Mindim schreef:Oh Meghan is niet mee naar Schotland
Ik hoor het ook net op de BBC. En Harry reist dus alleen en apart van de 4 familieleden die een klein uur geleden op Aberdeen zijn geland.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotus83 schreef:verootjoo schreef:Wat een drama.
Ze is 96, op die leeftijd heb je nu eenmaal een hoge kans op overlijden.
Daar hoeft de rest van de wereld toch niet bovenop te zitten.
Ben ik met je eens..96 en dan gaan mensen dood.
Maar dit is toch echt wel wereldnieuws.
Lotus83 schreef:Is in zo'n situatie best erg vind ik.
Je wil als partners elkaar toch steunen.. lijkt mij.
En dan ergens niet welkom zijn. Maar goed..dat komt natuurlijk in alle families voor
SusanH schreef:Ik heb heel sterk het vermoeden dat ze al overleden is. Maar dat men wacht met naar buiten brengen tot iedereen die aanwezig moet zijn er is. Dan kan iedereen tegelijk geïnformeerd worden over de te nemen stappen, zodat alles gaat zoals vooraf is vastgelegd in de protocollen en draaiboeken die er liggen.
Eulogy schreef:Ik vind het eigenlijk gek dat dit nu zo naar buiten is gebracht waardoor het wereldwijd een heel mediacircus is, zonder dat er verder eigenlijk nieuws is. Waarom niet gewoon een bericht nadat ze is overleden?
Eulogy schreef:Ik vind het eigenlijk gek dat dit nu zo naar buiten is gebracht waardoor het wereldwijd een heel mediacircus is, zonder dat er verder eigenlijk nieuws is. Waarom niet gewoon een bericht nadat ze is overleden?
Zebrastreep schreef:Eulogy schreef:Ik vind het eigenlijk gek dat dit nu zo naar buiten is gebracht waardoor het wereldwijd een heel mediacircus is, zonder dat er verder eigenlijk nieuws is. Waarom niet gewoon een bericht nadat ze is overleden?
Er zit blijkbaar een heel protocol aan verbonden. De familie is zelfs niet eens de eerste die het weten. Eerst haar persoonlijke secretaris, dan familie en dan langzamerhand de media.
Zebrastreep schreef:Eulogy schreef:Ik vind het eigenlijk gek dat dit nu zo naar buiten is gebracht waardoor het wereldwijd een heel mediacircus is, zonder dat er verder eigenlijk nieuws is. Waarom niet gewoon een bericht nadat ze is overleden?
Er zit blijkbaar een heel protocol aan verbonden. De familie is zelfs niet eens de eerste die het weten. Eerst haar persoonlijke secretaris, dan familie en dan langzamerhand de media.
Prins Charles is daarna per direct koning en zal morgen dan gelijk al op staatsbezoek moeten in Engeland , Schotland en Ierland.
elnienjo schreef:friezenfan2 schreef:Maar er werd gezegd dat het een uur rijden is en dan is het weer ook nog slecht. Mocht je engels oke zijn zou ik gewoon BBC aan zetten. Zit bij ziggo op 61. Heb je directer nieuws
Waarom zijn ze dan niet met de helikopter?