Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:http://www.ad.nl/binnenland/hoogzwanger ... ~aa64c3c9/
En wat voor gedachtegang zit hier eigenlijk achter? Vrouwen mogen niet fietsen?
Booooo schreef:geerke schreef:of door de kleine zelfstandigen die een keer een mohammed hebben aangenomen die de volgende dag niet meer kwam en waar ze op leeg lopen,omdat je hem niet kunt ontslaan...zoiets misschien?
Ja want een Jantje doet zoiets niet.. Laat me niet lachen
eilleen333 schreef:Maar als er in de ene straat een groepje 'buitenlanders' staat en in de andere straat een groep blanke jongens, qua leeftijd en aantal hetzelfde. Welke neem je dan?
Willl65 schreef:Zojuist in Brussel weer iemand in ee binnenstad met bomgordel volgens twitter en krant
SVRL schreef:Komaan zeg, haat tegen het Westen is onze eigen schuld voor de fouten uit ons verleden?
Huertecilla schreef:SVRL schreef:Komaan zeg, haat tegen het Westen is onze eigen schuld voor de fouten uit ons verleden?
Iraq en Afghanistan zijn NU bezet.
Syrie wordt NU vernield.
Terrorist en vrijheidsstrijder/verzetsheld is verder slechts een kwestie van gezichtspunt.
Lees het Chilcot rapport eens. Dan wordt verzetsheld wat begrijpelijker en terrorist? Tja dat zijn we als westen veel meer zelf.
geerke schreef:of door de kleine zelfstandigen die een keer een mohammed hebben aangenomen die de volgende dag niet meer kwam en waar ze op leeg lopen,omdat je hem niet kunt ontslaan...zoiets misschien?
Huertecilla schreef:SVRL schreef:Komaan zeg, haat tegen het Westen is onze eigen schuld voor de fouten uit ons verleden?
Syrie wordt NU vernield.
Terrorist en vrijheidsstrijder/verzetsheld is verder slechts een kwestie van gezichtspunt.
Lees het Chilcot rapport eens. Dan wordt verzetsheld wat begrijpelijker en terrorist? Tja dat zijn we als westen veel meer zelf.
Loretta schreef:Maar ik merk wel dat er een dreiging is die steeds dichter bij huis komt. Voor mij is het gewoon heel simpel.
Huertecilla schreef:Loretta schreef:Maar ik merk wel dat er een dreiging is die steeds dichter bij huis komt. Voor mij is het gewoon heel simpel.
en dat is een reactie op ons geweld aldaar. Voor mij is het ook gewoon heel simpel.
Toen er in Madrid een aanslag in het treinstation gepleegd werd, was dat de schuld van de toenmalige regering welke troepen naar Iraq gestuurd had..
Thesserd schreef:Nee hoor, motief was heel duidelijk van deze dader (waar dit topic over gaat). Hij vond de vrouwen (en kinderen) te schaars gekleed. Lees artikel
Syrie wordt NU vernield.
geerke schreef:haat tegen het westen,begrijpelijk....maar waarom dan ook om de haverklap in irak aanslagen plegen?