Citaat:
Bij dit optreden weigerde één van hen daaraan mee te werken en beledigde hierbij de agenten. Die man werd hiervoor aangehouden.
Mag ik dan ook aangifte doen voor een ieder die mij beledigd? zowel prive als in mijn werk?
En worden die mensen/klanten dan ook aangehouden? Hou op zeg
Citaat:
spuugde hij een toegesnelde agent in het gezicht.
Deze agent schrok van het spugen in zijn gezicht. Niet vanwege het beledigde karakter maar vanwege de mogelijke gevolgen (verhoogd risico met besmetting van o.a. hepatitis C-virus en HIV). In de praktijk worden agenten geregeld langdurig (preventief) behandeld na incidenten waarbij bijvoorbeeld besmet bloed of spuug door verschillende oorzaken kan zijn overgedragen.
En mag ik mij dan ook melden als ik op wat voor manier dan ook in aanraking kom met speeksel van een vreemde
Ja oke misschien reageer ik wat flauw en kinderachtig. Maar dit is wel wat er in mij opkomt als ik dit lees.
Er worden nu allerlei incidenten naar boven gehaald. Maar het ging hier om het specifieke filmpje
Ja er zijn incidenten waar de politie hard op moet treden. Maar slaan en geweld is nooit een optie
Even serieus, al zou die man de politie slaan, terug slaan mag dan gewoon? why? Daar zijn ze niet voor opgeleid. Zoals ik al eerder aangaf, de politie leert om verdachten te fixeren op andere manieren. Zonder geweld
Zou wat zijn zeg, ik word aangeklaagd voor kinder mishandeling, Jaa maar mijn kind sloeg mij ook dus dan mag ik terug slaan... op zijn hoofd?!?!?!
WTF