Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Reneee schreef:Wat boeit dat nou? Tienermeisjes zijn gewoon onzeker en willen niet al te erg opvallen. Deze outfit is gewoon veilig. Laat ze toch.
CastaMickey schreef:Ik vind het zelf ook ontzettend saai, ik snap niet dat iedereen er zo bij loopt. Zelf heb ik hele andere dingen, worden ook regelmatig opmerkingen over gemaakt. Vintagestyle is wel mijn ding
Resistance schreef:SavannahNx schreef:In de winkel is niks anders meer te krijgen dan alles hetzelfde. Zowel bij zara, bershka h&m alles is t zelfde alleen bvb een andere kleur. Tsja waar moet je dan nog heen om je te onderscheiden?![]()
Vind de mode van nu by the way erg leuk
Zara is toch echt wel anders dan de rest.En als je zo weinig keus denkt te hebben, zoek je gewoon niet goed genoeg.
anjali schreef:In mijn jonge jaren liet je door je kledingstijl zien bij welke muzieksoort je hoorde.Dat was wel gemakkelijk,want als je uitging kon je zo meteen potentieel geschikte of ongeschikte partners spotten!
Crypto schreef:I really dont care of wel ze dragen maar wat ze willen dat t soms nou juist NIET is wat ze willen maar gekozen word door media tv sociale media ( want invloed) het zij zo is dénk altyd al zo
K let er eigenlijk niet zo op nóóit gedaan ook maar goed k ben dan ook n beetje een eunzelganger denk ik haha
Supervixen schreef:Alle leuke, niet doorsnee winkeltjes zijn ook verdwenen hier in de stad. Opgeslokt door de grote merken of omdat ze niet konden opboksen tegen online winkels. Nu is het allemaal hetzelfde.. vero moda, only, costes, h&m, enz.
Supervixen schreef:Supervixen schreef:Alle leuke, niet doorsnee winkeltjes zijn ook verdwenen hier in de stad. Opgeslokt door de grote merken of omdat ze niet konden opboksen tegen online winkels. Nu is het allemaal hetzelfde.. vero moda, only, costes, h&m, enz.
Ik bedoel ook niet dezelfde kleding, maar wel dat je deze winkels altijd en overal tegenkomt.