Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Jammer ook dat Germie zo moet worden toegesproken.
Ben je dan een haar beter?
Citaat:Ik heb ook gegoogled op ander openbaar werk, maar ik kan het ook niet vinden.
BigOne schreef:Het stuk waar de ophef over is gaat niet over het goedpraten van pedofilie, het verhaal gaat over een bekende van hem en laat zien dat kwetsbare jongeren een prooi zijn voor groomers. En zeker geen vergoelijken van pedofilie. Het is ook geen boek maar een stuk wat hij jaren geleden heeft geschreven.
germie schreef:BigOne schreef:Wanneer je alle reacties leest zal je merken dat dit zeker niet zo is.
Nee, gelukkig niet. Maar het zgn. goedpraten is wel de reden waarom hij het gedicht niet meer schrijft. Het gaat allang niet meer om zijn kinderboeken die goed zouden zijn.
Urbanus schreef:germie schreef:
Nee, gelukkig niet. Maar het zgn. goedpraten is wel de reden waarom hij het gedicht niet meer schrijft. Het gaat allang niet meer om zijn kinderboeken die goed zouden zijn.
Nee, hij heeft zich teruggetrokken omdat hij met de dood is bedreigd en hij werd met de dood bedreigd omdat sommige mensen niet begrijpend kunnen lezen of omdat een organisatie als Gezin in gevaar fél tegen alles zijn wat God verboden heeft, zoals homoseksualiteit.
Ik vind de tekst van 'Trainer' ook echt verschrikkelijk en mijn eerste reactie was ook 'wtf dat kan niet', maar daarna heb ik de tekst in z'n geheel gelezen en ik lees echt de verheerlijking van pedofilie er niet in.