Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Misschien eens de geschiedenisboeken lezen?
bruintje123 schreef:Pleegde Joden dan ook al aanslagen op onschuldige mensen in de metro?
Dan heb ik weer wat geleerd ekectra.
Maar wel een goed idee om te omtstippen.
Wordt al dat recht gel.. Echt beu.
bruintje123 schreef:Hitler had geen reden.
Wij krijgen steeds meer reden om islamieten te weren.
Laat ze maar vooraf verblijfs vergunning aanvragen. Ipv hier.
Alles zonder papier niet toe laten.
Crimineel gedrag: Direct op het vliegtuig.
Zodat je echte vluchtelingen gaat helpen.
Maar nee dat mag ook niet.
Dan niet raar staan kijken als Nederlanders verharden en er totaal klaar mee zijn.
Heeft dan niets met Hitler te maken maar juist het gepap van links beu zijn.
bruintje123 schreef:Dan mag jij die nuance aan gaan geven bij alle aanslagen de laatste jaren.
En turven hoe vaak het om moslims gaat of om andere.
En criminelen. Syrië gangers. Niets wordt aangepakt.
Dat zegt mij voldoende.
En dat andere dat recht willen kletsen. Prima. Fijn doen. Deden misschien enkele van die doden vandaag ook.
Fijne dag nog.
Maar nu ga ik echt weg uit dit topic.
Antwoord op ts.
Nee ik wil er geen vrijwilligers werk doen.
Heb er gewerkt en daardoor een mening gevormd die anders is dan toen ik er begon.
Betaald. Ja als mijn werkgever zegt dat ik dat moet doe ik dat.
Voor mij houd de uitkering namelijk op na WW.
bruintje123 schreef:En de duizenden niet uit alleppo?
Zoals in Brussel?
Grenzen dicht. Criminelen met dubbel paspoort eruit.
Waar dan ook geboren.
ZE gaan als ze crimineel zijn maar wonen in het land waar ze ook begraven willen worden.
Niet criminelen hebben dan ook niets te vrezen.
Echte tiende generatie Nederlanders bij criminele activiteiten eens echt van straat houden.
De wereld veranderd helaas.
Beleid moet mee en niet in de jaren zeventig blijven hangen.
beatje schreef:Mojito schreef:Oei, ik zal mij ernstig moeten inhouden want jullie posts maken mij intens kwaad en verdrietig. Zoek eens op, hoe Aleppo er momenteel aan toe is en durf dan nog eens te roepen dat we hier te maken hebben met gelukzoekers.
W.b.t. het afreizen van (jonge) mannen. Dit heeft te maken met de mogelijkheid tot gezinshereniging.
Mannen en kinderen onder de 18 mogen (na uitgebreide screening en maaaaanden lang in onzekerheid) hun gezin over laten komen. Vrouwen maken de overtocht niet i.v.m. het gevaar onderweg.
Nu de termijnen voor gezinshereniging laatst weer uitgesteld zijn zien we nu steeds meer vrouwen en kinderen die de overtocht wel proberen te maken; met vaak dramatische gevolgen.
Ik snap eigenlijk niet dat je zoiets durft te posten na wat er net in Brussel gebeurd is.Dat maakt mij intens verdrietig.De straten zijn hier leeg en scholen dicht.En waardoor komt het....Omdat we ooit zo'n medelijden hadden met zulke mensen.Die islamidioten mochten en konden alles en je ziet wat er van komt.Kan op het moment zelfs niet bellen waar mijn dochter zit ....
bruintje123 schreef:Dus moeten we de ellende van daar maar hierheen halen?
Niets wordt er vooraf gescreend.
Dit komt te dichtbij allemaal.
ZE gaan maar veilig onderkomen zoeken in islamitische landen.
bruintje123 schreef:Pleegde Joden dan ook al aanslagen op onschuldige mensen in de metro?
Dan heb ik weer wat geleerd ekectra.
Maar wel een goed idee om te omtstippen.
Wordt al dat recht gel.. Echt beu.
bruintje123 schreef:Dan mag jij die nuance aan gaan geven bij alle aanslagen de laatste jaren.
En turven hoe vaak het om moslims gaat of om andere.
En criminelen. Syrië gangers. Niets wordt aangepakt.
Dat zegt mij voldoende.
En dat andere dat recht willen kletsen. Prima. Fijn doen. Deden misschien enkele van die doden vandaag ook.
Fijne dag nog.
Maar nu ga ik echt weg uit dit topic.
Antwoord op ts.
Nee ik wil er geen vrijwilligers werk doen.
Heb er gewerkt en daardoor een mening gevormd die anders is dan toen ik er begon.
Betaald. Ja als mijn werkgever zegt dat ik dat moet doe ik dat.
Voor mij houd de uitkering namelijk op na WW.
bruintje123 schreef:Dus moeten we de ellende van daar maar hierheen halen?
Niets wordt er vooraf gescreend.
Dit komt te dichtbij allemaal.
ZE gaan maar veilig onderkomen zoeken in islamitische landen.
Ragdollcat schreef:Vind ik ook, dan hebben ze ongeveer zelfde waarden en normen en dat lijkt mij voor ze ook veel prettiger.
Maar als het niet of moeilijk gaat, dan gaan ze naar Europa en dat is prima wanneer het om echte vluchtelingen gaat, gelukzoekers en of criminelen die rotzooi willen zaaien mogen van mij wegblijven en direct retour gaan.
Samblabla schreef:Ik snap alleen 1 ding niet.. Op de vorige pagina zei iemand dat mannen de overtocht maken omdat hun na maandelange screening etc hun gezinnen hier heen kunnen halen zonder gevaarlijke overtocht. Maar de oorlog is toch veel gevaarlijker dan de overtocht?