palousa_boy schreef:Gooi dan die telefoon weg en zeur niet..
Van dit soort omgangsvormen ben ik niet gediend.
Houd het beschaafd svp.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cambiar schreef:Super.
Ik heb vorige week mijn Facebook gedeactiveerd.
Blue_Eyes schreef:Cambiar schreef:Super.
Ik heb vorige week mijn Facebook gedeactiveerd.
Heet jij Caroline? Want dan kon ik gisteren nog gewoon op je Facebook komen. (Edit: nu niet meer inderdaad)
Verder: ik maak me geen illusies. ALLES wordt geregistreerd. Wat je op internet zet, wat je op internet leest. Waar je kenteken wordt gezien. Waar je op beveiligingscamera's voorbij komt. Waar je je geld pint/uitgeeft. Waar je op tv naar kijkt. Waar je telefoon zich bevindt (en daar hoeft het geen smartphone voor te zijn). Je kunt teruggaan naar je oer-Nokia hoor... Maar ik denk dat het schijnveiligheid is. Je kunt je er zorgen over maken, maar je kunt er niets aan doen. Welkom in 2016.
Boras schreef:palousa_boy schreef:Gooi dan die telefoon weg en zeur niet..
Van dit soort omgangsvormen ben ik niet gediend.
Houd het beschaafd svp.
Cambiar schreef:Blue eyes niet netjes dat je openbaar zaken beweert die niet kloppen.
Blue_Eyes schreef:Cambiar schreef:Blue eyes niet netjes dat je openbaar zaken beweert die niet kloppen.
Ik beweer helemaal niets. Ik vraag je iets, en dat vroeg ik om je te waarschuwen. Dus check even voordat je rare dingen gaat roepen. Het si een link naar een FB-account die je in een bericht van je in een ander topic zelf doet cvoorkomen als zijnde van jou, dus zo'n rare vraag was dat niet.
palousa_boy schreef:Das dus simpel![]()
Menu > spionage > afluisterfunctie > aan/uit op "uit" zetten..
Verder vind ik het als ze zo eventuele terroristen of misdadigers kunnen pakken heen enkel probleem dat ze jan en alleman afluisteren. "Normale" mensen die niets te verbergen hebben hoeven dus ook nergens bang voor te zijn.
Zwerte schreef:Ik vind het ook zeker niet normaal of acceptabel dat zulke apparatuur zonder duidelijke aankondiging misbruikt wordt om mensen binnenshuis af te luisteren, om wat voor reden dan ook.
Maar tegelijkertijd denk ik ook dat het vrij zinloos is om hier zo over te schreeuwen. Mensen bewust maken lijkt me helemaal prima, maar dat bereik je veel beter met kalme en objectieve informatie. Dit soort zaken gebeuren vandaag de dag massaal en overal en lang niet iedereen maakt zich daar zo druk over. Dat betekent niet meteen dat die mensen dan dom en naief zijn, het kan ook gewoon dat ze het accepteren als iets wat bij het leven hoort en waar je bewust mee omgaat.
Ik vind jouw toon heel naar, alsof jij de waarheid weet en anderen achterlijk zijn omdat ze anders denken. Daar komen de meeste reacties op en zo zie je dus, kalm en objectief is veel beter om je boodschap te laten overkomen. Nu raken mensen afgeleid omdat je ze beledigd en zo extreem reageert.