bruintje123 schreef:Ik twijfel dus of het verhaal klopt dat hij wel bij een uitzendbureau werkte. Dat bedoelde ik ermee.
Hoe komen mensen aan die informatie?
'chauffeur die voor ons rijd' staat in de verklaring..
in plaats van 'chauffeur bij ons in dienst'..
volgens mij zijn alle chauffeurs ook inhuur, niet in dienst.
overigens was het inderdaad niet de eerste keer dat hij zich zo uitliet lees ik nu:
Citaat:
Leeshetnu.nl vroeg het bedrijf zondagavond om een reactie. Een woordvoerder van PostNL verklaart per mail “Naar aanleiding van de uitspraken op sociale media van de chauffeur die voor ons rijdt, willen we mededelen dat wij nadrukkelijk afstand doen van ongepast uitingen. We bekijken welke gevolgen dit heeft voor onze verdere samenwerking“.
Het is niet de eerste keer dat de medewerker zich racistisch of islamofobisch uitlaat. Onder een artikel van RTL-Nieuws uit 2015 getiteld ‘Vluchteling vreest vrieskou in tentenkamp’ reageerde de man eveneens discriminatoir en schreef “hadden ze maar thuis moeten blijven, hadden ze het nu HEERLIJK warm, paasei volk, opzouten met die moslims.” Inmiddels regent het klachten bij PostNL. Veel mensen willen niet dat hun pakketje wordt bezorgd door een man die pleit voor meer doden.
blijkbaar maakte zo'n opmerking niet voldoende indruk en werd hij niet voldoende populair..
dus deze ronde er een schepje bovenop..
He, hij krijgt nu wel voldoende aandacht. maar waarschijnlijk niet de aandacht die hij dacht te krijgen.. Helaas niet zoveel likes en een stevige dislike