Bewijs rond 911/Twin Towers - Iemand dit gezien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:25

Ik heb het filmpje ook gezien, en ga het dadelijk voor de tweede keer bekijken. Ik zou echt niet verbaasd zijn als dit waar is echt niet. Er zitttten behoorlijk veel dingen in deze film die me overtuigend hebben dat er echt wel meer achter zit dan een aanslag.

Natuurlijk kunnen deze mensen, de makers van dit filmpje verschillende dingen gemanipuleerd hebben. Maar ik geloof echt niet dat doordat een vliegtuig boven in het gebouw is gevlogen het helemala gelijk instort. Dat kan niet! Dan zou het bij een hele sterke aarbeving ook moeten instorten wat vaak het geval niet is.

En zolang niemand met gerichte antwoorden komt, zal er gespeculeerd worde. Get used to it, Get over it.

Dat vlucht 93 verhaal stoort me nog het meest, want als het klopt, waar zijn deze mensen dan?

Imker

Re: Bewijs rond 911/Twin Towers - Iemand dit gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 16:54

Net anderhalf uur met open mond zitten kijken. Ik geloof wel degelijk dat de makers van deze documentaire een punt hebben.

Kyle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 17:01

SAKKIA schreef:
Ja dat vond ik ook vreemd maar wat ik ook raar vond is van dat staan in de Twin Towers.
Kerosine wordt zo'n 1200 graden maa rhet staal smelt pas bij een temperatuur van over de 1300 graden.

http://www.astronautix.com/props/h2oosene.htm

Propellant Formulation: H2O2-98%/Kerosene. Optimum Oxidiser to Fuel Ratio: 7.07. Temperature of Combustion: 2,975.00 deg K. Ratio of Specific Heats: 1.2. Density: 1.31 g/cc. Characteristic velocity c: 1,665 m/s. Isp Shifting: 276. Isp Frozen: 270. Pp Isp Shifting: 362. Mol: 22.00 M.

http://www.cijfers.net/temperatuur.html
2975°K=2642

Ik weet alleen niet of deze cijfers kloppen en of ik ze correct heb geïnterpreteerd, maar als Kerosine idd brandt op die temperatuur, lijkt het me dat de maker van de film met wat cijfertjes getoverd heeft.

Maar ik ben het wel eens met de stelling dat het Bush allemaal érg goed uitkwam!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 18:24

Tomboy0 schreef:
Als dit filmpje echt waar zou zijn, zou de hele wereld op zijn kop staan, zouden alle kranten in de hele wereld er mee vol staan, zullen de helft van alle tv uitzendingen hier over gaan, etc.
Maar dit filmpje is blijkbaar zo onwaarschijnlijk dat geen een journalist de moeite neemt om hier aandacht aan te besteden. En dit filmpje is toch al een behoorlijke tijd in de omloop. Alle journalisten in, in ieder geval, nederland en de vs, hebben állemaal vrijheid van meningsuiting en persvrijheid en weet ik veel wat allemaal

De kranten in de VS mogen echt niet alles publiceren wat ze willen
M'n broer had laatst een film gezien daarover op internet en daarin werd verteld de media nog steeds onder een bepaald cencuur staan..

Dat is ook zo met oorlogen... Je denkt dat je alle informatie binnen krijgt van de media, maar in feite beslist de overheid (van de VS, in dit geval dan) wat er wordt gepubliceerd..
In de oorlog van Vietnam deden ze dat nog niet, en toen kreeg de hele wereld dus te zien wat er werkelijk gebeurde in Vietnam en dat leidde tot heel veel protest. Dat willen ze tegenwoordig 'voorkomen'. (je kan zoiets natuurlijk niet helemaal voorkomen omdat er altijd wel informatie doorlekt)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:07

Idd, waar zijn de mensen van vlucht 93?
Mij lijkt het meest waarschijnlijk dat deze mensen een andere identiteit hebben gekregen (opgedrongen) en ergens in de wereld een nieuw bestaan op hebben moeten bouwen. VRESELIJK!

Selena123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:12

Ik ga nu de rest van de film zien ik vind het allemaal wel heeeel erg toevallig .....

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:38

imker schreef:
Idd, waar zijn de mensen van vlucht 93?
Mij lijkt het meest waarschijnlijk dat deze mensen een andere identiteit hebben gekregen (opgedrongen) en ergens in de wereld een nieuw bestaan op hebben moeten bouwen. VRESELIJK!

ik kan me werkelijkwaar niet voorstellen dat er dan niemand van die mensen uit de school klapt.
er zaten mannen bij wiens vrouw over een paar dagen gingen bevallen etc....

