FennyPower schreef:Is het alleen Nederland die met de benzine prijs omhoog gaat vanaf morgen? Of ook Duitsland, weet iemand dat?
Van Nederland last ik iets van 2,40/2,50 als liter prijs.
Wereldwijd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennyPower schreef:Is het alleen Nederland die met de benzine prijs omhoog gaat vanaf morgen? Of ook Duitsland, weet iemand dat?
DuoPenotti schreef:purny schreef:Waarom nu al hamsteren voor iets dat nog moet komen? Het is toch nog niet zeker dat er voedsel tekorten komen?
Maar ja als iedereen lekker asociaal gaat hamsteren en niks voor een ander overlaat krijgen we zeker lege schappen
Ja stel dat we toiletpapier te kort hebben.....
mvdende schreef:FennyPower schreef:Is het alleen Nederland die met de benzine prijs omhoog gaat vanaf morgen? Of ook Duitsland, weet iemand dat?
€1,75 nu al in België![]()
dat gaat zeer doen straks. Vorige maand nog voor €1,64 staan tanken, binnen een paar weken al 10 cent per liter erbovenop.
![]()
In 2020 tankte ik hier voor €1,22 ofzo. Prijzen stijgen echt absurd hard.
Minima hier en mijn autotje geeft echt een heleboel vrijheid, zeker nu ik in het buitengebied woon. Maar de auto pakken wordt steeds duurder, dus mobiliteit neemt steeds meer af voor de minima.
Kabayo schreef:Sneu dat het enige waar mensen zich druk om maken tijdens een oorlog de benzine prijzen zijn![]()
Ik denk eerlijk gezegd wel dat het een derde wereldoorlog wordt. Verschillende oorlogsvoertuigen zijn al op de trein gezet. Net als oorlogsvliegtuigen die er al heen zijn gegaan. Denk je dat dat voor ons 0.0 consequenties heeft? Putin is niet de liefste hoor... Leeuwarden wordt nu extra bewaakt door de dreiging...
Maar gelukkig is Nederland zijn enige probleem het gas en de brandstof prijzen![]()
Ik ga niet hamsteren. Het enige waar ik bang voor ben, en wellicht is dat onterecht omdat het meer van vroeger is, is dat mijn paard ingenomen gaat worden door het leger en gebruikt gaat worden... Dat zou mijn hart breken
Kabayo schreef:Het enige waar ik bang voor ben, en wellicht is dat onterecht omdat het meer van vroeger is, is dat mijn paard ingenomen gaat worden door het leger en gebruikt gaat worden... Dat zou mijn hart breken
_San87_ schreef:DuoPenotti schreef:We hebben voordelen en nadelen in het buitengebied.
Voordeel, we krijgen geen reclame zooi.... maar dat kan ook nadeel zijn dus....
Je mag mijn folders wel hebben om je billen af te vegen, heur.
VuurVleugels schreef:Kabayo schreef:Het enige waar ik bang voor ben, en wellicht is dat onterecht omdat het meer van vroeger is, is dat mijn paard ingenomen gaat worden door het leger en gebruikt gaat worden... Dat zou mijn hart breken
Oh trust me, daar doen ze nu niks meer mee. Dieren remmen ze nu meer af dan dat ze helpen...
Waarom wordt Leeuwarden extra bewaakt eigenlijk?
Kabayo schreef:Sneu dat het enige waar mensen zich druk om maken tijdens een oorlog de benzine prijzen zijn![]()
Ik denk eerlijk gezegd wel dat het een derde wereldoorlog wordt. Verschillende oorlogsvoertuigen zijn al op de trein gezet. Net als oorlogsvliegtuigen die er al heen zijn gegaan. Denk je dat dat voor ons 0.0 consequenties heeft? Putin is niet de liefste hoor... Leeuwarden wordt nu extra bewaakt door de dreiging...
Maar gelukkig is Nederland zijn enige probleem het gas en de brandstof prijzen![]()
Ik ga niet hamsteren. Het enige waar ik bang voor ben, en wellicht is dat onterecht omdat het meer van vroeger is, is dat mijn paard ingenomen gaat worden door het leger en gebruikt gaat worden... Dat zou mijn hart breken
mvdende schreef:Je gaat zelf in het buitengebied wonen neem ik aan? En je weet dat de olieprijs heel volatiel kan zijn, daar hoef je geen economie voor gestudeerd te hebben. Kortom, c’est la vie en duidelijk ook een gevolg van keuzes die je zelf maakt.FennyPower schreef:Is het alleen Nederland die met de benzine prijs omhoog gaat vanaf morgen? Of ook Duitsland, weet iemand dat?
€1,75 nu al in België![]()
dat gaat zeer doen straks. Vorige maand nog voor €1,64 staan tanken, binnen een paar weken al 10 cent per liter erbovenop.
![]()
In 2020 tankte ik hier voor €1,22 ofzo. Prijzen stijgen echt absurd hard.
Minima hier en mijn autotje geeft echt een heleboel vrijheid, zeker nu ik in het buitengebied woon. Maar de auto pakken wordt steeds duurder, dus mobiliteit neemt steeds meer af voor de minima.
MyWishMax schreef:Zeer doen straks? Hier ook minima en geen mogelijkheid om in het buitenland te tanken. Hier is het al weken tussen de 1,95 en nu 2,05 in. 1,75 is echt al een hele tijd geleden.
Sowieso is idd de laatste tijd alles al een stuk duurder geworden en red ik het eigenlijk al een tijd niet meer goed. Chronisch ziek, hoge kosten, maar bijstand dus geen hulp mogen ontvangen van ouders bijvoorbeeld. Huurhuis wat slecht geïsoleerd is en dus geen mogelijkheid om van gas af te gaan. Het was al zwaar, dus ik maak me best zorgen hoe het de komende tijd moet, ja. Ook zonder deze actie van Rusland.
Ja, ik vind het vreselijk wat er in Oekraïne gebeurd. Echt bijna niet voor te stellen hoe het voor die mensen daar moet zijn. Dat staat voor mij los van zorgen voor mezelf.
Purny, dat is soms wel erg makkelijk praten hoor, wat jij wel vaker doet. Ik kan niet zonder auto, dan kom ik nergens. Geen luxe, maar noodzakelijk om mijn huis uit te kunnen en naar medische dingen te kunnen. Fiets heb ik niet en kan ik niet
purny schreef:MyWishMax schreef:Zeer doen straks? Hier ook minima en geen mogelijkheid om in het buitenland te tanken. Hier is het al weken tussen de 1,95 en nu 2,05 in. 1,75 is echt al een hele tijd geleden.
Sowieso is idd de laatste tijd alles al een stuk duurder geworden en red ik het eigenlijk al een tijd niet meer goed. Chronisch ziek, hoge kosten, maar bijstand dus geen hulp mogen ontvangen van ouders bijvoorbeeld. Huurhuis wat slecht geïsoleerd is en dus geen mogelijkheid om van gas af te gaan. Het was al zwaar, dus ik maak me best zorgen hoe het de komende tijd moet, ja. Ook zonder deze actie van Rusland.
Ja, ik vind het vreselijk wat er in Oekraïne gebeurd. Echt bijna niet voor te stellen hoe het voor die mensen daar moet zijn. Dat staat voor mij los van zorgen voor mezelf.
Purny, dat is soms wel erg makkelijk praten hoor, wat jij wel vaker doet. Ik kan niet zonder auto, dan kom ik nergens. Geen luxe, maar noodzakelijk om mijn huis uit te kunnen en naar medische dingen te kunnen. Fiets heb ik niet en kan ik niet
Ik zeg toch ook in veel gevallen?