WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardenfann4
Berichten: 1378
Geregistreerd: 15-08-17
Woonplaats: Overijssel

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:52

Dank je wel voor de tip! Ik zal ze ook even een berichtje sturen.

aadburg
Berichten: 625
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: Broekland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 21:10

Paardenfann4 schreef:
Dat stond toch wel heel duidelijk in het eerste bericht op de site dat het niet om officiële wedstrijden en punten gaat? Er staat heel goed vermeld dat ze zelf protocollen hebben en eigen jury's en nergens staat iets over puntentelling van de KNHS? Dus dat is ook totaal niet aan de orde geweest. Je kunt dus niks met de punten, het is puur voor de lol. Dat er geen zicht is op losrijden dat is waar, maar je weet normaal gesproken ook niet wat de mensen thuis met hun paarden doen. Dus ik zou er niet zo zwaar aan tillen allemaal. Ik zat bij de eerste 100 maar ben helaas zelf momenteel geblesseerd. Hopelijk kan het later nog eens.

Het gaat niet om officiële KNHS wedstrijden en punten, hier is echter sprake van een nieuwe bond met eigen wedstrijden en een eigen promotieregeling. Aangezien de KNHS geen alleenrecht heeft is het maar de vraag wat in de toekomst als officieel word gezien. Wat de punten die een paard heeft gelopen waard zijn voor een koper is aan de koper, hij weet dan immers hoe de punten zijn behaald en kan daar zelf een waardeoordeel aan hangen.

Paardenfann4
Berichten: 1378
Geregistreerd: 15-08-17
Woonplaats: Overijssel

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:25

Dat schrijf ik toch, dat het niet om officiële wedstrijden gaat? Waarom Quote je mij? Ik schrijf exact hetzelfde als jij... Hoe het in de toekomst bekeken wordt dan is een andere zaak, dat lijkt me nu niet aan de orde. Denk dat dit eerst maar eens van de grond moet komen om er een oordeel over te geven.

aadburg
Berichten: 625
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: Broekland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:41

Paardenfann4 schreef:
Dat schrijf ik toch, dat het niet om officiële wedstrijden gaat? Waarom Quote je mij? Ik schrijf exact hetzelfde als jij... Hoe het in de toekomst bekeken wordt dan is een andere zaak, dat lijkt me nu niet aan de orde. Denk dat dit eerst maar eens van de grond moet komen om er een oordeel over te geven.

Is ook niet vervelend bedoeld hoor, integendeel. Ik had jou inderdaad niet hoeven te quoten, het gaat mij er om dat veel mensen denken dat men bij de KNHS de wijsheid en alle rechten in pacht heeft maar dat is natuurlijk niet zo. Laat het inderdaad maar een kans krijgen zodat mensen iets te kiezen hebben!

Paardenfann4
Berichten: 1378
Geregistreerd: 15-08-17
Woonplaats: Overijssel

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:49

Dat ben ik volkomen met jou eens. Ik vind het een goed initiatief en ben heel benieuwd hoe zich dit verder gaan ontwikkelen.

Fitzroy

Berichten: 25210
Geregistreerd: 11-01-01

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:36

Wat een mooi initiatief!

Ik vind het een mooie oplossing voor mensen die geen tijd en zin meer hebben om een hele dag bezig te zijn met een wedstrijd en als je hulp daar ook geen zin in heeft.
Het lijkt mij erg leuk, ik denk dat ik me daar best eens op zou kunnen richten.
Ik ben een stresskip en breng dat over op mijn paard. Voor mij dus ideaal!

Silly_Woman

Berichten: 1667
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: In het mooie Brabant!

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:06

Ik ben ook nieuwsgierig! Er stond vandaag in een mail dat 1 december alles van start gaat! :)

Ik vind het een leuk initiatief, vriendinnetje van mij heeft een pony die veel stress ervaat van de trailer. Dus voor haar zou het ook leuk zijn om mee te kunnen doen.

En ik vind dat de verantwoordelijkheid bij de ruiter zelf ligt, het is allemaal ontzettend leuk als je je paard laat warmrijden door iemand bijvoorbeeld, maar wat héb je daar dan eigenlijk aan?

Volgens mij is het gewoon voor mensen die geen bakken met geld aan transport te besteden hebben. Of dieren die niet graag geladen worden. En die kunnen dan tóch een keer aan een wedstrijd mee doen :)
Alleen maar leuk!

Joltsje

Berichten: 9055
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:45

Ik ben benieuwd. Ik z asl de site eens doorlezen.

Ben vooral benieuwd naar de ontwikkelingen. Ik lees veel over winstpunten en klasseringen. Maar stel je eens voor dat er over 5 jaar een andere bond is met een manier van beoordelen die ook erkend wordt door het gros van NL. Dan is het wel even allemaal anders. Ben erg benieuwd.

Muronia

Berichten: 19681
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:48

Ik kreeg vandaag mail dat de app uiterlijk 1 december zou moeten werken en dan gaan de competities van start!

