Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Hij gaat bang worden voor mensen DP. Althans, dat is de theorie. Hij gaat het gevangen worden en zich naar voelen van de chemische immobilisatie (geen verdoving, het dier is volkomen bij) associëren met mensen. Hij ruikt, ziet, hoort en voelt de mensen naast hem.
Ik vind het niet verdoven maar immobiliseren heel erg gevaarlijk. Adrenaline doet rare dingen met zoogdieren. Stel dat hij daar doorheen klapt, door die chemische immobilisatie. Dan ben je als mens je leven niet zeker op dat moment.
rien10 schreef:knollentuin schreef:
Ik vrees deze winter al- als er niks meer te halen valt in de bossen rondom Leusden trekken ze zo onder of boven leiden door, via t groene deel, de duinen in, kunnen ze rechtsaf naar boven.
[ Afbeelding ]
Lijkt mij ondanks de snelweg die er loopt een vrij logische route
Laat ze maar komen, naar de Randstad. Laat het maar he-le-maal uit de klauwen lopen. Dan gaan er misschien een aantal gelovigen "om".
DuoPenotti schreef:Hier is die ruimte ook niet.
Nergens is die ruimte.
Maar als de mensen in het Amsterdamsebos ineens niet meer kunnen wandelen.
Of flappie uit het hok getrokken word is het misschien pas meer echt.
Bij de fb pagina van Eva word gewoon keihard gezegd dat de eigenaresse van Bruno het verhaal verzonnen heeft.
Iets met ver van de bed show
DuoPenotti schreef:Hier is die ruimte ook niet.
Nergens is die ruimte.
Maar als de mensen in het Amsterdamsebos ineens niet meer kunnen wandelen.
Of flappie uit het hok getrokken word is het misschien pas meer echt.
Bij de fb pagina van Eva word gewoon keihard gezegd dat de eigenaresse van Bruno het verhaal verzonnen heeft.
Iets met ver van de bed show
Celebi schreef:Daarom denk ik echt niet dat het heel veel anders is als ze hier weilanden leeg roven en honden proberen te grijpen. Dus nee, ik vind het niet perse leuk als het hier word toegewenst.![]()
Ik hoop vooral voor iedereen in het hele land dat er snel actie ondernomen gaat worden om dit een halt toe te roepen.
Citaat:Garderen Gelderland
10-09-2024
05.45 uur
Wolf door de dorpstraat in Garderen, liep richting de molen
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf
Citaat:Wilhelminaoord, Drenthe
10-9-2024
7.05
Zichtmelding wolf
Op Naamen van Eemneslaan thv kwekerij ging richting Oranjelaan
meldingen graag zo snel mogelijk naar dit nummer. +31 617018889
Echwel schreef:Wat dacht je langs de dijk Lelystad Enkhuizen, daar lopen ze in een nachtje langs.
En dan zo het land in
MairiMacBran schreef:Ik vrees dat er uiteindelijk pas actie ondernomen gaat worden als de wolf in de broek van Schoof gaat hangen als hij over het Binnenhof loopt.