AnnemiekvM schreef:Met klassen van vaak tegen de 30 leerlingen en één leekracht is een leerling die niet zindelijk is moeilijk om goed te verzorgen/helpen. Je kan niet de rest van de klas alleen laten.
Zelfs al wil je als ouder komen om te verschonen, dan moet er misschien wel één of twee keer per dag gebeld worden. Een ongelukje kan gebeuren, maar ik snap dat de school aangeeft dit niet aan te kunnen.
Ik snap dat ze de kinderen niet alleen kunnen laten.
Maar ze hoeven in principe niet iedere dag te bellen om een luier te verschonen. Daar kun je gewoon vaste tijden voor afspreken.
Bij mijn zoon op het speciaal onderwijs verschonen ze wel, maar daar hebben ze gewoon vaste tijden voor. Dus je kunt gewoon met de moeder vaste tijden afspreken dat ze komt om te verschonen.
Mijn zoontje was er verder helemaal klaar voor om naar school te gaan. Dus ik zou het frustrerend vinden als hij niet had kunnen beginnen omdat hij niet zindelijk was.
Mijn kinderen lopen ook alle 3 motorisch achter (mn oudste valt tegenwoordig wel mee). Maar dat komt niet door de tablet.
Ze hebben ook alle 3 vanaf 3 maanden fysiotherapie.