Joltsje

Berichten: 9055
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:54

Oe... leuk principe wel hoor. Wel veel overlap met de KNHS. Dus het zou zo maar eens kunnen gaan werken.

Website is echter wel hopeloos. En kan nog geen app in de play store vinden.

Je kan je gegevens doorgeven en dan? Reclame zit ik niet op te wachten. Oftewel beetje vaag allemaal.

Ben wel benieuwd wie nu dus eerder is begonnen met de app?

DJZ

Berichten: 3143
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:58

Zou wel een uitkomst zijn voor mij. Mag geen hengst starten omdat ik niet L2 met winst ben en heb geen paard waar ik dat mee zou kunnen behalen. En dan heb ik toch weer een doel om naar toe te trainen :)

IpilyaNL

Berichten: 125
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:37

Joltsje schreef:
Oe... leuk principe wel hoor. Wel veel overlap met de KNHS. Dus het zou zo maar eens kunnen gaan werken.

Website is echter wel hopeloos. En kan nog geen app in de play store vinden.

Je kan je gegevens doorgeven en dan? Reclame zit ik niet op te wachten. Oftewel beetje vaag allemaal.

Ben wel benieuwd wie nu dus eerder is begonnen met de app?



De app is vertraagd, waarschijnlijk omdat er nog te veel BUGs in zitten.
Je gegevens kan je gewoon doorgeven :-D heb ik ook gedaan ;-)
Deze worden namelijk alleen voor hun eigen doeleiden gebruikt.
Zo heb ik eerder al een email ontvangen, dat de app een vertraging heeft. ;-)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:25

1 december zou de app er zijn, toch?

Muronia

Berichten: 19681
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 22:16

Nou ik ben erg benieuwd of dat zo is, morgen is het 1 december.

faunty

Berichten: 1794
Geregistreerd: 06-06-13

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 08:57

Je kan op de site een profiel aanmaken, paarden in vullen en denk ik ook al meedoen, dat heb ik nog niet geprobeerd.

Verder zijn de prijzen ook wel leuk denk ik... 40 euro bij de epplejeck

Anoniem

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:11

Interessant initiatief.

Als het allemaal soepel werkt zou ik zeker een keer meedoen om te proberen. Voor nu is het mij nog wat te onduidelijk hoe eea werkt.

Muronia

Berichten: 19681
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:19

Oh leuk nou ik ga eens kijken wanneer ik een proef kan laten filmen

Laibadji

Berichten: 1689
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:22

Zou het voor Belgen ook werken?

Vroeger wedstrijden gereden maar door jong kind kom ik hier niet meer toe. De tijd ontbreekt in het weekend. Ook had ik zodanig veel stress dat wedstrijden een ware foltering waren voor mij. Dit zou een mooie tussenoplossing zijn.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:56

faunty schreef:
Je kan op de site een profiel aanmaken, paarden in vullen en denk ik ook al meedoen, dat heb ik nog niet geprobeerd.

Verder zijn de prijzen ook wel leuk denk ik... 40 euro bij de epplejeck

Waar zie je dat? Ik heb het niet gevonden. De app ook nog niet trouwens...

faunty

Berichten: 1794
Geregistreerd: 06-06-13

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 20:02

Bovenaan de site onder het taal vlaggentje staat een log in of meld aan button

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:18

De app is online! Heeft er iemand al een filmpje ingediend? Ik zag dat je ze openbaar kan zetten, of alleen zichtbaar voor de jury. Zou iedereen dan je filmpje kunnen zien, of alleen mensen die zich inschreven hebben voor de competitie?

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:34

Ik heb de app ook geimstalleerd. Nu nog even uitvinden hoe je de filmpjes kan inleveren. Super leuk initiatief

Maanlicht

Berichten: 6856
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:51

Ik vind dit een heel leuk initiatief. Ik heb nog nooit een "echte" wedstrijd gestart, en ik vind het heel interessant om te kijken of ik daar klaar voor zou zijn en wat mijn verbeterpunten dan zullen zijn, voordat ik een startkaart aanvraag.

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:54

Ik ben ook zeer benieuwd hoe het gaat. Zelf start ik gewoon, maar we hebben een meisje op stal die dat hele wedstrijdgebeuren echt niet kan betalen. Dus dit zou een uitkomst voor haar zijn. Het leek haar in ieder geval erg leuk!

Muronia

Berichten: 19681
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: WeAllRide - Niet op concours, maar wel meedoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 22:06

Ik kan hem ook niet vinden in de appstore maar meedoen kan ook gewoon via de site.

Iemand nog een tip voor het maken van een filmpje? Afgelopen weekend de eerste poging gedaan maar het valt niet mee om een stil beeld te krijgen en ook nog overal in beeld te blijven. Wij probeerden het met mijn telefoon, maar het ziet er nogal wiebelig/bewogen uit zo. En de telefoon op een paal vastzetten langs de bakrand werkt niet omdat je dan de korte zijde mist aan de kant waar je de camera hebt.