Nagellak Tijn* (6) overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: Nagellak Tijn* (6) overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:01

Wauw LindyH... Zijn die complottheorieën niet heel vermoeiend voor je?

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:03

Je weet dat dit moment ooit zal komen.. Maar toch hoop je stiekem tegen beter weten in dat het niet gebeurt..
Zo jong al zo'n invloed hebben op een heel land, dat zich ineens samenvoegt door 1 jongentje van 6 jaar. Zelf zó ziek zijn en in December naar het Glazen Huis gaan omdat 'er ergens anders op de wereld kinderen zijn die niet eens 6 kunnen worden'. Als streefdoel 100 euro hebben en uiteindelijk miljoenen opgehaald voor 2 goede doelen.
Dan bén je gewoon een held.
Laten we hopen dat door de nagellakactie er veel kindjes en hun families deze ellende bespaard kan blijven..

Rust zacht kleine, grote nagellak held Y;(

En in dit topic wordt weer goed duidelijk waarom ieder mens een klein beetje Tijn in zichzelf zou moeten hebben..

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:03

LindyH schreef:
NadjaNadja schreef:
Lieve Tijn,
Je was, bent en blijft een held.

Heel veel sterkte voor iedereen.

Laten we alsjeblieft de mooie woorden voor Tijn hier verder uitspreken en geen aandacht schenken aan mensen die hier een "kritische noot" bij plaatsen. Tijn verdient dat niet.

Tijn verdient dat juist wel. Het gaat om de eventuele exploitatie van zijn dood. Daar moeten we bovenop zitten. Juist voor Tijn zelf. Dat verdient hij.

Ik denk dat het nabestaanden het juist wel kunnen waarderen dat mensen kritisch over (het tijdstip van) de dood van Tijn. Zij zullen ook wel beseffen dat het érg toevallig is. Als iedereen het voor zoete koek aan zou nemen, dan zou dat niet getuigen van veel respect voor Tijn. Dan zijn we echt een kudde schapen die zich zogenaamd druk maakt over ernstig zieke kinderen, maar zich niet druk maakt over de dood van dat ene kind. Hun kind.

Is het allemaal wel toeval... Prima, des te beter. De nabestaanden weten dat voor zichzelf allang.

Ben je nu nog niet klaar met je walgelijke reacties?
Begreep je nu nog niet dat dit echt niet kan?
En dan doe je er nog een schepje boven op :r

Tijd voor een dikke ban en mod af zijn.
Wanneer word er eens ingegrepen want het moet ondertussen tems regenen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:07

Ga je lekker LindyH? Het enige wat toevallig hieraan is, is dat het gebeurd is nadat zijn doel, zijn opgezette actie, voltooid was; zijn actie was weer geslaagd. Hij heeft daarna gewoon zijn rust verdiend..
Straks ga je nog insinueren dat er sprake is van foul play bij zijn plotselinge dood.. manmanmanman.
Ik hoop dat je snel mod-af bent.. En met mij meerdere zo te lezen.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:08

Lieve Tijn, je was nog zo klein, maar dapper en grootmoedig. Een voorbeeld van onbaatzuchtigheid die vele harten heeft doen openen.
Je hebt ons geraakt en de wereld een klein beetje mooier gemaakt.

Rust zacht.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:11

LindyH schreef:
Tijn verdient dat juist wel.
*knip*
Ik denk dat het nabestaanden het juist wel kunnen waarderen dat mensen kritisch over (het tijdstip van) de dood van Tijn. Zij zullen ook wel beseffen dat het érg toevallig is. Als iedereen het voor zoete koek aan zou nemen, dan zou dat niet getuigen van veel respect voor Tijn.
*knip*

Is het allemaal wel toeval... Prima, des te beter. De nabestaanden weten dat voor zichzelf allang.

Eigenlijk wou ik niet ingaan op deze zeer ongepaste discussie gebasseerd op speculaties door notabene een mod.

Maar denk je nou echt dat nabestaanden het waarderen dat er mensen zijn die denken dat ze deze dag bewust als Tijn zijn sterfdag uitroepen? Dat ze waarderen dat er mensen zijn die denken dat ze de stekkers er vandaag uit hebben getrokken na een bewust gekozen coma? Dat ze waarderen dat zijn vader ervoor word uitgemaakt dat dit pure marketing was om hem 'levend' te houden voor de buitenwereld om die 1 miljoen euro te behalen? Dat al deze speculaties/beschuldigingen juist getuigen van respect voor Tijn?

