Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:Hoop echt niet dat wilders aan de macht komt dan krijg je straks trump 2.0snap niet dat hij nog zoveel aanhangers heeft. Schaam mij gewoon voor de gemeente waar ik woon. Ik zou D66, SP en groenlinks wel graag samen zien regeren. Rutte mag voor mij ook ophoepele hij doet niks voor mensen met minimum inkomens en zorgkosten die de pan uit rijzen.
Roosje01 schreef:Hoop echt niet dat wilders aan de macht komt dan krijg je straks trump 2.0snap niet dat hij nog zoveel aanhangers heeft. Schaam mij gewoon voor de gemeente waar ik woon. Ik zou D66, SP en groenlinks wel graag samen zien regeren. Rutte mag voor mij ook ophoepele hij doet niks voor mensen met minimum inkomens en zorgkosten die de pan uit rijzen.
Emmaa_ schreef:Dat zou ik niet zo snel stellen hoor.. Ik acht het nog een vrij realistisch scenario dat de PVV de grootste wordt, Rutte aftreed (die aast toch op een positie in Europa..) en Zijlstra het stokje dan overneemt. Dan zou het zomaar nog eens kunnen dat er toch een meerderheidskabinet PVV-VVD gevormd wordt. Niet echt links als je het mij vraagt.
Roosje01 schreef:phormicola schreef:Ik geloof sowieso dat de rechtse stemmer het de laatste jaren erg goed heeft gehad. En de mensen met veel centjes dus ook. Zou fijn zijn als de gewone stervelingen nu ook iets mogen.
Idd helemaal mee eens
Floor_x schreef:Alleen Wilders is anti-EU dus een pro-EU kabinet wordt het toch wel.
Ik zou het wel zo fair vinden naar je volk dat wanneer er een rechtse partij als grootste uitkomt er ook een rechts kabinet komt.
Want de rechts stemmers zijn imo vorige keer flink genaaid toen VVD een coalitie aanging met PVDA.
phormicola schreef:Ik geloof sowieso dat de rechtse stemmer het de laatste jaren erg goed heeft gehad. En de mensen met veel centjes dus ook. Zou fijn zijn als de gewone stervelingen nu ook iets mogen.
phormicola schreef:Ik geloof sowieso dat de rechtse stemmer het de laatste jaren erg goed heeft gehad. En de mensen met veel centjes dus ook. Zou fijn zijn als de gewone stervelingen nu ook iets mogen.
germie schreef:Op dit moment weet ik niet waarop ik ga stemmen, ik denk dat ik een ongeldige stem ga uitbrengen, dan wordt mijn stem in ieder geval ook niet verdeeld onder de partijen die ik het echt niet gun.