Natalee Holloway... het media circus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:02

ik vind het erg vaag, dat er maanden geleden enorme ophef over haar verdwijning is gemaakt en je nu ineens niks meer hoort,
ik ben echt erg nieuwsgierig wat er met haar gebeurt is,en vind het raar dat ze gewoon niet te vinden is

Barco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 12:21

Ja echt slordig van Dr. Phil.
zo makkelijk kan je mensen dus manipuleren!

Odess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:52

Ik vroeg me laatst ook al af hoe het nu met die zaak zit. Iemand nog een update?

Ik had dr phil ook wel intelligenter ingeschat, wat een domme uitspraken doet hij! Hij daalt behoorlijk in mijn achting!

Dit vind ik op het ad.nl:

vrijdag 11 november 2005
Dr. Phil: 'Natalee Holloway is seksslavin'
Door MAAIKE RUEPERT

AMSTERDAM - De vermiste Amerikaanse tiener Natalee Holloway leeft nog en werkt als seksslavin in Latijns-Amerika.

Natalie Holloway en Dr. Phil.
Althans, dat verkondigt de Amerikaanse televisiepsycholoog Phil McGraw, beter bekend als Dr. Phil, in verschillende televisieprogramma’s.

Ondertussen heeft de staat Alabama, waar Holloway vandaan komt, gisteren een resolutie aangenomen om Aruba te boycotten als vakantiebestemming. Dit op verzoek van Holloway’s moeder Beth Twitty.

Natalee Holloway verdween op 30 mei tijdens een schoolreisje op Aruba. Waarop Dr. Phil zijn beweringen baseert, wil hij niet zeggen. Hij spreekt van ‘gevoelige informatie’ die gevaarlijk kan zijn voor betrokkenen. Een woordvoerster van het Openbaar ministerie op Aruba zegt van niets te weten. ,,Wij onderzoeken alle mogelijkheden.’’

Volgens de vader van de vermiste tiener, Dave Holloway, is de kans dat zijn dochter nog leeft kleiner dan een procent. Dat heeft een FBI-agent hem onlangs laten weten, vertelde Holloway een Amerikaanse journalist. ,,Dat ze is verhandeld, is slechts een van de vele theorieën die sinds het begin van haar vermissing de ronde doen’’, aldus Holloway tegen de journalist.

Dr. Phil meldde twee maanden geleden nog dat Natalee Holloway is verkracht en vermoord door de drie mannen, Joran van der Sloot en de gebroeders Kalpoe, die als laatste met Holloway zijn gezien. De televisiepsycholoog baseerde zich toen op geheime video-opnamen die een privé-detective heeft gemaakt van Deepak Kalpoe, waarin deze zijn schuld zou toegeven. Het Nederlands Forensisch Instituut in Rijswijk onderzoekt de opname momenteel. De verdachten zijn sinds begin september wegens gebrek aan bewijs op vrije voeten, maar volgens justitie op Aruba zijn ze nog steeds verdachte in deze zaak.
De ouders van Natalee Holloway zijn vorige week teruggekeerd naar Aruba en hebben de procureurgeneraal per brief verzocht om alle opsporingsambtenaren die zich met de zaak bezig houden, te vervangen. Zij hebben geen vertrouwen meer in het huidige team.

Die man weet echt niet wat hij zegt, wie denkt hij wel niet dat hij is

cavaletti

Re: Natalee Holloway... het media circus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 11:49

oke, Nathalie is weer nieuws van de dag, tenminste er blijken dus nieuwe getuigen te zijn die denken te weten waar Nathalie begraven ligt.

Ik kan echt bijna NIET geloven dat die Joran er niks mee te maken heeft, ik geloof nog stellig dat die gozer haar vermoord heeft.
Wat een engerd is die gast, brrrrrrr gladjanus.

Ik hoop dat er snel een ontknoping komt want het blijft erg vaag allemaal

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 11:54

Ik las het in de krant idd. Iemand die tips had die niet verzonnen konden zijn volgens de politie van Aruba. Niets over meegekregen dat ze begraven ergens ligt?

