Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:Maar de reis naar de sledehondenraces van second lady en haar reisgezelschap + beveiliging is toch afgelast / aangepast? ik meen gelezen te hebben dat "ze" nu maar een Amerikaanse basis gaan bezoeken omdat de Groenlanders ze echt niet bij de sledehondenraces wilden hebben.
De meeste honden lopen daar met een vrolijke kwispelstaart. Dat Amerikaanse gezelschap met staart tussen benen afgedropen?
pmarena schreef:Ik heb die vrouw van Vance vanmiddag wel zien praten over dat bezoek en krijg daar wel de vibe van dat die net zo slecht is als Vance. Vond dat verloop van de Signal chat ook wel veelzeggend trouwens, dat ze echt neerkijken op Europa....
friezenfan2 schreef:Dus het komt erop neer dat wij allemaal niets kunnen doen en dat Trump maar decreten blijft tekenen. Zelfs al doet hij dat omdat andere mensen het hem opleggen is het toch als nog geen goed teken.
Lieser schreef:friezenfan2 schreef:Dus het komt erop neer dat wij allemaal niets kunnen doen en dat Trump maar decreten blijft tekenen. Zelfs al doet hij dat omdat andere mensen het hem opleggen is het toch als nog geen goed teken.
We doen ook niks met Iran, Myanmar, Rusland, Noord-Korea, Afghanistan, Soedan, Eritrea of alle andere landen met een dictatuur. Dus waarom wil je wel iets doen met Amerika?
Cowboy55 schreef:Van sommige landen verwacht ik (minder dan) niks. Klaarblijkelijk geldt dat kalmaan ook voor de VS….
Lieser schreef:friezenfan2 schreef:Dus het komt erop neer dat wij allemaal niets kunnen doen en dat Trump maar decreten blijft tekenen. Zelfs al doet hij dat omdat andere mensen het hem opleggen is het toch als nog geen goed teken.
We doen ook niks met Iran, Myanmar, Rusland, Noord-Korea, Afghanistan, Soedan, Eritrea of alle andere landen met een dictatuur. Dus waarom wil je wel iets doen met Amerika?
Cowboy55 schreef:pien_2010 schreef:Precies Cowboy en dat maakt me zo bezorgd. Wat voert die gast in zijn schild? Zijn gedrag is niet normaal want totaal onnodig!
<KNIP>
.
In zijn schild voert hij een wens naar Groenlandse delfstoffen.