Ik heb er overigens niet vaak 1 en vaak als ik er wel 1 heb, heb ik maar 3 artikelen, dus dan waarschuw ik de controleer altijd maar even dat hij/zij niet overwerkt moet raken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Ik heb totaal geen moeite met de controles, ik snap dat ze nodig zijn.
Ik heb er overigens niet vaak 1 en vaak als ik er wel 1 heb, heb ik maar 3 artikelen, dus dan waarschuw ik de controleer altijd maar even dat hij/zij niet overwerkt moet raken
tamary schreef:Waarom is het een probleem om niet meer te willen uitgeven dan er geld voor is? Ik pin ook contanten voor de boodschappen, porto leeg = voorraadkast gebruiken tot volgende maand. Genoeg om de maand door te komen en dus ook altijd genoeg op de rekening voor vaste lasten. app voor geldzaken werkt niet voor mij, contant en schriftje wel.
Urbanus schreef:Dorus schreef:Wij pinnen nog steeds iedere maand geld voor de boodschappen en ik was echt niet van plan daarmee te stoppen. Ik ben dus geen grote fan van de zelfscan kassa’s. Nou valt de rij bij de kassa bij ons nog wel mee, maar die sluit wel al om 20u. Dus als ik een keer laat ben voor m’n boodschappen en na 20u bij de kassa kom dan kan ik niet betalen. Nou ja, dan moeten ze er maar iets op verzinnen, ik ga niet pinnen als ik contant heb.
Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld? Jij hebt een probleem, zij niet.
Marije_jiplover schreef:Ik heb totaal geen moeite met de controles, ik snap dat ze nodig zijn.
Exitium schreef:Marije_jiplover schreef:Ik heb totaal geen moeite met de controles, ik snap dat ze nodig zijn.
Ik kreeg een keer controle toen ik met handscanner in de ene en een pak melk in de andere hand bij de zelfscan stond
Bellatrix schreef:Kan je bij de Action ook met zelfscan?In Barneveld niet...
Nielojram schreef:Grootste ergernis is, na het scannen, betalen èn dan pas gaan inpakken.....
princequillo schreef:Ik ga echt nooit meer naar een gewone kassa als ik de keuze heb voor zelfscan. Ik ben een echte introvert, met vreemde mensenvrees ook nog, voordat zelfscan een ding was stond ik altijd eerst even een soort peptalk met mezelf te houden voor ik dan eindelijk naar de kassa stapte, en dan had ik nog paniek ook want oh het gaat allemaal niet zo snel als ik zou willen![]()
Ik vond het ook vreselijk als ze dan een praatje wilden maken. Het is niet dat ik onvriendelijk ben of geen sociaal contact wil hoor, maar met iemand die ik alleen even een minuut zie vind ik het zo lastig. Ik ben gewoon niet goed in small talk en stond dan echt vaak te rillen van nervositeit.
Dus dit is echt ideaal voor mij. Het is in mijn ervaring snel en efficiënt en de medewerkers zijn altijd heel vriendelijk als ik wel hulp nodig heb of een steekproef. Ik heb dan ook een stuk minder paniek, want ik kan alles gewoon lekker op mijn eigen tempo inpakken en scannen. Dan is een praatje maken ook een stuk minder intimiderend vind ik. Plus ik vind het gewoon héél fijn om in real-time de prijs te zien. Ik heb namelijk dyscalculie en ADHD, dus hoofdrekenen wordt hem al niet, dus pakte ik mijn rekenmachine er altijd maar bij, maar dan was ik door de ADHD steeds de tel ook weer kwijt...
Wel kan ik me voorstellen dat het voor heel veel mensen juist het tegenovergestelde is.