Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:En hoeveel ADV en compensatieverlof heb je dan Fitzroy?
Ik agressief Shirley? Ik gun iedereen zijn verlog hoor, man of vrouw en ik vind het geleuter dat iemand het over zijn/haar centen heeft. Dacht je dat je belastingafdracht minder werd als dit niet doorging
Nee maar wel hoger als t door gaat!!!
Je hebt gewoon af te dragen en het is niet aan jou om te bepalen hoe het wordt besteed en dat is maar goed ook!
Hoezo goed? Ik betaal en heb er niets over te zeggen, mooie boel!
En als je zo genoeg hebt van onze verzorgingsstaat, ga je toch lekker emigreren?
Vanessa24 schreef:
Er waren een hoop dingen gebeurt, waardoor hij helaas verplicht was om vakantie dagen op te nemen Runningkawa.
Hij had ook liever gehad dat hij gewoon vakantie dagen op kon nemen.
Toch vind ik het belachelijk dat de mannen maar 2 dagen krijgen. Het is niet alleen voor de vrouw een verandering.
Op tv reclame gezien van de overheid dat vaders belangrijker zijn dan de mannen zelf denken, maar ondertussen zijn daar geen regelingen voor.
ik dacht dat wij (de maatschappij) graag gelijke rechten en plichten wilden in Nederland?Er waren een hoop dingen gebeurt, waardoor hij helaas verplicht was om vakantie dagen op te nemen Runningkawa.
Toch vind ik het belachelijk dat de mannen maar 2 dagen krijgen. Het is niet alleen voor de vrouw een verandering.
Op tv reclame gezien van de overheid dat vaders belangrijker zijn dan de mannen zelf denken, maar ondertussen zijn daar geen regelingen voor.
ik dacht dat wij (de maatschappij) graag gelijke rechten en plichten wilden in Nederland?Er waren een hoop dingen gebeurt, waardoor hij helaas verplicht was om vakantie dagen op te nemen Runningkawa.
ik dacht dat wij (de maatschappij) graag gelijke rechten en plichten wilden in Nederland?
MSQuincyTE schreef:Waarom moet Faye weg ShirleyA?
faye schreef:Shirley is bang dat ik van mijn paard val en dat zij dan voor mij moet betalen
faye schreef:Shirley is bang dat ik van mijn paard val en dat zij dan voor mij moet betalen
MSQuincyTE schreef:faye schreef:Shirley is bang dat ik van mijn paard val en dat zij dan voor mij moet betalen
Daar betalen we allemaal aan mee hoor.
Ongelukjes zitten nou eenmaal in een klein hoekje
Vanessa24 schreef:Het is heel rottig dat de vader van jouw kind geen rol in zijn of haar leven speelt. Mij gaat het erom dat de overheid de mannen bij wijze van spreke oproept om meer vader te zijn dan alleen de man die op zondag het vlees komt snijden, maar intussen zijn er dan geen regelingen getroffen.
Vinden jullie dan echt niet dat mannen evenveel rechten heeft op verlof dan vrouwen? Oke, zij zijn niet bevallen en nee ze hebben dat kind niet 9 maanden lang gedragen, maar hun hebben wel iets erbij gekregen waar ze ook graag een band mee willen opbouwen (op een aantal klootzakken na dan) en die kans moeten ze wel krijgen.
De regering kan natuurlijk alle mensen die van plan zijn kinderen te nemen (je snapt wel wat ik bedoel) er voor zorgen dat die wat meer betalen, zodat de man vrij kan krijgen.
Daar hoef niet heel Nederland de dupe van te zijn.
ShirleyA schreef:MSQuincyTE schreef:Waarom moet Faye weg ShirleyA?
Dat hoeft niet maar dat meld ze zelf steeds.
Urielle schreef:Ben benieuwd hoeveel mannen er in de ziektewet gaan ivm oververmoeid die eerste dagen
faye schreef:excuse me?
Overigens, Shirley, ik neem aan dat jij je kinderbijslag elke drie maanden terugstort?
Vanessa24 schreef:Niet op kosten van de gemeenschap??!!? hier ben je me even kwijt ShirleyA. Er zijn honderden dingen waar andere mensen profiteren op kosten van de gemeenschap, bijvoorbeeld de kinderbijslag.
Zo betaal ik ook mee voor mensen die niet werken (ongeacht of ze wel of niet kunnen werken). Of voor de mensen die huursubsidie nodig hebben zodat ze een dak boven hun hoofd hebben. Er zoveel dingen waar wij aan mee betalen, ik vind best dat er dan een regeling kan komen dat (in dit geval) de gezinnen het verlof terug moeten betalen als het verlof voorbij is.
En dat er meer tijd nodig is dan alleen die paar weken om een band op te bouwen, daar heb je gelijk in
faye schreef:En hoeveel ADV en compensatieverlof heb je dan Fitzroy?
ShirleyA schreef:Ik heb al eerder hier gemeld dat ik het verzorgende v onze staat niet zo geweldig vind. Ik wil idd niet mee betalen aan mensen die niet willen werken of aan iemand zijn huursubsidie. Ik vind mensen meer voor zich zelf moeten zorgen tenzij dat echt niet kunnen.
Fitzroy schreef:En weet je dat ik me ontzettend schuldig voel naar mijn werkgever toe?
Het is nl. nog altijd zo dat de werkgever opdraait voor mijn ziektewet en niet jij, Faye.
Silvia schreef:Op zich leuk bedacht: alleen collectief meebetalen voor de mensen die echt niet kunnen. Maar wie controleert dat? Het zijn nu al dezelfden (brutalen) die overal van profiteren en de eerlijke mensen vissen achter het net. Voor hen is geen geld meer....
faye schreef:Maar als je dan zo tegen een verzorgingsstaat bent moet je ook zo flink zijn om de kinderbijslag te weigeren, maar dat is mijn mening.....
En heel fijn dat het bij jou zo soepel liep na de bevalling, maar het kan ook heel anders lopen en er zijn er maar weinig waarbij alles zo zonder slag of stoot gaat helaas....