Zoals je in de laatste zin al zegt weten de nabestaanden heus wel hoe dit zit. Kritisch zijn inclusief beschuldigingen getuigd dus helemaal niks van respect.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:11

LindyH schreef:
Ben ik de enige die het net íets te toevallig vindt dat hij nou net vandaag is overleden, de dag na de grote actie waarin er nog even geld opgehaald moest worden? Ik wil niets afdoen aan Tijn zelf of het goede doel, maar dit gaat er bij mij niet in. Ik vermoed dat Tijn al eerder deze week is overleden maar dat het stil is gehouden tot na de actie. Of nog erger, dat hij kunstmatig in leven is gehouden tot na de actie. :x

Zijn vader is een slimme marketing-man, dat bleek tijdens Serious Request al. Die zie ik wel tot zoiets in staat.

Mijn excuses als het wel allemaal toeval is, maar toch ben ik benieuwd wat Youp van 't Hek hierover te zeggen heeft. Hij is altijd zo scherp op dit soort dingen.

Een woord voor jou: WALGELIJK!
Hoe haal je het in je hoofd om zulke dingen te zeggen. Het is al erg zat voor de ouders can Tijn dat ze hun zoon zijn verloren. En dan ga je deze mensen zo beschuldigen.

Ik wens de familie van Tijn heel veel sterkte met dit verlies. Tijn was een dappere jongen die echt een verschil heeft kunnen maken in zijn korte leven. Hij mag nu op een betere plek gaan stralen. En wordt vast een heldere ster daar boven aan de hemel.

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:14

LindyH, ik weet zeker dat tijn vanmorgen is overleden. Je haalt me het bloed onder mijn nagels vandaan, met je walgelijke opmerkingen!
Als je het verdriet hier in hapert (en de rest van nederland) zou zien, dan zou je deze achterlijke complottheorie niet op het internet gooien. Ik hou nu op met reageren op je verschrikkelijke posts in dit topic, ik heb namelijk een kind te troosten die vanochtend van zijn juf te horen heeft gekregen dat Tijn vanmorgen overleden is!

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:16

Walgelijk Lindy! Op beide reacties van je een tem! Je gaat maar door.. en ook nog eens mod. Ongelooflijk.

Tijn, wat een mooie bijzondere jongen!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:18

Rust zacht, grote kleine held... :'(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:20

LindyH, ik ben zojuist al mijn respect voor jou als mod verloren.

Ik schrok enorm toen ik het zojuist hoorde van een collega maar wat mooi dat hij de €1000.000,- van zijn LAK. actie nog heeft mogen meemaken. Alsof hij heeft gedacht 'missie volbracht'.
Ik hoop voor hem dat hij in alle rust is ingeslapen in het bijzijn van zijn lieve familie.

Tijn, je bent een held!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:20

akishino schreef:
LindyH, ik weet zeker dat tijn vanmorgen is overleden. Je haalt me het bloed onder mijn nagels vandaan, met je walgelijke opmerkingen!
Als je het verdriet hier in hapert (en de rest van nederland) zou zien, dan zou je deze achterlijke complottheorie niet op het internet gooien. Ik hou nu op met reageren op je verschrikkelijke posts in dit topic, ik heb namelijk een kind te troosten die vanochtend van zijn juf te horen heeft gekregen dat Tijn vanmorgen overleden is!

Heel veel sterkte ook voor jullie. Geniet van de prachtige herinneringen en denk met een glimlach terug. :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:22

xJitskee schreef:
LindyH schreef:
Ben ik de enige die het net íets te toevallig vindt dat hij nou net vandaag is overleden, de dag na de grote actie waarin er nog even geld opgehaald moest worden? Ik wil niets afdoen aan Tijn zelf of het goede doel, maar dit gaat er bij mij niet in. Ik vermoed dat Tijn al eerder deze week is overleden maar dat het stil is gehouden tot na de actie. Of nog erger, dat hij kunstmatig in leven is gehouden tot na de actie. :x

Zijn vader is een slimme marketing-man, dat bleek tijdens Serious Request al. Die zie ik wel tot zoiets in staat.

Mijn excuses als het wel allemaal toeval is, maar toch ben ik benieuwd wat Youp van 't Hek hierover te zeggen heeft. Hij is altijd zo scherp op dit soort dingen.

Wat een respectloze reactie..... Gewoon walgelijk. Een marketing-man tot zoiets in staat? Zijn bloedeigen ZOON had een verschrikkelijke ziekte, heeft zich zo erg ingezet voor een goed doel en is nu overleden. Dat is verschrikkelijk genoeg voor de familie, maar dat er dan dit soort reacties komen, ongelooflijk. :n Ik mag hopen dat je een tik op je vingers krijgt van het bokt-team, want dit soort reacties als mod plaatsen, dat kan écht niet.

