Misschien komen die kickbox lessen toch nog van pas.
De eerste sighting in Almere Buiten is bij mij om de hoek. Maar ik heb er op dat moment weinig van gemerkt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Op de nieuwssite van Almere stond dat er ook een in literatuurwijk was gezien. Echter vind ik het wel vervelend als de politie alle berichten dat iemand een clown gezien zou hebben op internet zet. Ik ben bang dat veel mensen ook wellicht meldingen gaan maken zonder dat ze iets gezien hebben. Waardoor het meer gehypt word en mensen misschien bang worden voor niks.
Ik kan uiteraard ook niet zeggen dat er geen clown geweest zou zijn
lieveli schreef:Ik vind het hilarisch. Supersneu voor alle getraumatiseerde mensen maar hoe briljant is het dat dit deze trend global gaat?
Yonker schreef:Deze clown in Oss was een paar honderd meter van mijn huis, ik maakte al het grapje dat ik vanavond wel even een rondje in het park ging wandelen met een knuppel maar dat mocht niet van vriendinnen![]()
Ik vind het beetje sneu om zoiets te doen in het openbaar, doe het lekker bij georganiseerde spooktochten ofzo. Je jaagt mensen de stuipen op het lijf en dan maar te spreken over kinderen. Dit park in Oss zit een speeltuin bij en een kinder boerderij. Nu weet ik niet of hij het ook overdag doet, lijkt me eigenlijk niet maarja dan nog. In deze buurt wonen best veel kinderen![]()
Ik ben ook wel beetje bang wat er gebeurd als sommige mensen hem vinden, heb al heel wat doodsbedreigingen langs zien komen op fb
Yonker schreef:Cer, maar dat kan altijd al. Opzich is het niet zo erg als zo'n "gek" die alleen maar mensen schrik wil aanjagen bij zo'n spooktocht mee doet. Want dan weet je dat het kan gebeuren.
Cer schreef:Yonker schreef:Cer, maar dat kan altijd al. Opzich is het niet zo erg als zo'n "gek" die alleen maar mensen schrik wil aanjagen bij zo'n spooktocht mee doet. Want dan weet je dat het kan gebeuren.
Jup, maar er is een verschil tussen met een rubber mes schrik aanjagen of niet goed bij je hoofd zijn en iemand met een echt mes prikken omdat je tussen zo'n optocht niet opvalt...
gohya schreef:Ik zal wel een uitzondering zijn,maar ik vind dit geniaal zo tegen Halloween.Je ziet ze elk jaar weer rond deze tijd.Ze doen verder niks crimineels,ze laten mensen schrikken,dat is hun bedoeling.
Ik keur het niet goed dat ze achter kinderen aangaan en kinderen bang maken!
dees_daan schreef:Met deze aandacht zullen er wel meer komen, juist met al die berichten en panische mensen worden ze op ideeën gebracht lijkt mij. Ik snap dan ook niet dat er zoveel aandacht voor is, natuurlijk is het goed om te waarschuwen maar je leest het overal, word alleen maar erger zo.
gohya schreef:Ik zal wel een uitzondering zijn,maar ik vind dit geniaal zo tegen Halloween.Je ziet ze elk jaar weer rond deze tijd.Ze doen verder niks crimineels,ze laten mensen schrikken,dat is hun bedoeling.
Ik keur het niet goed dat ze achter kinderen aangaan en kinderen bang maken!
gohya schreef:Ik keur het niet goed bij kinderen omdat die het verschil nog niet goed zien en niet snappen dat dit uit de film It komt,dat het met Halloween te maken heeft.Een volwassenen weet dit wel en begrijpt dat dit met Halloween te maken heeft.