Blue_Eyes schreef:

Heel fijn bericht van die man, heel goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Heel eerlijk heb ik nu nog minder begrip voor die demonstrerende types nu ze elders nog meer demonstraties willen voeren..ik noem dat de boel uitlokken..oproeren..
Het zijn inderdaad een stelletje stumperds bij elkaar!
Sunnda schreef:Als er nu nog iemand is die niet door heeft dat halsema gewoon haar keutel intrekt..dan ben je echt ziende blind.
Gisteravond lachend over de dam lopen en het hebben over ' deze demo is te belangrijk en mensen hebben hun eigen verantwoordelijkheid' en vandaag een heel ander verhaal.
Jammer dat politieke bestuurders openlijk zo laf kunnen zijn en er geen harder optreden volgt vanuit de landelijke politiek.
Joman schreef:Blue_Eyes schreef:
Aboutaleb is gewoon een goede en verstandige burgemeester.
Ineke2 schreef:Die boosheid richting Halsema snap ik niet zo. Zij heeft in samenspraak met de politie de juiste beslissing genomen die er op dat moment gemaakt kon worden.
Er zouden maar een kleine 300 mensen naar de demonstratie komen, dat werden er fors veel meer.
Met geweld / dwang de demonstratie stoppen dan maar?
Dat had zeer waarschijnlijk zwaar uit de hand gelopen.
Popstra schreef:Heel eerlijk heb ik nu nog minder begrip voor die demonstrerende types nu ze elders nog meer demonstraties willen voeren..ik noem dat de boel uitlokken..oproeren..
Het zijn inderdaad een stelletje stumperds bij elkaar!
Sansevieria schreef:Ze hadden eigenlijk van alle aanwezigen de naw gegevens moeten noteren, en laten tekenen voor afstand op een plek op de IC.