Woon vlakbij de schietschool dus vroeg me al af wat ze nu weer aan het doen waren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tennan schreef:In de buurt van Drachten ook goed hoorbaar geweest. Was wel even schrikken!
LadyMadonna schreef:Shiloh schreef:Dat lijkt me niet. Het is namelijk al enige tijd verboden in Nederlands luchtruim, tenzij in een noodsituatie.
Je zal vast wel iets horen hoor, maar niet dat.
Zie het kaartje wat ik eerder post...
Picasso schreef:Nou ja goed Bunn, wij zijn het niet echt gewend en ik schrok me een ongeluk: ramen trilden, paarden van de mik... kortom: was er ff af!
Bunn schreef:Picasso schreef:Nou ja goed Bunn, wij zijn het niet echt gewend en ik schrok me een ongeluk: ramen trilden, paarden van de mik... kortom: was er ff af!
Haha, is ook heel begrijpelijk hoor. Hier volgt na iedere knal ook nog steeds een: 'tieten!' Maar sommige mensen laten het overkomen alsof er iets vreselijk is gebeurd wat maar bij hoge uitzondering wordt toegestaan. Dat blijkt dus reuze mee te vallen.
Picasso schreef:Bunn schreef:
Haha, is ook heel begrijpelijk hoor. Hier volgt na iedere knal ook nog steeds een: 'tieten!' Maar sommige mensen laten het overkomen alsof er iets vreselijk is gebeurd wat maar bij hoge uitzondering wordt toegestaan. Dat blijkt dus reuze mee te vallen.
![]()
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/163960/De ... -september
KoudbloedKim schreef:En nog even over dat dit in andere delen van het land misschien normaal is...
Hier in het Noorden hebben we regelmatig aardbevingen waarbij je in je bed zit te trillen en het hele huis schudt.
Als er zo'n aardbeving in een ander deel van ons land voor zou komen waar het normaal niet gebeurt, schrik je daar ook van.
Dan komt dat ook in het nieuws en komt daar ook ophef door.
Bunn schreef:Picasso schreef:Ik ook, en toch p**pte ik bijna in m'n broek!
Hahaha, gelukkig leef je nog. Volgende keer laten we defensie eerst wel even naar je bellen, kun je je vast voorbereiden.![]()
![]()
Picasso schreef:Bunn schreef:Hahaha, gelukkig leef je nog. Volgende keer laten we defensie eerst wel even naar je bellen, kun je je vast voorbereiden.![]()
![]()
Zou fijn zijn! Kan ik een weekje komen logeren; als therapie en voorbereiding, zeg maar?
Tena-tip is een goede: dempt ook zo lekker als je aan het rijden bent!