Het is niks meer of minder dan privé
Eigen schuld? Een beetje, je weet dat het allemaal gehackt kan worden en de kans groot is dat het wordt verspreidt. Zet het dan op een extern geheugen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dromertje2 schreef:Maar t is niet omdat het niret mag, dat het niet gebeurd.
Daderbis steeds de schuldige maar je moet het hem ook niet makkelijk maken. Film zoveel je wilt maar zorg dat het bv niet gewoon op je gsm staat.
Is voor mij hetzelfde dat je je voordeur ook dicht doet en niet open laat staan.
MiniMeLona schreef:Natuurlijk is het van de zotte dat het over het algemeen alleen maar de vrouwen zijn die over de kling worden getrokken als er een seksfilmpje "uitlekt".
Want het zijn nog steeds grotendeels de mannen die het filmpje gemaakt hebben (hoe bizar eigenlijk!), die het erna zo geweldig leuk vinden om de dame in kwestie in diskrediet te brengen.
Ik begrijp werkelijk waar niet wanneer mannen nu eens gaan beseffen, dat als ze dit maar blijven doen met de vrouwen waar ze seks mee hebben, er op een gegeven moment geen vrouw meer bereid is om seks met ze te hebben...
Waarom toch zo "verhoeren" van de vrouwen waar je nota bene zelf die dingen maar al te graag mee gedaan hebt?
Dat beseffende en wetende dat dit dus voorlopig nog niet gaat veranderen, maar eerder erger wordt, zit er niks anders op dan gewoon zelf de wijste te zijn en te zorgen dat je dit niet overkomt, in ieder geval niet willens en wetens.
lovelucydan schreef:Nee hoor publieke figuren moeten zulke dingen gewoon niet doen, klaar! Het risico is gewoon te groot op uitlekken dus daarom bij voorbaat gewoon niet doen/maken
Ierpier schreef:Ik heb dit hele topic niet gelezen en ik verwijs ook niet specifiek naar de mensen in dit topic, maar naar een cultuur die snel neigt naar 'victim blaming' in verschillende zaken. Maar corrigeer me gerust.
De samenleving is imperfect en zal altijd zo blijven, maar de blame-the-victim discours leidt de aandacht af van het daadwerkelijke probleem en de oplossing daarvoor.
Shadow0 schreef:Artikel in de volkskrant: http://www.volkskrant.nl/media/hoe-de-r ... e3b011edb8
Er zit nogal wat haat en macht achter.