Als man simpel idd pak de fles en plassen maar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Triest zulke mensen, hoop dat de Boetes flink zijn.
Ik stond even geleden bij een zebrapad, toen ik stopte werd ik links ingehaald, gozer kijkt me pissig aan in het voorbij gaan en rijdt vervolgens bijna een man met hondje omver waar ik voor stopte.
Storm schreef:Welke moeder neemt een thermosfles mee als ze een kwartier in de auto zit? Ik heb het nooit gedaan en als mij dit had overkomen (3 uur stilstaan) had ik ook de vluchtstrook genomen, hoe hoog de boete ook is.
Wat ik ook wil zeggen, je weet pas hoe je handelt als het je overkomt.
Wieldop schreef:Sta geregeld in de file en het is inderdaad kuddegedrag. Als een auto gaat, volgen er meer.. Dus 44 bekeuringen verbaast me niks.
Ook heel lang doorrijden over de invoegstrook of wit vlak, zodat je net voor die 1 of 2 auto's bent.
Je merkt ook dat er steeds minder respect is voor zwaailichten. (Misschien ligt dat ook aan de ontwetendheid van de mens, wat ze moeten doen/waar ze naar toe moeten.)
Ik had laatst dat iemand op de rotonde stil ging staan, zodat de ambulance 'erlangs' kon. Wat inhield dat de ambulance op de rem moest en een uitwijkmanouvre moest maken, terwijl er genoeg tijd was om door te rijden en voor de ambulance er was, van de rotonde af te zijn. Of niet aan de kant gaan omdat ze niet aan de kant willen/denken te kunnen & normale snelheid door rijden of gebruik kunnen maken van de weggebruikers die wel aan de kant gaan & er als een gek met z'n allen achter de zwaailichten aan.
Jennyj01 schreef:Ik vraag me dan toch af waar de politie de tijd voor die 44 boetes vandaan haald. 44 x aanhouden, 44 x preekje waar niemand op zit te wachten. 44x bonnetje maken. 44x denken: zo en nu? Volgende!.
Begrijp me goed het is aso maar komop zeg de prioriteiten liggen dan ook niet helemaal goed. En dan dat belerende Facebook berichtje er achter aan.
dees_daan schreef:Jis_ schreef:Triest zulke mensen, hoop dat de Boetes flink zijn.
Ik stond even geleden bij een zebrapad, toen ik stopte werd ik links ingehaald, gozer kijkt me pissig aan in het voorbij gaan en rijdt vervolgens bijna een man met hondje omver waar ik voor stopte.
Dit heb ik ook al eens gehad, in mijn geval was het een meisje in een rolstoel waar ik voor stopte..
En ook al eens met een stel eenden die over stak, dat was geen zebrapad maar goed, het was veilig om te stoppen dus dat deed ik.
Aan de andere kant heb ik met de dierenambulance het verkeer op de snelweg staan regelen (vanaf de vluchtstrook) omdat er een zwaan op de vluchtstrook liep, we moesten wachten op de politie maar hebben in de tussentijd het verkeer naar de linkerbaan gestuurd om ongelukken te voorkomen. Dat ging zonder problemen en op 2 auto's na ging iedereen netjes op de linkerbaan rijden, het kan dus wel..
SusanH schreef:Wat gaan mensen trouwens goed voorbereid op weg. Deken hebben we standaard in de auto, maar water niet. Ik had wel altijd eten voor de baby mee toen onze meid nog klein was, maar dat werd intern vervoerd. Heb ik ook wel gemak van gehad met langere auto reizen trouwens. Als we verwachten langere tijd op weg te zijn (dag naar wedstrijd, op weg naar vakantiebestemming) zijn de enige momenten dat we eten en drinken mee hebben.
Mizora: zulke mensen snap ik echt niet dan heb je wel meer dan 1 steekje los.
SusanH schreef:Dacht laat ik het netjes omschrijven
Ik kan me ook wel opvreten in de auto als ik moet wachten en niet duidelijk is waarvoor. Maar ik blijf wel altijd wachten. De mensen die er wel langs willen koste wat kost, voelen waarschijnlijk hetzelfde wat ik op zo'n moment voel maar kunnen zich niet inhouden dan.