Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lorie schreef:nou mensen ga SP stemmen
ik heb niks met de politiek eigenlijk.. Waar ik me echt dood aan erger is dat de mensen met minder geld altijd de banketstaaf zijn..
Ik heb naast *ja echt waar* Henk kamp gewoont.. hij was mijn buurman... zoals hij op televisie ect overkomt is i niet in t echte leven! ik ken zijn kinderen alle 2 prima opleiding de een zit in t buitenland..
Henk met zijn: als het mijn kinderen waren was ik trots op ze geweest BUll oliebol!
Ik ken een aantal jongens die dus naar de bewuste oorlog moesten en ik kan je wel vertellen dat die er absoluut niet gelukkig mee waren! heb er een gevraagd of hij er achter stond en hij stond er niet achter hij had gewoonweg geen keuze...
Hij heeft geluk gehad en is niet uitgezend maar is sinds kort van baan veranderd werkt dus niet langer meer bij het leger..
dan ook nog het gezeik van de vogelpest..
de heer verdonk *staat mij bij* die zijn kipjes wel in liet enten want blah blah..
Ik vind dit ook weer zooon slechte publiciteit.. die kerel heeft het geld wel die betaalt het allemaal makkelijk! Maar ze denken niet aan de mensen die geen 35 euro per kip gaan uitgeven voor een inenting..
Stel dat je 10 kippen hebt als hobby dan kost het je nogal een bedrag zeg!
Nee ik vind de politiek echt bagger ben ook zeker van plan om me er in te gaan verdiepen en me in te gaan zetten.
Barbara_m schreef:Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt he!
Barbara_m schreef:(lees Kalou en de Kossovaanse scholiere.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat jullie onder het woord BUITENLANDERS verstaan.