Rocamor schreef:@ Lusitana, ik weet welke kant jouw discussie op hoort te gaan en daar heeft het stierenvechten niets mee te maken. Alleen, als jij vraagt om geen foto's te plaatsen en een reactie komt met foto, dan vind ik persoonlijk dat jij dat ook niet moet doen.
Ik wil alleen even goed het verschil laten zien, omdat ik nu eenmaal graag dingen rechtzet.
Rocamor schreef:In de midden gelaten of ik voor of tegen stierenvechten ben, vind ik nu wel dat je heel erg wilt laten zien waarom stierenvechten moet kunnen in Portugal. Dat jij daar jouw mening over hebt, dat is prima, iedereen een eigen mening. Maar als jij pertinent vraagt om reacties op een traditiekwestie, dan moet je mijns inziens niet blijven reageren op antistierenvechtenreacties.
In tegenstelling tot wat sommige mensen lijken re denken, ben ik tegen stierenvechten, maar ik ben nog meer tegen leugens verspreiden en geef dan ook info, zodat mensen wten waar het over gaat.
Rocamor schreef:Mijn visie op het opdringen van een nieuwe traditie heb ik al gegeven, dus hoef ik niet te herhalen.
Nu ik het teruglees, staat het er misschien onvriendelijker dan bedoeld.
Daarvoor dank. En het is niet onvriendelijk maar kritisch en wordt gewaardeerd.