Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:14

Irkoontje schreef:
verootjoo schreef:

Nee, Elst Gelderland is wel een eind daar vandaan :j

Bunschoten, Soest, Amersfoort, achterveld, Hoevelaken is wel dichtbij elkaar.

Maar het is ook niet heel ver weg, wil in deze trouwens niet zeggen dat deze zaken met elkaar te maken hebben hoor, maar met een auto ben je tegenwoordig ook zomaar ergens. Vind het echt verschrikkelijk, woon zelf dan niet echt in de buurt, maar heb daar wel (oudere) familie wonen. Daarnaast grijpen dit soort dingen me altijd wel aan... :(

Nee, maar die anderen zijn allemaal binnen een straal van 15km en Elst is wel een uurtje rijden.

M_D_H

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:16

3 kwartier :o

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:16

Gelukkig geen ontvoering. Maar wat was het dan..of neemt ons brein ons aan de loop door de snel oplopende gebeurtenissen we sneller denken...foute situatie:alarm

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:17

verootjoo schreef:
Bunschoten, Soest, Amersfoort, achterveld, Hoevelaken is wel dichtbij elkaar.

Maar het is ook niet heel ver weg, wil in deze trouwens niet zeggen dat deze zaken met elkaar te maken hebben hoor, maar met een auto ben je tegenwoordig ook zomaar ergens. Vind het echt verschrikkelijk, woon zelf dan niet echt in de buurt, maar heb daar wel (oudere) familie wonen. Daarnaast grijpen dit soort dingen me altijd wel aan... :([/quote]

Nee, maar die anderen zijn allemaal binnen een straal van 15km en Elst is wel een uurtje rijden.[/quote]
Dat is inderdaad zo, maar toch, vind al die geruchten en meldingen maar vreemd en eng. Nu blijk dan dat elst geen ontvoering is, maar toch...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:18

dito schreef:
Gelukkig geen ontvoering. Maar wat was het dan..of neemt ons brein ons aan de loop door de snel oplopende gebeurtenissen we sneller denken...foute situatie:alarm
Jongens die een grap verkeerd begrepen hebben. :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:35

Hoor net bij HvN (voor wat het waard is) dat het ook nog niet bekend is of het lichaam dat in Bunschoten gevonden is überhaupt een man of een vrouw is...
Dus het lichaam zal wel in bizar slechte staat gevonden zijn :\

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:37

ja idd, kijk het ook!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:39

Ik woon 10 minuten van zowel achterveld als Bunschoten-Spakenburg vandaan. Wel gek, kom bijna elke week langs/door Achterveld.. wilde bijvoorbeeld gaan hardlopen vanavond maar vind dat nu geen fijn idee (ik ben 18).

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:56

Is het niet het sporenonderzoek dat is afgerond voordat het lichaam is verplaatst? Volgens mij geschied identificatie en autopsie niet op de plaatsdelict...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:57

Janine1990 schreef:
Is het niet het sporenonderzoek dat is afgerond voordat het lichaam is verplaatst? Volgens mij geschied identificatie en autopsie niet op de plaatsdelict...

Denk ik ook, maar als je al niet eens kan zien of het een man of vrouw is of dat het lijkt op iemand is het lichaam er wel erg aan toe :o
Als het er net lag kan je toch zo zien of het Savannah is of niet?

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:59

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:59

Kom op, niet speculeren. Ze zullen wel hun redenen hebben.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:00

Of ze willen het gewoon nog niet zeggen..,

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:01

Ergens hoop je dat de gevonde persoon niet het vermiste meisje is. Dan is er nog hoop dat ze nog leeft. Aan de andere kant blijven de ouders dan in onzekerheid. Ik kan mij geeneens voorstellen wat voor nachtmerrie het voor de ouders moet zijn. |(

Ik heb wel een onbestendig gevoel bij deze 2 zaken en volg het dan ook, ook al is het niet bij mij in de buurt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:02

Kan ook, misschien komt er morgen een persconferentie, dan wordt het vast duidelijk.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:04

verootjoo schreef:
Janine1990 schreef:

Denk ik ook, maar als je al niet eens kan zien of het een man of vrouw is of dat het lijkt op iemand is het lichaam er wel erg aan toe :o

Grote kans dat ze dat al direct wisten maar dat ze in belang van het onderzoek dit nog niet bekend willen maken..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:10

Kan idd, afwachten dus...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:12

MarjanB schreef:
Of ze willen het gewoon nog niet zeggen..,

Waarom zouden ze dat niet wíllen?
En waarom denken "wij" het recht te hebben om alles te mogen weten? Er is een lichaam, áls al bekend is van wie dit lichaam hoort, hebben nabestaanden toch echt het eerste recht om te weten wie en hoe en wat...
Ik walg van de kritiek op de politie met name op twitter...
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 04-06-17 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:13

verootjoo schreef:

Dat ligt eraan in welke mate het lichaam al dan niet verminkt is....

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:16

Ho wacht.. ik weet niet of je nu op mijn reactie doelt, maar ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat we niet moeten gaan speculeren over dat het lichaam misschien wel heel erg 'toegetakeld' is en dat het daarom langer duurt voordat de identiteit bekend gemaakt wordt en dat de politie bezig is met een onderzoek en daarom vaak hele goede redenen heeft om iets wel of niet bekend te maken..

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:17

Nadeel van social media...dat alles word besproken maar wat ook inhoud dat er veel negatieve reacties en ook speculaties komen.

Ouders gaan helaas weer een nacht onzekerheid in

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:18

Ergens vind ik het dubbel om overal te lezen dat er gehoopt wordt dat het Savanna niet is. Is het Savanna niet betekend dat dat er (nog) iemand anders vermist en vermoord is, alsof dat minder erg is. Sorry, moest ik even kwijt.

Ik hoop niks, maar wel dat er snel duidelijkheid is. Zo vreselijk voor de familie en vrienden deze onzekerheid :(

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:20

Lien2 schreef:
Ergens hoop je dat de gevonde persoon niet het vermiste meisje is. Dan is er nog hoop dat ze nog leeft. Aan de andere kant blijven de ouders dan in onzekerheid. Ik kan mij geeneens voorstellen wat voor nachtmerrie het voor de ouders moet zijn. |(

Ik heb wel een onbestendig gevoel bij deze 2 zaken en volg het dan ook, ook al is het niet bij mij in de buurt

En als het niet het vermiste meisje is dan is er nog altijd een vermist meisje en nog een slachtoffer :(

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:21

Echt te afschuwelijk voor woorden.. ;( ;(
Mijn medeleven gaat uit naar iedereen die beide meisjes kent.. Zoiets zou echt nooit mogen gebeuren..

Edit: LZP -> NM, ik tem even.
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 04-06-17 23:27, in het totaal 2 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:22

Debbie, nee, ik doelde op marjanB... even quote toegevoegd