Chickyy schreef:Los van de OP die vol staat met bodyshamingIk herken wel wat ts bedoelt, ik heb een vriendin die altijd heel dun is geweest en heb me er altijd over verbaast wat mensen tegen haar zeiden over haar figuur.. Van anorexia tot eet toch eens wat meer.. Ik ben zelf altijd te dik geweest en tegen mij heeft echt nooit iemand gezegd dat ik minder moest eten oid
Mijn vriend is ook erg dun + lang en die eet alles wat los en vast zit.. Hij krijgt wel eens opmerkingen maar volgens mij doet het hem ook niet echt iets. Maar mensen maken sowieso al heel snel opmerkingen over wat dan ook vind ik, waar ik woon (oosten van het land) zijn best wel veel mensen racistisch (en dan zeggen ze: "Ik ben niet racistisch, maar...") het floept er vaak zo uit en dan kijk ik wel eens van, hoooor jij wat je zegt?

Nog een toevoeging over heel dun zijn: ik heb het idee dat veel mensen het ook een beetje 'eng' vinden om botten en spieren en pezen heel goed te kunnen zien van het menselijk lichaam, ik vind het zelf wel heel fascinerend om te zien hoe alles werkt, als mijn vriend zonder shirt loopt en bezig is met opruimen bijv (gebeurt veel te weinig, zowel shirtloos als hij die wat opruimt heheheh), dan mag ik graag kijken naar hoe de spieren over zijn lichaam rollen zeg maar. Dat zie je bij mij niet hoor