Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 05:01

Ik heb bijna de neiging om een van de honden bij mn ouders weg te trekken, zij valt namelijk aan. Kan ik veilig over straat :+

Misschien komen die kickbox lessen toch nog van pas.

De eerste sighting in Almere Buiten is bij mij om de hoek. Maar ik heb er op dat moment weinig van gemerkt.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 07:02

Zijn ze ook al in twente ;(
Denk dat ik maar een lange vakantie ga nemen :')

Dit is volgens mij ook niet de eerste keer dat de hype over komt naar nederland. volgens mij was dat vorig jaar of dat jaar daarvoor ook al.
In amerika is het ook al langer aan de gang maar komt nu dus blijkbaar weer een comeback.
Heb paar filmpjes gezien en vind het echt geen leuke grappen.
Mensen worden echt doodsbang.
En dat de clown in almere achter kinderen aan gaat met een mes gaat echt te ver. die mogen ze van mij een paar jaar opsluiten.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 07:15

Vreselijk! Ik heb serieus een clown fobie, zelfs bassie vind ik al dood eng.. :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 07:21

Op de nieuwssite van Almere stond dat er ook een in literatuurwijk was gezien. Echter vind ik het wel vervelend als de politie alle berichten dat iemand een clown gezien zou hebben op internet zet. Ik ben bang dat veel mensen ook wellicht meldingen gaan maken zonder dat ze iets gezien hebben. Waardoor het meer gehypt word en mensen misschien bang worden voor niks.

Ik kan uiteraard ook niet zeggen dat er geen clown geweest zou zijn :o

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 07:32

Bah hou er ook niet van..
Maar loop met de hond in de ronde, dan komen ZE maar wens ik ZE sterkte. Die heeft het helemaal niet op verklede mensen

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 07:52

Wat een walgelijke grap is het om zo verkleed rond te lopen en kinderen te laten schrikken.

Hoop dat ze die clowns snel oppakken

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 08:10

moonsparkle schreef:
Op de nieuwssite van Almere stond dat er ook een in literatuurwijk was gezien. Echter vind ik het wel vervelend als de politie alle berichten dat iemand een clown gezien zou hebben op internet zet. Ik ben bang dat veel mensen ook wellicht meldingen gaan maken zonder dat ze iets gezien hebben. Waardoor het meer gehypt word en mensen misschien bang worden voor niks.

Ik kan uiteraard ook niet zeggen dat er geen clown geweest zou zijn :o

Dé nieuwe pokemon jacht.... Dat was hier gisteravond wel te zien in het park. (Oss)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 08:15

Deze vind ik dan wel weer grappig. :=
Afbeelding

Het ergste vind ik nog dat kinderen de stuipen op het lijf wordt gejaagd, ik heb nooit gesnapt waarom iemand dat doelbewust kan doen.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 08:27

lieveli schreef:
Ik vind het hilarisch. Supersneu voor alle getraumatiseerde mensen maar hoe briljant is het dat dit deze trend global gaat?

Het is tegenwoordig helemaal niet briljant om iets global te laten gaan. En ja, heel hilarisch, je vond het filmen van mensen die in het gezicht geslagen werden om niets ook humor om te lachen?

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 08:43

Ik hoorde het gister ineens en liet nog net mn bord niet vallen :brr: %) ik ben echt maar dan ook echt heeeeeeeel panisch voor clowns....

Als ik dat tegen kom stopt mn hart met kloppen....serieus ik zit al allerlei senario's in mn hoofd te halen en zeg al standaard een mantra op..clowns zijn nep clowns zijn nep clowns zijn nep :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 08:47

Deze clown in Oss was een paar honderd meter van mijn huis, ik maakte al het grapje dat ik vanavond wel even een rondje in het park ging wandelen met een knuppel maar dat mocht niet van vriendinnen :Y)

Ik vind het beetje sneu om zoiets te doen in het openbaar, doe het lekker bij georganiseerde spooktochten ofzo. Je jaagt mensen de stuipen op het lijf en dan maar te spreken over kinderen. Dit park in Oss zit een speeltuin bij en een kinder boerderij. Nu weet ik niet of hij het ook overdag doet, lijkt me eigenlijk niet maarja dan nog. In deze buurt wonen best veel kinderen :j

Ik ben ook wel beetje bang wat er gebeurd als sommige mensen hem vinden, heb al heel wat doodsbedreigingen langs zien komen op fb :=

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:00

Is het niet zo dat er ook al mensen gewond oid zijn in Australië of Amerika? Iemand die ik ken zit nu in Australie vlak bij waar de clowns zijn gesignaleerd... :(
Vind het maar creepy.

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:10

Yonker schreef:
Deze clown in Oss was een paar honderd meter van mijn huis, ik maakte al het grapje dat ik vanavond wel even een rondje in het park ging wandelen met een knuppel maar dat mocht niet van vriendinnen :Y)

Ik vind het beetje sneu om zoiets te doen in het openbaar, doe het lekker bij georganiseerde spooktochten ofzo. Je jaagt mensen de stuipen op het lijf en dan maar te spreken over kinderen. Dit park in Oss zit een speeltuin bij en een kinder boerderij. Nu weet ik niet of hij het ook overdag doet, lijkt me eigenlijk niet maarja dan nog. In deze buurt wonen best veel kinderen :j

Ik ben ook wel beetje bang wat er gebeurd als sommige mensen hem vinden, heb al heel wat doodsbedreigingen langs zien komen op fb :=

Helaas is "de clown"al 2 dagen overdag gezien, In de middag dus....

