Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Jammer voor de mensen die het met Wilders eens zijn dat hij nooit verder komt dan dit soort symboolpolitiek. Iets bereiken gaat met dit soort acties gewoon niet gebeuren. Hij zou zijn werkwijze eens een keer moeten veranderen, meer voor de inhoud en voor resultaat gaan.
Judass schreef:Mooi gezegd Mariett.
Ik heb het gevoel dat hier in dit topic ook een hoop frustraties naar boven komen, vooral van verhalen die (imo) niet uit de eerste hand zijn.
BloemBloem schreef:Ik geloof niet dat sommige jaloers zijn, zeker niet als ik voor mezelf spreek, bepaalde dingen zijn gewoon flink uit verband getrokken, en ja, ondanks dat ik Wilders een creep vind, zou ik het wel fijn vinden als bepaalde zaken beter geregeld worden.
BloemBloem schreef:Ik geloof niet dat sommige jaloers zijn, zeker niet als ik voor mezelf spreek, bepaalde dingen zijn gewoon flink uit verband getrokken, en ja, ondanks dat ik Wilders een creep vind, zou ik het wel fijn vinden als bepaalde zaken beter geregeld worden.
purny schreef:Booooo schreef:Precies... Echt zo onzin dat je geen werk kunt vinden. Er is ALTIJD werk, misschien niet iets wat je leuk vind. Jammer dan..
Fijn. Meld dat even aan degene die al jaren tevergeefs wachten op een nieuwe baan. Sterker nog als je het allemaal zo goed weet ga ze dan aan het werk helpen
BloemBloem schreef:Ik zou bijvoorbeeld ook graag zien dat alle uitkeringsgerechtigden doorgelicht
worden, om eens goed te bekijken of er daadwerkelijk wel recht op is.
Hoeveel zijn er niet, die zeggen niet te kunnen werken, maar er wel
zwart bij werken?
Hoeveel mensen zijn er wel niet op papier gescheiden, en wonen toch nog samen in een huurhuis, waar dan wel subsidie voor gegeven wordt?
Dat soort gevallen, mogen voor mij véééél strenger aangepakt worden!
Vjestagirl schreef:Ze mogen alles. Ze mogen je huis binnen, ze mogen in je keukenkastjes kijken, ze mogen je hele administratie doorkijken, ze mogen overal aangekomen. En dat mag je weigeren, maar dan word je gekort. Als jij een A-merk in je keukenkast hebt staan dan kan dat al reden zijn om aan te nemen dat je andere inkomsten hebt.
Je mag zelfs geen geld voor je verjaardag krijgen, dat zijn extra inkomsten en dat moet je opgeven.
Vjestagirl schreef:Ze mogen alles. Ze mogen je huis binnen, ze mogen in je keukenkastjes kijken, ze mogen je hele administratie doorkijken, ze mogen overal aangekomen. En dat mag je weigeren, maar dan word je gekort. Als jij een A-merk in je keukenkast hebt staan dan kan dat al reden zijn om aan te nemen dat je andere inkomsten hebt.
Je mag zelfs geen geld voor je verjaardag krijgen, dat zijn extra inkomsten en dat moet je opgeven.