Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizzyy schreef:Jildau schreef:Ik vind het wel knap dat je daar 6 weken kan werken als dierenliefhebber.. Zou het er geen uur uithouden.
Precies, ik ook niet. Toen dat varkentje het zo uitschreeuwde in het kokende water... ik zou 'm er gelijk uithalen ipv te filmen.... zou ook helemaal gebroken thuis zijn daarna
Jolliegirl schreef:Geloof me... Die trek je er niet uit...
Ik heb in mn slachthuis tijd 1x meegemaakt dat er misgeschoten werd en de slachter geen extra patroon bij zich had in zn zak.. Die dingen lagen boven..
Dat is niet grappig.. En je kan niet zoveel... Dit ging dan om een schaap..
Ik ben sowieso al geen voorstander van stroomgebruik... Gaat mij te vaak mis.. Dieren niet goed gesproeid of helemaal niet gesproeid..
Te kort op het hoofd waardoor niet volledig bedwelmd..
Geef mij maar een pin. Prima ding.
Snel, en direct hersendood.
bruintje123 schreef:Jolliegirl schreef:[knip]
Geef mij maar een pin. Prima ding.
Snel, en direct hersendood.
En dat heeft een stalgenoot van me ooit mis zien gaan bij een paard.
Alles kan mis gaan.
Maar hier zijn dingen opzet, dat mag gewoon nooit.
Snollygoster schreef:Ik ga hier waarschijnlijk wel mensen mee tegen het hoofd stoten, maar wat een hypocriet gedoe. Ik krijg helemaal de kriebels van mensen die door dit voorval zeggen geen vlees meer te eten. Omdat het nu aangetoond is en mensen het hebben moeten aanschouwen staat het land in rep en roer, maar dit is heus geen alleenstaand geval. Denk maar aan al het buitenlands vlees wat in de supermarkten ligt, onder andere van Zuid-Amerika e.d., wat denk je dat daar gebeurd? Het internet staat er vol van, en ik kan echt niet vatten dat sommige supermarkten nog vlees van zulke landen verkopen, sterker nog dat de mensen het dan ook nog kopen. Ik vind het dan ook ontzettend triest dat zulke praktijken ook in België gebeuren, en het zal vast niet het enige geval zijn.
Ik ben al jaren vegetariër, maar niet omdat ik tegen de slacht ben, ik heb vlees gewoon nooit lekker gevonden en kan dus prima zonder. Vind het prima dat mensen hun stukje vlees willen eten, maar men mag er dan wel op een bewuste manier mee omgaan.
bruintje123 schreef:Jolliegirl schreef:Wat wil je daarmee zeggen?
Idd: alles kan mis gaan, maar dit is schandalig... precies zoals ik zeg...
Je berichtje kwam me over alsof de pin nooit fout kan gaan.
Ik wilde alleen maar aangeven dat dat helaas ook niet zo is.
Napie schreef:Ik vraag me af wat voor mensen daar werken. Mensen zonder gevoel en respect. Komen die gewoon na het werk thuis en geven hun kinderen een aai over de bol en kussen hun vrouw? Hoe kan je zo harteloos worden?
bruintje123 schreef:Jolliegirl schreef:Wat wil je daarmee zeggen?
Idd: alles kan mis gaan, maar dit is schandalig... precies zoals ik zeg...
Je berichtje kwam me over alsof de pin nooit fout kan gaan.
Ik wilde alleen maar aangeven dat dat helaas ook niet zo is.
Jolliegirl schreef:Oh neejoh![]()
Daarom noemde ik zowel van de pin als stroom voorbeelden.
Alles kan misgaan.. We zijn allemaal mensen.