Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Ja dat vond ik ook vreemd maar wat ik ook raar vond is van dat staan in de Twin Towers.
Kerosine wordt zo'n 1200 graden maa rhet staal smelt pas bij een temperatuur van over de 1300 graden.
Tomboy0 schreef:Als dit filmpje echt waar zou zijn, zou de hele wereld op zijn kop staan, zouden alle kranten in de hele wereld er mee vol staan, zullen de helft van alle tv uitzendingen hier over gaan, etc.
Maar dit filmpje is blijkbaar zo onwaarschijnlijk dat geen een journalist de moeite neemt om hier aandacht aan te besteden. En dit filmpje is toch al een behoorlijke tijd in de omloop. Alle journalisten in, in ieder geval, nederland en de vs, hebben állemaal vrijheid van meningsuiting en persvrijheid en weet ik veel wat allemaal
imker schreef:Idd, waar zijn de mensen van vlucht 93?
Mij lijkt het meest waarschijnlijk dat deze mensen een andere identiteit hebben gekregen (opgedrongen) en ergens in de wereld een nieuw bestaan op hebben moeten bouwen. VRESELIJK!
Liezel1 schreef:dat snap ik imker, maar in je post zei je dat die mensen een nieuwe identiteit hadden gekregen en ergens anders leefden, en dat kan ik me niet voorstellen...
Selena123 schreef:wat is ground zero ?