Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:purny schreef:Ik lees net op het nieuws dat v&d failliet is verklaard. Duizenden mensen die hun baan verliezen. Potjedorie hadden ze daar niet een paar dagen mee kunnen wachten...
Want op 5 januari is het minder erg? +
Dragan2008 schreef:Relaxed schreef:
Want op 5 januari is het minder erg? +
Nee maar precies op iets wat den feestdag had moeten zijn is dat nieuw net extra zuur
germie schreef:Tja, heel vervelend voor het personeel. Maar als ik heel eerlijk ben is het een enorme pokkewinkel, ik ben er al in geen jaren meer geweest. Dus ik snap wel dat er minder mensen komen. Het is oubollig. En ze zitten in de binnensteden waar je met de auto niet meer kunt komen.
Dat er een vorm van 'opzet' in het spel is om op deze manier goedkoper met minder winkels door te kunnen gaan zou me enerzijds niets verbazen.
En ja, het personeel is de dupe. En dat wens je niemand toe. Want nu een baan moeten zoeken betekent dat je echt niets vindt.
Dat het slecht gaat met Scapino verbaast me weer wel (Manfield weer niet, want daar kom ik ook nooit). DA leek me ook wel een stabiele zaak.
ManonGrr schreef:germie schreef:Tja, heel vervelend voor het personeel. Maar als ik heel eerlijk ben is het een enorme pokkewinkel, ik ben er al in geen jaren meer geweest. Dus ik snap wel dat er minder mensen komen. Het is oubollig. En ze zitten in de binnensteden waar je met de auto niet meer kunt komen.
Dat er een vorm van 'opzet' in het spel is om op deze manier goedkoper met minder winkels door te kunnen gaan zou me enerzijds niets verbazen.
En ja, het personeel is de dupe. En dat wens je niemand toe. Want nu een baan moeten zoeken betekent dat je echt niets vindt.
Dat het slecht gaat met Scapino verbaast me weer wel (Manfield weer niet, want daar kom ik ook nooit). DA leek me ook wel een stabiele zaak.
Dus het is voor jou logisch dat de winkels waar jij niet komt failliet gaan? Ik koop graag bij de v&d en mijn broer haalt er altijd zijn overhemden en jasjes, het is bijna de enige winkel waar ik altijd slaagt. Dus ik ben het niet met je eens wat betreft je mening over de v&d. Ik wil wel alle medewerkers sterkte wensen en hopelijk komen zij snel weer aan het werk.
Kaka schreef:Vice versa is het ook niet logisch dat omdat jullie er graag komen, het goed met het bedrijf moet gaan. Ik ben het met Germie eens in zoverre dat het winkelconcept van V&D niet voldoende klanten trekt. Ik vind het heel onduidelijk op welke doelgroep V&D mikt. Ze lijken op iedereen te mikken en daarmee vissen ze in een overbeviste zee. Dat is al jaren aan de gang.
Neemt niet weg dat ik het echt heel naar vind voor het personeel.
germie schreef:Dat het slecht gaat met Scapino verbaast me weer wel (Manfield weer niet, want daar kom ik ook nooit). DA leek me ook wel een stabiele zaak.
Relaxed schreef:germie schreef:Dat het slecht gaat met Scapino verbaast me weer wel (Manfield weer niet, want daar kom ik ook nooit). DA leek me ook wel een stabiele zaak.
Scapino op zich doet het best goed, alleen wordt meegetrokken door de holding. De holding (Macintosh) is nu failliet verklaard en de hoop is dat er deze week duidelijkheid komt over verkoop/overname van Scapino. Dolcis, Invito, Manfield, Pro Sport hebben allen uitstel van betaling en de hoop is dat ook deze (in delen) worden verkocht/overgenomen.