little_star schreef:ik heb trouwens nooit een alcahol vergiftiging gehad:) maar wel vaak genoeg echt zat geweest
ja dat heb ik ook

haha en gek genoeg bijna nooittt een kater

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_star schreef:ik heb trouwens nooit een alcahol vergiftiging gehad:) maar wel vaak genoeg echt zat geweest
elisatjj schreef:Ik ben 16 en ik drink elk weekend en dan niet zo´n beetje ook.
Maar ik ken mijn grenzen, ik ben 1 keer zo slecht gegaan (scheelde niet veel of ik had ook afgevoerd kunnen worden) en dat wil ik nooit meer mee maken!
Ik ben wel bijna elk weekend zwaar aangeschoten/dronken, maar dat is normaal bij ons, als ik aan kom in de kroeg waar ik vaak heenga en ik ben alleen een beetje aangeschoten dan staat al die dronke lui al om me heen "wat ben jij nuchter ".
Bij ons is het de gewoonte om voor te drinken, met ze 2en of 3en gaat ook bijna elk weekend een fles coebergh 20% puur achterover en dan nog zo'n grote fles bacardie breezer dr achteraan, en als we in de kroeg zijn gewoon verder zuipen met ze allen.
Dit gewoon omdat het lekker is en vooral heel gezellig, zolang jeje grenzen kent is het oke.
Horsesandme schreef:little_star schreef:ik heb trouwens nooit een alcahol vergiftiging gehad:) maar wel vaak genoeg echt zat geweest
ja dat heb ik ook![]()
haha en gek genoeg bijna nooittt een kater
Citaat:Invloed op de hersenen:
Jongeren tussen de 12 en de 15 jaar die regelmatig veel alcohol drinken, hebben in vergelijking met jongeren die dat niet doen een vier keer zo hoog risico op een alcoholverslaving op volwassen leeftijd. Uit hersenscans blijkt dat overmatig alcoholgebruik onder jongeren leidt tot verstoring van de hersenontwikkeling.
Horsesandme schreef:hallo nu beledig je mij en me dorp..
ennuh ik heb mezelf nog nooit een alchohol vergiftiging gedronken.
We gaan alleen elke zaterdag uit..
Horsesandme schreef:'waarom is het nou persee volendam. Ik bedoel ik ken genoeg buiten volendam; voorbeeld: monickedam, purmerend, broek, paar amsterdammers. Die ook elke zaterdag uit gaan en weet zker dat er veel meer nederlanders zijn hierzo die zaterdags uit gaan en dus drinken.
Whiz schreef:Maar ff serieus.. Hoe betalen die tieners dan voor al die sterke drank... Ik bedoel er zit ook nog een aardig prijskaartje aan.