Ten ondergang van de aarde? Nieuwe voorspelling...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 11:45

Jester_ schreef:
Waar ik dan wel eens over nadenk:

De evolutie. Ooit waren we een aap, en door de evolutie zijn we nu wat we nu zijn. Maar gaat die evolutie niet verder? Hoe zullen we er over tig miljoen jaren uitzien? Ik ben benieuwd :+

Stond laatst in de Kijk

Afbeelding

Leffroi

Re: Ten ondergang van de aarde? Nieuwe voorspelling...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 11:47

Ach, dood gaan we toch. Als er nog geen vrijwilligers zijn, bij deze de 1e. Tenzij er een zombie apocalypse komt, dan sta ik vooraan in het afknallen, of hoe dat dan ook gaat. Als het net zo is als The walking dead, dan hebben we niks te vrezen *\o/*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:08

Wij zijn nooit apen geweest. We hebben een zelfde voorouder gehad maar wij zijn geen apen geweest. :)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:06

Onee van adam en eva, of was het nou van maria

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 20:08

Jester_ schreef:

? Hoe bedoel je? Sarcastisch of?

Ik denk dat Alaska bedoelt dat we gewoon zijn ontwikkeld, en de aap en de mens beiden een ander paf op zijn gegaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:04

Jester_ schreef:

De grens tussen Sarcasme of dom over komen, is soms erg smal....
Ik zou zeggen, poets je evolutie-leer op. Probeer dan nog eens met sarcasme. :)

AlwaysH snapt 'm

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 21:17

Ik vond het inderdaad ook wel erg vreemd overkomen. Vind dit erg discriminerend naar gelovigen.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:20

Musiess schreef:
Hebben ze ook al een datum geprikt?

Waar is dat feestje? Hier is dat feestje! *\%/* _O-

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 21:21

idylle schreef:
Musiess schreef:
Hebben ze ook al een datum geprikt?

Waar is dat feestje? Hier is dat feestje! *\%/* _O-

Ik join :')
Al denk ik dat je sowieso geen keuze hebt of je wilt komenx)

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:01

Ja hè, zo las ik laatst dat er een pees in de hand/pols is die aan het verdwijnen is.
Al je je hand in de lengte naar elkaar toebedeelt en dan je hand naar binnen beweegt, zie je bij sommigen een lengte pees lopen en bij anderen niet. Over een x generaties is die weg.
Ik heb hem niet.

Hoewel volgens mij het weer terugloopt, maar een jaar of 10 geleden waren er volgens mij veel grotere jongeren dan nu.
Ze zeiden dat mensen steeds groter werden.
Hoeveel eeuwen zou het duren dat we misschien juist aangepast zijn om wat nu gif is dan juist als voedingsstof te gebruiken.
Gek idee.
Laatst bijgewerkt door A3a1 op 01-05-16 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:09

Vandaag even aan het oppoetsen geweest.
In Zwolle lopen ze nog gewoon rond :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:12

En weet je wat het ergste is?
Als de wereld werkelijk vergaat... kan niemand meer zeggen: " Jeetje... ze hadden deze keer echt gelijk!! "

-O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:16

Als ze snel genoeg zijn met de mars missie misschien nog net wel *\o/*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:17

Rianne; das een pees en of die zichtbaar is of niet hangt vooral v je vetpercentagz af.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:05

Ayasha schreef:
Rianne; das een pees en of die zichtbaar is of niet hangt vooral v je vetpercentagz af.

Ehm nee, Rianna heeft gelijk dit is een spier met pees die bij sommige mensen aanwezig is en bij andere niet (musculus plantaris longis, google hem maar eens). Ik heb hem wel, praktisch mocht een orthpedisch chirug eens wat materiaal nodig hebben om een band of pees ergens anders in mijn lichaam te repareren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:09

Of je hem hebt of niet bepalen door een houdinkje zegt mij simpelweg niks. Ik geloof best dat sommige m niet hebben maar niet dat iedereen die 'm niet kan zien in die houding 'm niet heeft. Hoger vetgehalte ( is niet hetzelfde als dik) en hij ligt een stuk beter verborgen. :)
Staartbeen zal vroeg of laat ook vast totaal verdwijnen (of wij dat nog gaan mee maken, However.... ).

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:12

Wel slimmerik ik ben fysiotherapeut, en geloof me ik kan wel bepalen of deze oppervlakkige en gemakkelijk te palperen structuur aanwezig is of niet. En ja dat "houdinkje" helpt daarbij.
Maar voel je vooral vrij het beter te weten... _O-

LillvalantoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:27

[/quote]
Yellowstone park ligt in de caldera van een supervulkaan. Als ik me goed herinner een 80 mijl doorsnee (google het maar eens).
Die vulkaan erupteert ongeveer iedere 6 tot 700.000 jaar, en de laatste keer was inderdaad ongeveer zó lang geleden en heeft toen bijna de prille mensheid uitgeroeid, de bevolkingspopulatie daalde naar schatting naar een paar duizend man....[/quote]

Stop daar is mee .. Nu maak je me bang -O-
ik wil altijd zo min mogelijk weten maar ben oh zo nieuwsgierig poedersuiker.. :')

Zombie apacolypse maar dan wel dat ze alleen langzaam kunnen lopen en niet rennen. :o
Dan vindt ik het oke :D

Ff zonder dollen maak mij er niet druk om ooit is moeder natuur ons zat ... ( en terecht want eerlijk is eerlijk de mensheid is zo slecht bezig met al die vervuilingen ...)

