Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joel schreef:zelf heb ik ook een lange tijdt met een midnerjarige een relatie gehad, die meid was ook ouder in verstand, maar vroeg of laat komt het ware kind of puber toch naar boven,
Annemarie89 schreef:Jeanie; even tussendoor
Is sex met iemand van 16 & iemand van boven de 20 dan niet strafbaar?
Ik dacht altijd dat het tot 18 strafbaar is.. maar jij zegt tot 16?
jeanie schreef:Het is echt 16 jr.
loveomara schreef:Weten je ouders hiervan?
En als je zo volwassen bent zoals je schreef waarom wil je onze mening weten dan?? Neem aan dat je er dan 100% achter staat
Ketaki schreef:loveomara schreef:Weten je ouders hiervan?
En als je zo volwassen bent zoals je schreef waarom wil je onze mening weten dan?? Neem aan dat je er dan 100% achter staat
idd.
als je zeker weten een relatie met zo'n persoon wilt, waarom moeten wij een antwoord geven daarop dan>
nou weten wij al dat JIJ er NIET klaar voor bent, om met iemand te nemen die 6 jaar ouder is.
en meerderjarig is
Annemarie89 schreef:Natuurlijk snappen we dat Faelivrin maar we zien toch ook een kind?
Zal wel ongelovig klinken uit de mond van een 16 jarige..
loveomara schreef:@joel: heb het idee dat jij zoals je het al schreef zoiets hebt meegemaakt. Dus een relatie met een minderjarige.
Dan snap ik jou mening wel. Hoop dat je het ook kan zien vanuit het oogpunt van een moeder die haar KIND van 12 jaar probeert te beschermen tegen een wettelijk volwassen kerel met veel meer ervaring??
Faelivrin schreef:Dames en Heer;
Snappen jullie dan niet dat Emma [Om haar toch even erbij te halen]
hardstikke gelukkig is met haar vriend? En dat ze door jullie flauwekul [Wat hardstikke goed bedoeld is natuurlijk] met pedofiel ect. verdrietig word?
Ik snap jullie reactie's wel, echt wel.
Maar verplaats je eens in haar?
jeanie schreef:Ik snap dat je als 12 jr tot over je oren verliefd op iemand van 18 wordt.
meisjes fantasie noem ik dat.
Ik snap op geen enkele manier wat een 18 jarige met een 12 jarige moet.Ik vind dat ziek........