anjali schreef:Al die anderen die jullie hier aandragen hebben gewoon geen uitstraling.Voor zo'n functie heb je dat echt nodig. En aangezien het een wereldse functie is, geen geestelijke, hoef je niet eens een heilige te zijn. Laat ik als voorbeeld president John F. Kennedy geven .Dat was ook zeker geen heilige, maar toen hij vermoord werd rouwde (bijna) de hele wereld. Volgens mij (kan zijn dat ik me vergis, graag correctie dan!!) een Democraat. Maar toendertijd had je nog niet zo'n nare polarisatie, het ging nog om het welzijn van de gehele staat. Van de gehele wereld(vrede) zelfs en dat zou nu ook zo moeten zijn.
Geen complottheorieën toe hè, welnee….Naar mijn weten houden ze tot van de dag nog aan.
Ik schrik van je uitdrukking dat je voor het ambt van President van de Verenigde Staten geen “ heilige “ hoeft te zijn. Ik neem gemakshalve maar aan dat je het niet meent. Zij hebben een voorbeeldfunktie! In goed en kwaad. Een banketstaaf uitglijdertje maakt iedereen wel eens. Maar veroordeelde criminelen horen niet in dit ambt thuis. Daarmee wakker je chaos en wetteloosheid aan. Maar dat is wat Trump ook zo graag wil! Jij ook?