Selena123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:05

Het hele verhaal wat de regering en de media ons probeert te vertellen klopt voor geen meter alles lijkt vaag en zelfs de wetenschap en 100derden mensen verklaren dat het zoals zijden dat het een grote leugen was die duizenden slachtoffers heeft gemaakt om nog eens 100 duizend doden te maken en om miljarden te verdienen.. ik heb altijd al getwijfeld van wege de pentagon foto's maar nu ik deze film heb gezien weet ik het zeker

osama biladen zou vast wel wat rottigheid uit hebben gehaal en vast moorden hebben gepleegd maar een ding is hij niet.. schuldig aan de vliegtuigkapingen van 9/11

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:41

Liezel, ik kan legio mogelijkheden bedenken wat ze met die mensen zouden doen:
- gevangenis
- gesticht
- drogeren zodat ze helemaal van het padje afraken
- vermoorden

Let wel: als je het leven van duizenden burgers kan beëindigen als leger, dat je dan voor een paar meer of minder ook je hand niet omdraait.

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:46

dat snap ik imker, maar in je post zei je dat die mensen een nieuwe identiteit hadden gekregen en ergens anders leefden, en dat kan ik me niet voorstellen...

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:15

Liezel1 schreef:
dat snap ik imker, maar in je post zei je dat die mensen een nieuwe identiteit hadden gekregen en ergens anders leefden, en dat kan ik me niet voorstellen...

ik denk eerder dat ze dan al vermoord moeten zijn,ALS dit verhaal zon beetje klopte.

Ik vind het maar raar,weet niet wat ik van de film moet denken.
waarom is heel de wereld hier dan niet om in rep en roer?
waarom kan een gebouw niet instorten na een vliegtuig inslag? (hoewel ik wel denk dat er explosieven bij betrokken waren)
Ik vond het nogal een ingewikkeld verhaal, maar uiteindelijk word er bij deze film geconcludeerd dat 9/11 een opgezette ramp is geweest?
sorry voor het vragenvuur, maar had hier nog nooit eerder over gehoord en vind het angstaanjagend

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:42

Selena123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:38

het is vreselijk onduidelijk - _-' ik blijf geloven dat het een raket was die het pentagon vernietigde en geen bowing 747 want dan zou het er veel anderser hebben al gezien.. en wat die mannen mee namen onder dat blauwe doek.. was de raket ( wat er nog van over was )

elibeest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:52

interesant topic.. heeft iemand die dvd voor mij??

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:25

Je kan het filmpje via het internet bekijken Elibeest Duurt ongeveer 80 minuten.

Als dat een vliegtuig moet zijn. Voor mij bevestigd het niks, voor beide kanten van het verhaal niet hoor........

Skinhead

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:23

Dit is ziek...

Ik heb hem helemaal bekeken.. en wat er wordt gezegd zou nog wel eens kunnen kloppen... heel eng..

Ik was al niet pro Bush... Nu nog minder...

Dit is beangstigend...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:36

Mijn vermoedens van destijds worden eindelijk bevestigd. Was toen op vakantie in spanje en had alleen een spaanse zender waar ik weinig uit kon opmaken. Maar de beelden spraken voor zich. Ik dacht ook echt dat die torens opgeblazen werden. (zette de tv aan vlak voordat de eerste toren down ging)

Er gebeurt nog veel meer waar wij geen weet van hebben ben ik bang.

http://www.judicialwatch.org/flight77.shtml

Als dit een vliegtuig is ben ik er ook 1.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:57

ik heb hem gezien in de bioscoop. ik wist dat amerika een land van niet deugen was, maar zo erg.
er klopt gewoon teveel niet, maar ja dat er nu al meer doden en gewonden in Irak zijn, dan in de oorlog in Vietnam, is nog steeds niet genoeg bewijs voor de wereld, dat Bush niet helemaal 100% in zijn paasei is.
maarja iemand die zo veel tijd spendeert aan vakanties en dagen weg...terwijl er oorlog boven z'n hoofd woedt, het deugt niet

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:24

Ik ben bij ground zero geweest...vorig jaar en ik had echt tranen in me ogen....

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:40

Ik ben ook bij Ground zero geweest. Ik bleef maar denken hoe het eruit zou zien, al die gilende mensen.. ik kon het echt niet bevatten

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:43

Ja inderdaad. Ik ben er geweest in '96, toen heb ik erop gestaan en met kerst '04. Het was gewoon zo onwerkelijk voor mij. Vooral omdat ik me nog zo goed kon herinneren hoe ik ervoor stond zoveel jaar geleden en naar boven keek naar die megagrote gebouwen.

Er wordt hier ook ergens in het topic gezegd dat er geen andere gebouwen waren ingestort. Dit klopt niet, er zijn wel degelijk andere gebouwen ingestort dankzij het instorten van de Twin Towers.

Selena123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:44

wat is ground zero ?

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:45

Ground zero is de plek waar de twin towers ooit stonden.

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:46

Selena123 schreef:
wat is ground zero ?

de plek waar het WTC stond.

Selena123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:48

ach ja dat is ook zo was het even vergeten, alleen de regering had een motief om zoiets te doen en osama binladen totaal niet en hij is bezocht door de baas van de CIA 2 maanden daarvoor terwijl hij al 2 jaar gezocht werd..... weird