Sabri schreef:Zoals de explosie aanvoelde was dit niet vergelijkbaar met zwaar vuurwerk, zelfs niet de zwaarste klap vuurwerk. Als ik het moet vergelijken dan als op een zeer zware luide onweersklap wat alleen dan secondenlang duurde met erbij een hevige heen en weer schudden.
Wat trouwens ook nog zeer verdacht was is de zaak waar de ontploffing was. Dit was een 'bruidswinkel'. Alleen dan was de winkel nooit open, er hingen enkel buitenlandse bruidsjurken in plastic lelijke kledingrekken, en stonden er geregeld verfpotten, latex etc in die ruimte. Altijd als ik er langs liep dacht ik waarom moet dit in 'onze wijk' zo lugubere zaak wat duidelijk als een dekmantel diende. En dan zat het er ook al zeker 1.5 jaar. Daarvoor zat er een sportschool, en ook dat was dan fitnessapparatuur zonder dat deze fitnessapparatuur gebruikt werd.
Dit soort dingen mag en moet je melden- wij hebben dit ook gehad in een deel van een bedrijven gebouw - " vermoeden van " en daar is wel op onderzocht en daar kwam een illegale kwekerij boven . Op melding van een buurtbewoner die vond dat er op rare tijden activiteit was