Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Ik heb het ook niet over dit geval, maar over de me too beweging in het algemeen.
Cayenne schreef:Ik denk eerder aan een enorme ego en een plaat voor z'n hoofd.
Shadow0 schreef:Fitzroy schreef:Ik heb het ook niet over dit geval, maar over de me too beweging in het algemeen.
Terwijl dat ook een verhaaltje is dat men zichzelf vertelt over 'de metoo beweging'. Want eigenlijk niemand doet panisch over een hand op de schouder, er is niemand ontslagen of 'gecancelled' voor een hand op de schouder.
Metoo begon vooral om te illustreren hoe ongelofelijk veel vrouwen allerlei vormen van grensoverschrijdend gedrag hebben meegemaakt. Hoe het niet iets is dat slechts sommige vrouwen in uitzonderlijke omstandigheden overkomt, maar dat het om HEEL VEEL vrouwen gaat. En ja, dat loopt van kleine dingen zoals ongewenste aanraking tot verkrachting. Maar niemand doet 'panisch', en er is echt geen sprake van dat mannen ook voor hele kleine dingetjes meteen aan de schandpaal genageld zijn. De zaken die groter zijn geworden gaan allemaal een stuk verder dan dat.
(Maar weet je wie wel heel graag deed alsof metoo alleen maar overtrokken ophef is, en die heel goed was in het bagatelliseren van elk wangedrag? Johan Derksen.)
DoretteK schreef:Hmmm, ze maken er nu wel iets heel anders van.
Gisteren in de uitzending was het: 'En er stond zo'n grote kaars, die hebben we erin gestopt en we zijn weggegaan'.
Nu is het: we hebben een duizenduren kaars loodrecht tussen haar benen gezet.
Beetje rare verwoording dan gisteren zeg....
Tancreda4 schreef:Wow wel een heftige bekentenis zo. En helemaal dat het wordt afgedaan met 'we waren jong' en 'hoort erbij'.... Wtf.... Daar gaat het dus al fout!! Dit is niet simpel kattenkwaad wat hij beschrijft....