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:37

Ik vind het een bevredigende gedachte dat de mens een keer uitsterft, en dat de natuur uiteindelijk altijd overleeft. Neem Tsjernobyl als voorbeeld :D de mens maakt de aarde kapot. Zelfs een kernramp richt minder schade aan de natuur dan permanente aanwezigheid van de mens.
Zou me ook niet verbazen dat de aarde uitgeput is (door de mens) voordat deze vergaat :')

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 01:42

Thesserd schreef:
Zou me ook niet verbazen dat de aarde uitgeput is (door de mens) voordat deze vergaat :')

Het mooie is, de aarde kán niet uitgeput raken door de mens. Alle grondstoffen, fossiele brandstoffen, radioactieve materialen etc zijn van belang voor de mens, en jammer voor ons dat ze opraken.
De natuur heeft daar maling aan, die draait (voor het grootse deel) op zonneenergie, en verder recycled alles. Wellicht zouden we er een voorbeeld aan kunnen nemen... ;)

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:14

Kuggur schreef:
Thesserd schreef:

Het mooie is, de aarde kán niet uitgeput raken door de mens. Alle grondstoffen, fossiele brandstoffen, radioactieve materialen etc zijn van belang voor de mens, en jammer voor ons dat ze opraken.
De natuur heeft daar maling aan, die draait (voor het grootse deel) op zonneenergie, en verder recycled alles. Wellicht zouden we er een voorbeeld aan kunnen nemen... ;)

Ja dat bedoel ik ook :D Op die manier uitgeput zodat de mens er niks meer te zoeken heeft, maar de aarde gewoon blijft 'leven' :+

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:28

_Rianne_ schreef:
En weet je wat het ergste is?
Als de wereld werkelijk vergaat... kan niemand meer zeggen: " Jeetje... ze hadden deze keer echt gelijk!! "

-O-

Dat ligt maar net aan je snelheid twitterskills....

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 10:03

Spindleberry schreef:

Yellowstone park ligt in de caldera van een supervulkaan. Als ik me goed herinner een 80 mijl doorsnee (google het maar eens).
Die vulkaan erupteert ongeveer iedere 6 tot 700.000 jaar, en de laatste keer was inderdaad ongeveer zó lang geleden en heeft toen bijna de prille mensheid uitgeroeid, de bevolkingspopulatie daalde naar schatting naar een paar duizend man....[/quote]

Stop daar is mee .. Nu maak je me bang -O-
ik wil altijd zo min mogelijk weten maar ben oh zo nieuwsgierig poedersuiker.. :')

Zombie apacolypse maar dan wel dat ze alleen langzaam kunnen lopen en niet rennen. :o
Dan vindt ik het oke :D

Ff zonder dollen maak mij er niet druk om ooit is moeder natuur ons zat ... ( en terecht want eerlijk is eerlijk de mensheid is zo slecht bezig met al die vervuilingen ...)[/quote]

Ik heb precies hetzelfde :o
Heb een paar jaar geleden zo'n grote angst gehad (was elf jaar ofzo) dat ik niet bij mijn ouders weg wilde. Want ja, straks ging de wereld opeens ten onder. Wat een vreselijke tijd was dat :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:56

Kuggur schreef:
Wel slimmerik ik ben fysiotherapeut, en geloof me ik kan wel bepalen of deze oppervlakkige en gemakkelijk te palperen structuur aanwezig is of niet. En ja dat "houdinkje" helpt daarbij.
Maar voel je vooral vrij het beter te weten... _O-

Bedankt. :j

AlwaysH: Ze weten niet of ie nog gaat uitbarsten of niet meen ik, het zou ook kunnen dat ze gewoon uit gedoofd is. óf dat ze er wat langer over doet. 100.000 jaar is niks voor een vulkaan dus het kan ook zijn dat ie er nog zo'n getalletje boven op doet voor ie er voor gaat. Kan ook zijn van niet. Maar tegen houden doen we dat dan toch niet dusja... :) Er van maken wat je er van kan maken zo lang het duurt! ;)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 11:02

Ayasha, ja zeker waar! Paar jaar geleden was mijn angst zelfs zo erg, dat wanneer ik door de duinen liep ik elk duin als een vulkaan zag :=

Kugger, wat ben je weer lekker naïef zeg...