Plop1997 schreef:![]()
Ik heb er ooit een ontvangen waar nog "kaas" op zat... Je dop wassen is iniedergeval al een punt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Toen ik nog een onbekende status had op Facebook, kreeg ik ook met regelmaat berichtjes van vreemde mannen, niet beginnend met een openingszin, maar een dickpic.
In een melige bui stuurde ik "ik begin vaak met hallo, maar al helikopterend is ook een optie!"
Het viel mij op, dat het vooral mannen waren uit een ander land!!
Toen ik mijn relatie kreeg, maar mijn status nog niet had Veranderd, kreeg ik natuurlijk nog wel eens vreemde foto's. Gewoon random, van wild vreemden.
Waarop wij samen, mijn vriend en ik een selfie maakten met duim omhoog of naar beneden
Daarmee was de kous vaak af en ben zelfs door een paar (gelukkig) geblokkeerd!
Toen toch maar m'n status veranderd
Plop1997 schreef:Ik denk dat als ik in het vervolg eentje zou krijgen dat ik dan een foto terug stuur van mijn ruin z’n piem. Krijgen ze meteen ook een minderwaardigheidscomplex
DuoPenotti schreef:Vrouwen zitten niet op foto's van die puddingbuksen te wachten. Ook niet met lego op de achtergrond.
pimaude schreef:deksel schreef:Oh hahahah, dit vind ik sneu voor die persoon. Hoe reageerde iedereen toen ze hem in het echt zagen?
Hebben ze zijn piemel daarna ook nog in het echt mogen zien?
enzino schreef:Moderatoropmerking:Bericht voldoet niet aan de regels van Bokt
F_Orumster schreef:Ik ben wel benieuwd of de literaire ondersteuning zijn verzorgd door Enzino of mee gekopieerd zijn.
enzino schreef:Moderatoropmerking:Bericht voldoet niet aan de regels van Bokt
oomens schreef:DuoPenotti schreef:Vrouwen zitten niet op foto's van die puddingbuksen te wachten. Ook niet met lego op de achtergrond.
Niet? Terwijl voor sommige mannen dat toch de twee gaafste dingen in het leven zijn: lego en hun apparaat (en eventueel hun rechterhand voor de bediening van beide)
Waarom mogen vrouwen wel zomaar ongevraagd foto's van hun dierbaarste bezit overal plaatsen (heel Bokt draait zo'n beetje om de paardenfoto's), terwijl het bij die mannen ineens verkeerd is als ze hetzelfde doen?