En dat het toeval is? Ik denk het niet. Ik heb in mijn directe omgeving hetzelfde gezien. Ook iemand met zwaar uitgezaaide kanker, had na de diagnose niet meer dan drie maanden levensverwachting. Heeft zo hard geknokt om een bepaalde dag mee te maken, toen hij dat gehaald had ging het vlammetje uit. Dit zie je veel vaker en ik denk dat het bij Tijn ook zo was. Hij heeft zich zo ingezet voor deze actie, zo veel teweeg gebracht. Het was zijn 'levenswerk' in het laatste half jaar...
gatver Lindy, pleit effe lekker op naar Niburu of ninefornews bij die andere plottertjes, zal je vast naar je zin hhebben..... Gatver!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:30

Echt... Hoe durf je... Als mod... Hou lekker je belachelijke opmerkingen voor je.. Ontgroenen en wel direct.. Gatverdamme.. Dit is zwaar zwaar zwaar ongepast!! Zeker met een voorbeeldfunctie!!

Tijn is een held... Tijd heeft het geflikt.. De jongen die het wél deed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:32

Gatverdamme Lindy, ben je dom ofzo? Ik kan hier echt van kotsen! Betonnen wegdek voor je kop?! Wat is er mis met je dat je nu niet gewoon bij jezelf denkt, laat ik m'n mond maar houden?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:39

Lindy hou aub gewoon je ******* mond dicht, stop astublieft gewoon met typen..
Mijn bloed kookt van die achterlijke uitspraken van je, terwijl je notabene een mod ben. :x :r :r echt van mij mogen ze je per direct ontmodden...en bannen van bokt af bah bah.

Arme tijn rust zacht kereltje.
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 07-07-17 12:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:40

Lindy, het zou je sieren om jezelf op zwart te zetten en van bokt te verdwijnen tot dit een beetje overgewaaid is.

Anoniem

3 keer getemd met de boodschap dat deze mevrouw een ban verdiend maar in ieder geval per direct uit de functie van moderator gezet mag worden!!
Jammer hoopte hier een topic te vinden om respect te tonen tegenover deze kleine grote held en zijn familie. Dan krijg je mensen die het woord respect niet eens kennen |(
En ook gewoon doorgaan geen medeleven tonen terwijl zelfs hier mensen bevestigen dat hij vanochtend overleden is. Want als vader zijnde heb je niks beters aan je hoofd dan leugens te verspreiden over de datum etc natuurlijk.. :n

prugelpiet

Gadver LindyH, wat ben jij een vreselijk mens. Hoe durf je. Vreselijk, ik hoop dat je flink op je vingers getikt word door bokt en dat je ergens ooit bedenkt wat voor walgelijke actie je hebt geflikt.

Wat een held, die Tijn. Rust zacht ventje.

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:43

'kunstmatig in leven gehouden tot na de actie'

normaal ga ik niet op dit soort dingen in maar dit vind ik toch echt niet kunnen..

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:45

Lieve Tijn, held, helaas veel te kort geleefd, door jou inzet mogen er hopelijk veel kindjes deze vreselijke ziekte overwinnen
Lieve Tijn rust zacht

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:45

Ookal zou hij eerder gestorven zijn..wat maakt het in godsnaam uit ??
Elke dag is te vroeg voor zo'n kanjer... of het nu gisteren morgen of volgend jaar is.
En als door zijn overlijden er nog meer centjes terechtkomen bij zijn doel dan is dat ook niet verkeerd. Wie weet kunnen de andere Tijnen in de wereld daardoor wel hun 7e verjaardag halen en de vele die daarop horen te volgen.

Geen enkele nabestaande zit erop te wachten dat iemand kritisch is op de datum van overlijden van een kind.
Die datum is voor de nabestaanden iets wat voor altijd in hun ziel geschrift zal staan. En voor de rest van ons niets meer dan een getal.

Laten we ook hier stil staan bij het verlies van dit stoere manneke en hopen dat het binnen gehaalde bedrag gaat helpen voor al die andere kinderen. Want het stopt niet bij alleen Tijn.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:46

Zullen we de reactie van LindyH gewoon negeren? Beter idee?

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:47

Pfoe LindyH, en dan durf je het ook aan om zelfs nog een keer te reageren in een overduidelijk verkapte poging je eigen hachje te redden. Blegh. :r

Zo'n held die Tijn. Zal me altijd bij blijven hoe die jongen z'n eigen ziekte als het ware opzij schoof en een actie opzette om juist andere kids te redden. Wat een voorbeeld :(:)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 12:48

Moderatoropmerking:
Ik zet hier even een gastslotje en ik ga met de rest van het team in overleg