Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ik geloof niet dat ik precies begrijp wat je zegt.
Is de huidige inflatie die de horeca prijzen (mede) omhoog drijft veroorzaakt door een muntwissel 20 jaar geleden?
Dat toen alles rap duurder werd ben ik met je eens, maar zover ik weet was de Euro introductie geen selectief beleid van de horeca.
(Ik geloof niet dat ik me al oma voel trouwens, ik ben nog altijd aan het bedenken wat ik wil worden als ik later groot ben)
_San87_ schreef:Urbanus schreef:Urbanus gaat ook niet voor de vreetschuren. Dat vind ik nou echte armoede.
Goh, bedankt.
Urbanus schreef:Ja met collega's of burendag is het prima! En met de kleintjes ga ik naar een AYCE sushitent maar met z'n tweetjes vind ik Rails in Heiloo
Reclame reclame reclame
Echt perfect. Mooie gerechtjes, lekkere wijnen. En dan maakt een tientje meer of minder ook niet uit.
chevax schreef:Waarom vinden jullie all you can eat zo geweldig? Ik vind het behoorlijk deprimerend en ga ook niet: mensen met borden die torenhoog zijn gestapeld. Ik geef liever meer uit voor goed eten in een sfeervolle omgeving dan dat ik €30 betaal om uit warmhoudbakken eten te pakken dat kort daarvoor nog in de Sligro-bakjes zat. Bij negen van de tien AYCE-zaken wordt niks zelf gemaakt. Dat kan ook niet: zelf maken, lage prijs, onbeperkt opscheppen. Dan liever het dubbele voor lekker eten.
prompter schreef:Nee, hier ook al jaren niet meer. Met zijn 2 altijd minimaal 110 kwijt.
chevax schreef:Ik ga regelmatig lunchen, maar er is hier in het dorp weinig keuze. Dus vrijwel altijd hetzelfde adres. Leuk zitten daar, maar de kwaliteit wisselt beho. Vorig jaar kostte een salade geitenkaas €9,50, nu €19,50. Daar vind ik dan wel iets van. Ik ga er eigenlijk niet minder om, maar ik vind dat een absurde verhoging. Tuurlijk is corona daar voor een deel debet aan, maar dan nog.
Een AYCE kom ik ook niet. Ik vind het vreselijk dat er standaard wordt gezegd “we gaan daar eten, je mag zoveel pakken als je wilt”. En dan zit je met mensen aan tafel die zich echt volproppen. Smakelijk ziet zo’n bord er niet meer uit, alles is door elkaar gemikt. Dat is niet mijn idee van lekker uit eten.
Voel je niet aangevallen hoor, dit is mijn ervaring met mijn broer en schoonzus die beiden een overgewicht van ruim 60 kilo hebben. Zij zweren erbij, ik juist niet.
_San87_ schreef:chevax schreef:Ik ga regelmatig lunchen, maar er is hier in het dorp weinig keuze. Dus vrijwel altijd hetzelfde adres. Leuk zitten daar, maar de kwaliteit wisselt beho. Vorig jaar kostte een salade geitenkaas €9,50, nu €19,50. Daar vind ik dan wel iets van. Ik ga er eigenlijk niet minder om, maar ik vind dat een absurde verhoging. Tuurlijk is corona daar voor een deel debet aan, maar dan nog.
Een AYCE kom ik ook niet. Ik vind het vreselijk dat er standaard wordt gezegd “we gaan daar eten, je mag zoveel pakken als je wilt”. En dan zit je met mensen aan tafel die zich echt volproppen. Smakelijk ziet zo’n bord er niet meer uit, alles is door elkaar gemikt. Dat is niet mijn idee van lekker uit eten.
Voel je niet aangevallen hoor, dit is mijn ervaring met mijn broer en schoonzus die beiden een overgewicht van ruim 60 kilo hebben. Zij zweren erbij, ik juist niet.
Zo, dat vind ik ook wel fors, inderdaad.
Bij een AYCE kun je natuurlijk ook gewoon een normaal beladen bord pakken, niet iedereen stouwt zich daar vol.