Ik oet eerlijk zeggen, heb laatst het interview gezien met Joran en ik geloof dat hij het niet gedaan heeft (erg naief waarschijnlijk). Ik denk wel dat hij weet wie het wel is en dat stellig verborgen houd, anders is hij medeplichtig. Ben reuzebenieuwd.

796285

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 11:55

Wat is er speciaal aan haar? Ze was een blond, blank mooi meisje met rijke ouders die perfect weten hoe ze de media moeten bespelen. Het hele verhaal komt me de neus uit.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 11:56

Iemand de serie Vuurzee gezien en vooral de slotaflevering? Vind het een beetje hetzelfde idee krijgen.

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 12:01

Nou juist mede door dat intervieuw denk ik dat hij het wel heeft gedaan, zooooo glad die jongen.
lijkt net of hij denkt omdat zijn vader rechter is dat hij ongrijpbaar is ofzo, ik weet niet wat ik er van moet denken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 12:20

Hij heeft hele enge ogen, vertrouw hem ook voor geen meter. Maar of hij het zelf gedaan geeft weet ik niet.

sammetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 12:32

Kimberley77 schreef:
Iemand de serie Vuurzee gezien en vooral de slotaflevering? Vind het een beetje hetzelfde idee krijgen.

Ja, inderdaad daar gaat het een beetje op lijken.

Super goede serie was dat trouwens. Heel jammer dat die afgelopen is....

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 12:35

even ter correctie, de vader van Joran was nog geen rechter, maar rechter in opleiding....

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 12:40

Laatst was er een interview op TV met die Joran en hij zei dat hij haar (dronken) achtergelaten had op het strand. Ik zeg niet dat Joran haar niets gedaan heeft want ik was er neit bij maar waarom kan ze niet 'gewoon' de zee in zijn gelopen met haar dronken kop en zijn verdronken. Het lichaam zou aan kunnen spoelen maar dat hoeft natuurlijk niet, een sterke onderstroom zou het juist van de kust afvoeren.

Het blijft maar een vreemde situatie

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 13:35

Ik heb al eerder gepost dat ik als medium heb doorgekregen dat ze op de zeebodem is, waarschijnlijk in of bij een wrak. Maar dat kan natuurlijk ook wel om een ander gaan. Wat ik heel vreemd vind is dat er alleen foto´s van haar gezicht zijn, bovendien laten ze het vaakst die duidelijk mooier gemaakte schoolfoto zien. Hoe kan welke getuigen dan ook daaruit opmaken of hij/zij haar gezien heeft? Waarom geen gewone foto´s waarop ze staat, loopt, praat, kortom haarzelf is, dat zal veel beter helpen om haar te herkennen, want eerlijk ze is er wel een van duizend in een dozijn, hoor.
Aruba boycotten. Denken ze echt dat het enig invloed ergens op heeft? Die ouders zijn ook wel een beetje twisted hoor, als ik hun dochter was, verdween ik geloof ik ook.
Oh, ik weet alleen van haar geval door bokt en daardoor ben ik op sites gaan kijken, maar hier in Portugal is en wordt er verder helemaal geen aandacht aan geschonken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 14:22

Lusitana schreef:
Ik heb al eerder gepost dat ik als medium heb doorgekregen dat ze op de zeebodem is, waarschijnlijk in of bij een wrak.

Die opmerking kan echt niet!!
Wat jij doorkrijgt is leuk, maar om dat gedoe nu los te laten op een vermissings zaak vind ik niet kunnen.

Hoeveel mensen zijn al niet in de ellende getrapt. Kijk Silvia Millekamp eens!!!

