Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trisca schreef:getver...
Als je echt wilt schikken moet je bij google anencephaly opzoeken bij afbeeldingen...![]()
Daar zie je dat dit niet het enige geval is..
SnelleMarz schreef:nog maals voor de mensen die denken dat 't nep is ofzo;trisca schreef:getver...
Als je echt wilt schikken moet je bij google anencephaly opzoeken bij afbeeldingen...![]()
Dus als je lef hebt om de waarheid onder ogen te zien;
http://www.google.nl/search?sourceid=na ... nencephaly
en evt. zelfs bij afbeeldingen te kijken.
Ididit schreef:toch wel grappig dat mensen het respectloos noemen hoe er daar met dat kind omgegaan wordt, terwijl het arme kindje hier op ik weet niet hoeveel verschillende manieren gewoon een soort 'freak' genoemd wordt.
Het is die mensen d'r cultuur om zo met overledenen om te gaan. Je ziet het op tv zo vaak dat lijken over straat gedragen worden, alleen zijn die wat groter en makkelijker hanteerbaar en worden ze niet in een oud bakje gestopt.
Ik vind de manier waarop er hier over het kindje gesproken wordt een stuk respectlozer. Over liliputters word ook niet zo raar gedaan, terwijl dat eigenlijk ook een raar verschijnsel is... (om maar even een voorbeeld te noemen)
Cayenne schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het er heel nep uit vind zien, die ogen
Nistria schreef:Iehl, ik word er misselijk van!
Maar betwijfel of het echt is, een baby kan toch nooit zo mooi rechtop zitten. dan valt ie om!
arinda schreef:Cayenne schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het er heel nep uit vind zien, die ogen
same here
Duke schreef:Ik had niet de link moeten volgen....trisca schreef:getver...
Dat had ik ook niet moeten doen....
Toch gedaan. Pffffffff. Gelukkig heb ik wel folium geslikt (begreep dat dat de oorzaak is, een tekort aan folium), maar wordt een beetje nerveus. Dit soort plaatjes zijn niet goed voor de gemoedstoestand van de zwangere vrouw (moi). Ik heb nog een paar echo's voor de boeg. Dan zullen zulke misvormingen danwel worden uitgesloten of in het zeldzame geval worden opgespoord en dan... tja....
Mijn schoonzusje heeft bijna twee jaar geleden een kindje gekregen zonder hersens (normale verloop van zwangerschap, nooit wat gemerkt of gezien) en het kindje had geen neus, waardoor de ogen op één plaats in het midden zaten (leek daardoor op een cycloop). Was ook heel vreemd om te zien. Maar kindje werd netjes opgebaard, kreeg een naam en een begravenis. Maar ja, dat is onze cultuur...
Eowyn3003 schreef:Wat ik wel raar vind is dat het niet op de site van 'het nieuwsblad( staatDit is toch wel belangrijk nieuws?
Lisa_Melody schreef:Jeetje, heftig zeg...Ik dacht eerst dat het nep was, maar op google staan er inderdaad nog meer plaatjes van..