan die reacties van die vrouw.. . Stel je voor dat die vrouw zwanger raakt, moet ze dan later aan haar kind gaan vertellen dat papa in de gevangenis zit omdat hij een aantal mensen een kopje kleiner heeft gemaakt?

Ik zie het al zo voor me, op school, "Wat voor werk doet jouw papa?" "Mijn papa zit in de gevangenis!"

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 14:28

justmie schreef:
Wát belachelijk. Ja sorry hoor, maar je zit niet voor je plezier in de gevangenis! Ik vind het echt niet kunnen, echte straf moet zo iemand krijgen. En dan die reacties van die vrouw.. . Stel je voor dat die vrouw zwanger raakt, moet ze dan later aan haar kind gaan vertellen dat papa in de gevangenis zit omdat hij een aantal mensen een kopje kleiner heeft gemaakt?

Ik zie het al zo voor me, op school, "Wat voor werk doet jouw papa?" "Mijn papa zit in de gevangenis!"

die is al zwanger., lees eens goed

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:33

Sorry , helemaal overheen gelezen!

Arm, arm kind.. Ze zouden zo iemand acuut moeten castreren.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 23:41

Zal sowieso een leuk huwelijksfeest geweest zijn, met of zonder 'verpesting' van de nabestaanden.... zo in de gevangenis.

Tsss.... Ik begrijp dit niet zo goed. Hoe kan die Petra nu nog op die man vallen? Een moordenaar (in dit geval viervoudig zelfs) zou bij mij echt niet op zo'n manier aan moeten komen zetten........

Bah. Liefde kent geen grenzen.... zeggen ze dan wel.... maar voor mij is ergens toch wel een grens.

En dat ze nu ook nog zwanger is.... ik kan hier met mijn hoofd niet bij.