Niks persoonlijks maar ik vind dat je dat soort dingen voor je moet houden.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 14:51

die vader van die Joran weet er meer van, dat idee heb ik en nee geloof niet dat ze nog leeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 15:13

Ik weet echt niet wat ik er verder van moet denken.
Die ouders maken er een heel circus van. Het kan zijn dat ze daadwerkelijk wanhopig zijn, maar ik had me als ouders zijnde niet bezig gehouden met de media maar met het zoeken.

ninja2Jarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:49

Ik heb zo,n gevoel dat die ouders er iets mee te maken hebben en niet die joran.
Misschien is dit heel verhaal allemaal wel in sene gezet door heel die familie en proberen ze er zo geld uit te slaan.

Ik heb ook gehoord dat de ouders van dat meisje een dure levensverzekering hadden afgesloten voor haar.

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:11

Het is idd een echte mediapunt geworden wat je regelmatig tegenkomt in het nieuws.

Wat ik ook zo vreemd vind is dat Joran eerst een ander verhaal heeft verteld en daarna weer wat anders...en toen zei die presentator(amerikaan) dat hij het wel vreemd vond want volgens hem lieg je alleen als je het gedaan hebt..en daar ga ik wel in mee...Al zou Joran het niet gedaan hebben zou die wel de waarheid hebben verteld is mijn mening...

Enne dat ze is achtergelaten op het strand....tsja Joran vertelde in dat zeflde interview dat er nog meer stelletjes op het strand waren toen hij haar achterliet..vind het nogal apart dat niemand haar meer gezien heeft...

En voordat die 2 gebroeders Joran en Nat afzette op het strand had ze gezegd dat ze naar de haaien wilde kijken...maar volgens Joran zijn er geen haaien rond Aruba...(vertelde hij haar) en later hoor je dan in het nieuws dat ze door de haaien is opgeten..tsja wawt moet je dan nog geloven..

En die ouders van Nathalie..zijn ook een geval apart..weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken.

Of ze ooit nog terug wordt gevonden is mij de vraag..en of Joran schuldig is..dat weet tot nu toe alleen hij.....

Chans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:23

roosje84 schreef:
Het is idd een echte mediapunt geworden wat je regelmatig tegenkomt in het nieuws.

Wat ik ook zo vreemd vind is dat Joran eerst een ander verhaal heeft verteld en daarna weer wat anders...en toen zei die presentator(amerikaan) dat hij het wel vreemd vond want volgens hem lieg je alleen als je het gedaan hebt..en daar ga ik wel in mee...Al zou Joran het niet gedaan hebben zou die wel de waarheid hebben verteld is mijn mening...

Enne dat ze is achtergelaten op het strand....tsja Joran vertelde in dat zeflde interview dat er nog meer stelletjes op het strand waren toen hij haar achterliet..vind het nogal apart dat niemand haar meer gezien heeft...

En voordat die 2 gebroeders Joran en Nat afzette op het strand had ze gezegd dat ze naar de haaien wilde kijken...maar volgens Joran zijn er geen haaien rond Aruba...(vertelde hij haar) en later hoor je dan in het nieuws dat ze door de haaien is opgeten..tsja wawt moet je dan nog geloven..

En die ouders van Nathalie..zijn ook een geval apart..weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken.

Of ze ooit nog terug wordt gevonden is mij de vraag..en of Joran schuldig is..dat weet tot nu toe alleen hij.....

Kan me anders best voorstellen dat je als stelletje op een strand 's nachts / 's avonds wel iets anders te doen hebt dan rondkijken wat er om je heen gebeurd

Maar verder ben ik het wel met je eens, als je niets te verbergen hebt vertel je gewoon in 1x in de waarheid. En als ouders zijnde zou ik me meer concentreren op het vinden van je dochter (wat er ook met haar gebeurd is) ipv iedere keer op een vreemde manier de media opzoeken.

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:28

Sorane schreef:
Lusitana schreef:
Ik heb al eerder gepost dat ik als medium heb doorgekregen dat ze op de zeebodem is, waarschijnlijk in of bij een wrak.

