Ailill schreef:anjali schreef:Nee hoor
Volgens mij mogen Moslims geen Kevin heten,maar moeten ze een Islamitische naam hebben.
En dat vind je vervelend?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:enzino schreef:Ik vraag me af waarom zoveel mensen zich door zijn actie "minderwaardig" zouden voelen. Hij doet het juist uit respect en biedt zijn excuses aan omdat hij weet dat het niet de norm is om geen hand te geven. Waarom voel je je dan nog als "minderwaardig" weggezet?
Maar ik geef uit respect wel een hand, hoe gaat dat dan verder? Wie zijn respect krijgt er dan gelijk?
Één van de twee in elk geval niet, zou daar het “minderwaardig” voelen in zitten?
enzino schreef:Ik vraag me af waarom zoveel mensen zich door zijn actie "minderwaardig" zouden voelen. Hij doet het juist uit respect en biedt zijn excuses aan omdat hij weet dat het niet de norm is om geen hand te geven. Waarom voel je je dan nog als "minderwaardig" weggezet?
MizzMontana schreef:enzino schreef:Ik vraag me af waarom zoveel mensen zich door zijn actie "minderwaardig" zouden voelen. Hij doet het juist uit respect en biedt zijn excuses aan omdat hij weet dat het niet de norm is om geen hand te geven. Waarom voel je je dan nog als "minderwaardig" weggezet?
Maar ik geef uit respect wel een hand, hoe gaat dat dan verder? Wie zijn respect krijgt er dan gelijk?
Één van de twee in elk geval niet, zou daar het “minderwaardig” voelen in zitten?
purny schreef:Die had van mij gewoon bij een ander bedrijf mogen solliciteren. Respect of niet. Dat doet hij maar lekker in Marokko waar het wel een cultuurvorm is.
We zijn hier in Nederland en daar behoor je gewoon netjes handen te geven. En voor hem 10 anderen die wel iedereen een hand wil geven
Vjestagirl schreef:purny schreef:Die had van mij gewoon bij een ander bedrijf mogen solliciteren. Respect of niet. Dat doet hij maar lekker in Marokko waar het wel een cultuurvorm is.
We zijn hier in Nederland en daar behoor je gewoon netjes handen te geven. En voor hem 10 anderen die wel iedereen een hand wil geven
Dus als ik smetvrees heb en je daarom geen hand wil geven moet ik ook naar Marokko?
Vjestagirl schreef:purny schreef:Die had van mij gewoon bij een ander bedrijf mogen solliciteren. Respect of niet. Dat doet hij maar lekker in Marokko waar het wel een cultuurvorm is.
Dus als ik smetvrees heb en je daarom geen hand wil geven moet ik ook naar Marokko?
daantjuhhh schreef:Vjestagirl schreef:Dus als ik smetvrees heb en je daarom geen hand wil geven moet ik ook naar Marokko?
Als je om smetvrees geen hand wil geven ga je toch niet een man wel de hand schudden en een vrouw niet?
purny schreef:Vjestagirl schreef:Dus als ik smetvrees heb en je daarom geen hand wil geven moet ik ook naar Marokko?
Smetvrees haal je er zo uit. Dit was geen gevalletje smetvrees maar je niet aan willen passen aan ons land
Vjestagirl schreef:daantjuhhh schreef:Als je om smetvrees geen hand wil geven ga je toch niet een man wel de hand schudden en een vrouw niet?
Als ik penissen verschrikkelijk smerig vind, en bang ben van alle bacteriën en viezigheid die zo'n ding heeft. En ik weet dat 95% van de mensen hun handen niet, of niet correct wast (https://www.ad.nl/wetenschap/slechts-vi ... ~a4a73ac6/). En mannen dus geen hand wil geven, dan moet ik naar Marokko?
Vjestagirl schreef:Als ik penissen verschrikkelijk smerig vind, en bang ben van alle bacteriën en viezigheid die zo'n ding heeft. En ik weet dat 95% van de mensen hun handen niet, of niet correct wast (https://www.ad.nl/wetenschap/slechts-vi ... ~a4a73ac6/). En mannen dus geen hand wil geven, dan moet ik naar Marokko?
purny schreef:Smetvrees haal je er zo uit. Dit was geen gevalletje smetvrees maar je niet aan willen passen aan ons land
purny schreef:Die had van mij gewoon bij een ander bedrijf mogen solliciteren. Respect of niet. Dat doet hij maar lekker in Marokko waar het wel een cultuurvorm is.
Brainless schreef:Delphi schreef:Zo heb ik in een tuincentrum gewerkt met koopzondagen. Er hebben toen ook streng gelovige katholieken gesolliciteerd. Deze gaven aan niet op een zondag te willen werken. Maar tuincentrum gaf aan dat dat wel hoort binnen de functie. Wilden zij zich daarin niet aanpassen dan waren ze niet geschikt voor de functie en zouden ze dus niet aangenomen worden.
Een winkel mag werknemers niet verplichten te werken op zondag als zij dat niet willen.
Ze hoeven geeneens een reden te geven (mag ook zijn omdat ze er geen zin in hebben).
Alleen in bepaalde sectoren mag het verplicht zijn, maar daar valt de winkel niet onder.Citaat:Ben ik verplicht om op zondag te werken?
U hoeft niet op zondag te werken. Behalve als u dit vooraf met uw werkgever heeft afgesproken. En als dit nodig is voor het werk, bijvoorbeeld als u bij de politie of in een ziekenhuis werkt. U heeft recht op een aantal vrije zondagen per jaar.
In welke sectoren moet ik wel op zondag werken?
Werken op zondag kan nodig zijn, bijvoorbeeld in de volgende sectoren:
gezondheidszorg;
horeca;
politie;
brandweer;
industrie, als een productieproces niet kan worden onderbroken.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -te-werken
Als je om die reden niet wordt aangenomen mag hiervan een melding worden gemaakt.
Vjestagirl schreef:Als ik penissen verschrikkelijk smerig vind, en bang ben van alle bacteriën en viezigheid die zo'n ding heeft. En ik weet dat 95% van de mensen hun handen niet, of niet correct wast (https://www.ad.nl/wetenschap/slechts-vi ... ~a4a73ac6/). En mannen dus geen hand wil geven, dan moet ik naar Marokko?