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:12

Yonker schreef:
Ik vind het beetje sneu om zoiets te doen in het openbaar, doe het lekker bij georganiseerde spooktochten ofzo.

Het is een beetje wachten op de eerste idioot die zich met verkeerde bedoelingen tussen een spooktocht verschuilt... -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:15

Hmm dan snap ik het helemaal niet van de betreffende clown, vooral omdat het hier om een park gaat waar overdag dus veel kinderen zitten. Maar gok dat hij er niet meer zal zitten, want er zal wel veel politie hier rondlopen. Zou mooi stom zijn als die daar nog zit.

Cer, maar dat kan altijd al. Opzich is het niet zo erg als zo'n "gek" die alleen maar mensen schrik wil aanjagen bij zo'n spooktocht mee doet. Want dan weet je dat het kan gebeuren.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:25

Yonker schreef:
Cer, maar dat kan altijd al. Opzich is het niet zo erg als zo'n "gek" die alleen maar mensen schrik wil aanjagen bij zo'n spooktocht mee doet. Want dan weet je dat het kan gebeuren.

Jup, maar er is een verschil tussen met een rubber mes schrik aanjagen of niet goed bij je hoofd zijn en iemand met een echt mes prikken omdat je tussen zo'n optocht niet opvalt...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:27

Ik zal wel een uitzondering zijn,maar ik vind dit geniaal zo tegen Halloween.Je ziet ze elk jaar weer rond deze tijd.Ze doen verder niks crimineels,ze laten mensen schrikken,dat is hun bedoeling.
Ik keur het niet goed dat ze achter kinderen aangaan en kinderen bang maken!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:30

Cer schreef:
Yonker schreef:

Jup, maar er is een verschil tussen met een rubber mes schrik aanjagen of niet goed bij je hoofd zijn en iemand met een echt mes prikken omdat je tussen zo'n optocht niet opvalt...

Ja maar dat kon altijd al toch?
Ik denk dat deze clowns niet persee iemand wat aan willen doen maar gewoon mensen willen latne schrikken.

gohya schreef:
Ik zal wel een uitzondering zijn,maar ik vind dit geniaal zo tegen Halloween.Je ziet ze elk jaar weer rond deze tijd.Ze doen verder niks crimineels,ze laten mensen schrikken,dat is hun bedoeling.

Maar waarom keur je het niet goed dat ze achter kinderen aan gaan maar wel mensen die er misschien wel net zo bang voor zijn? :+
Het is trouwens voor het eerst dat ze in NL zijn, dus je ziet ze niet elk jaar weer rond deze tijd. En ze doen zeker wel wat crimineels, ze zwaaien met een mes en een bijl rond. Dat wordt gezien als wapen en dat mag niet :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:32

Ik keur het niet goed bij kinderen omdat die het verschil nog niet goed zien en niet snappen dat dit uit de film It komt,dat het met Halloween te maken heeft.Een volwassenen weet dit wel en begrijpt dat dit met Halloween te maken heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:32

Met deze aandacht zullen er wel meer komen, juist met al die berichten en panische mensen worden ze op ideeën gebracht lijkt mij. Ik snap dan ook niet dat er zoveel aandacht voor is, natuurlijk is het goed om te waarschuwen maar je leest het overal, word alleen maar erger zo.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:33

dees_daan schreef:
Met deze aandacht zullen er wel meer komen, juist met al die berichten en panische mensen worden ze op ideeën gebracht lijkt mij. Ik snap dan ook niet dat er zoveel aandacht voor is, natuurlijk is het goed om te waarschuwen maar je leest het overal, word alleen maar erger zo.

Idd! en de media blaast de boel ook nog eens verschrikkelijk op.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:33

Gisteravond liep er ook eentje rond bij de McDonald's in Deventer. :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:36

dat is toch altijd zo met social media..

ben wel heel benieuwd hoe die eruit ziet, wat ie bij zich heeft en waar ie daadwerkelijk achteraan gaat..

zou me ook zomaar niks verbazen als 'men' is achterna gezeten door een killerclown terwijl er in werkelijkheid een duif uit een boom vloog ofzo :')

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:38

gohya schreef:

Ik vind er niks geniaals aan.
Ze lopen met echte messen rond, als ik zo'n clown achter mij aan zou krijgen zou ik een week niet kunnen slapen.
Wie weet wat die kinderen er aan over houden?
Misschien overdrijf ik nu maar vind er echt niks grappigs aan.
De een gaat er anders mee om dan de ander, maar vind dit toch echt te ver gaan.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 09:40

gohya schreef:
Ik keur het niet goed bij kinderen omdat die het verschil nog niet goed zien en niet snappen dat dit uit de film It komt,dat het met Halloween te maken heeft.Een volwassenen weet dit wel en begrijpt dat dit met Halloween te maken heeft.

Maar in Amerika gaat het echt ver en daar gaat het al maanden zo. Dan heeft het niks meer met Halloween te maken lijkt me.