Die opmerking kan echt niet!!
Wat jij doorkrijgt is leuk, maar om dat gedoe nu los te laten op een vermissings zaak vind ik niet kunnen.

Hoeveel mensen zijn al niet in de ellende getrapt. Kijk Silvia Millekamp eens!!!

Niks persoonlijks maar ik vind dat je dat soort dingen voor je moet houden.

Goh Sorane ik dacht dat jouw idee altijd vrijheid van meningsuiting was. Een medium kan juist heel goed voor dit soort dingen zijn en er zijn al meerdere zaken opgelost.

Wat mij stoort is (gebaseerd op meerdere reactie's) jouw mening aan iedereen willen opleggen.

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:47

Ik zeg trouwens helemaal niet dat het dan meteen ook zo is, ik ben er helemaal niet zo goed in thuis en heb er geen ervaring mee in vermiste personen zaken. Maar ik heb wel de FBI gemailed over de lokatie toendertijd, dan kunnen ze het op zijn minst nagaan.
Ik reageerde even op iemand die het over verdrinken had, omdat het wel klopt met wat ik had gezien.
Iedereen loopt maar wat te gissen, want niemand weet het fijne ervan anders was de zaak al opgelost.
Trouwens er worden nog steeds mensen, dood en levend , opgespoord met behulp van media. Ik weet niet waarom sommige mensen meteen denken dat het allemaal oplichters zijn, alleen omdat ze ook wel eens de plank misslaan of omdat Yomanda er een circus van maakt.
De politie zit er ook wel eens vet naast...
Kunnen we nu weer gewoon verder over waar het om gaat?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:03

Na dat interview denk ik ook dat Joram er echt wel iets mee te maken heeft.
blijft gissen natuurlijk, maar het is te hopen dat het ooit opgelost worden.
Ik denk overigens niet dat ze nog leeft.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:22

Lusitana schreef:
Wat ik heel vreemd vind is dat er alleen foto´s van haar gezicht zijn, bovendien laten ze het vaakst die duidelijk mooier gemaakte schoolfoto zien. Hoe kan welke getuigen dan ook daaruit opmaken of hij/zij haar gezien heeft? Waarom geen gewone foto´s waarop ze staat, loopt, praat, kortom haarzelf is, dat zal veel beter helpen om haar te herkennen, want eerlijk ze is er wel een van duizend in een dozijn, hoor.

Goed punt!
Ik heb videobeelden van haar gezien van vlak voor de vermissing en daarop leek ze totaal niet op 'de Natalee van de foto'.
De Natalee van de videobeelden had krullen (permanent?) en donkerder haar. Bovendien leek ze imo een stuk steviger dan op de foto en had ze een gewoon jonge meid gezicht. Moeilijk te beschrijven, maar iig niet zo 'perfect' als ze er op de foto uitziet; hier en daar een plekje en een vlekje en zelfs een puistje...

Tja, of ze nog leeft? Ik weet het niet, maar heb het gevoel van wel.
Of Joran liegt? Ik weet het niet, maar heb het gevoel van niet helemaal.
Of het een mediacircus is? Zeker weten!!

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 21:41

Ik heb foto's gezien van haar met haar vrienden/dinnen op het strand aan het feesten etc. Zijn deze niet gepubliceerd dan?

(ja jammer he dat die serie afgelopen is, vond m zelf ook wel erg ok en dat heb ik niet zo gauw met Nlseries)

Elsemieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 00:20

Ik snap ook weinig van deze verdwijningszaak. Ik ben werkelij kzo benieuwd hoe het nu allemaal zit. Wat zou er wel niet uikomen als het allemaal bekend is? Ik hoop dat ze erachter komen, niet omdat ik iemand wil beschuldigen ofzo. Ik verdenk joran namelijk niet en ik weet ook zeker niet wie wat dan wel gedaan zou hebben. en of ze nog leeft? Ik denk van wel; Je kan mensen heeeel goed verstoppen; kijk eens naar Bin laden, niemand, maar dan ook NIEMAND kan die man vinden!